پنل اس ام اس برای پاساژ ها و مراکز خرید

پنل اس ام اس برای پاساژ ها و مراکز خرید

در مقاله های مکث اس ام اس، بارها از کاربرد پیامک در مشاغل گوناگون بحث کرده ایم. امروز نیز می خواهیم از مزایا و کاربردهای پنل اس ام اس برای پاساژ ها و مراکز خرید صحبت کنیم. چطور می توان با استفاده از پیامک مشتریان یک مجتمع تجاری را افزایش داد؟

همانطور که می دانید پیامک ابزاری است که بازه گسترده ای از تبلیغات و حوزه بازاریابی را پوشش می دهد. در این میان دانستن روش های درست استفاده از امکانات سامانه پیامکی به شما در راستای ارسال پیامک های هدفمند کمک می کند و همچنین باعث افزایش بهره وری کسب و کار و مشتریان نیز خواهد شد.

این پیامک تبلیغاتی می تواند توسط مغازه داران برای مشتریان و همچنین توسط مدیریت مجتمع یا پاساژ برای غرفه داران آن پاساژ ارسال شود.

پنل اس ام اس برای پاساژ ها و مراکز خرید

مهم نیست که شما در چه کسب و کاری فعالیت دارید باید برای اعلام خدمات و معرفی محصولاتتان به یکی از شیوه های تبلیغاتی، تبلیغ کنید. بهترین راه برای این کار ارسال پیامک می باشد. چرا که کم هزینه ترین و سریع ترین راه تبلیغات می باشد.

تبلیغات پیامکی برای پاساژها و مراکز خرید

شما می توانید با استفاده از شیوه های مختلف ارسال که در سامانه پیامکی ما موجود می باشد، پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. در ابتدا شما می توانید با استفاده از ارسال از روی نقشه، به تمامی افرادی که در محدوده پاساژ ساکن اند، پیامک ارسال کنید. سپس با توجه به ویژگی مشتریان خود می توانید بر حسب رده سنی و همچنین جنسیت نیز اقدام به ارسال پیامک کنید. به عنوان مثال فروشندگان پوشاک آقایان می توانند با استفاده از بانک شماره تلفن سن و جنسیت، پیامک های هدفمندی را ارسال کنند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

تمامی این قابلیت ها در سامانه پیام کوتاه مکث قرار داده شده است که شما می توانید با انتخاب پنل مورد نظر خود از منوی امکانات و تعرفه ها، برای یکی از پنل ها بصورت رایگان ثبت نام کنید و سپس هزینه پنل را پرداخت نمایید.

جذب و حفظ مشتریان پاساژ

شما می توانید پس از خرید مشتریان تان، شماره آن ها را بخواهید و آن ها را از تخفیفات ویژه، جشنواره های خود و نیز اطلاع رسانی های محصولات جدید از طریق پیامک باخبر سازید.

شما می توانید با ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان تان و همچنین با ارائه تخفیف ویژه روز تولدشان، باعث محبوبیت میان مشتریان تان شوید چرا که این خود یکی از اصول مشتری مداری می باشد. جهت مطالعه بیشتر در این مورد می توانید به مقاله “اصول مشتری مداری پیامکی” ما در مکث اس ام اس سر بزنید.

 

از اینکه همراه ما بودید سپاس گذاریم 🙂

 

4.7/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment