ورود به سامانه پیامکی ippanel در زمان اختلال

ورود به سامانه پیامکی ippanel در زمان اختلال

زمانی که شما پنل اس ام اس تهیه می کنید، بعد از مراحل ثبت نام برای اینکه وارد پنل خود شوید از طریق منوی ورود به سامانه با داشتن شناسه و رمز خود می توانید وارد محیط کاربری پنل خود شوید. اما مساله اصلی زمانی رخ می دهد که حتی با وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه ورود، تازه سازی صفحه یا هر صورت دیگری، سایت در دسترس نیست و نمی توان به محیط پنل وارد شد. در این صورت چه باید کرد؟! امروز در این مقاله از مکث اس ام اس می خواهیم راهکاری برای ورود به سامانه پیامکی ippanel در زمان اختلال را شرح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید..

آی پی 188.0.240.110 آدرس ورود مستقیم به سامانه پیامکی ippanel  در زمان اختلال

قبل از هرچیز شاید سوال بسیاری از مخاطبان این باشد که اصلا آی پی آدرس چیست؟ در یک تعریف کلی می توان گفت آی پی آدرس (IP address)، نشانی عددی است که به هریک از دستگاه‌ها و رایانه های متصل به شبکهٔ رایانه‌ای که بر مبنای نمایه TCP/IP (از جمله اینترنت) کار می‌کند، اختصاص داده می‌شوند.

هر سایت اینترنتی دارای یک آی پی آدرس می باشد. به عنوان مثال دامنه www.google.com آی پی آدرس منحصر به فردی دارد.

در صورتیکه به هر دلیلی در ورود به پنل ippanel اختلالی وجود داشته باشد، شما می توانید با وارد کرد آی پی 188.0.240.110 در قسمت نوار جستجو مرورگر خود، به صورت مستقیم وارد سامانه شوید تا فرم ورود باز شود.

آی پی 188.0.240.110 آدرس ورود مستقیم به سامانه پیامک

 

 

کاربرد ورود از IP برای نمایندگان

همچنین؛ ورود از طریق آی پی آدرس گاهی برای نمایندگان نیز کابرد دارد بدین صورت که اگر نماینده ای دامنه اختصاصی نداشته باشد و یا مشکلی برای دامنه اش پیش آمده باشد، موقتا می تواند آی پی 188.0.240.110 را به کاربران خود معرفی کند. توجه کنید که در صفحه فرم ورود باز شده از طریق این آی پی، هیچ نام و نشانی از مکث اس ام اس وجود ندارد و کابران بعد از ورود، وارد محیط کاربری خود با تنظیمات نماینده مستقیم خود خواهند شد و به این ترتیب ریبرندینگ و استقلال کاری نماینده به هیچ عنوان با مشکل مواجه نخواهد شد.

5/5 - (2 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment