نقش کلمه کلیدی در بازاریابی پیامکی

نقش کلمه کلیدی در بازاریابی پیامکی

نقش کلمه کلیدی در بازاریابی پیامکی به حدی است که می تواند بازخورد پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی را تضمین کند. کلمه کلیدی در پیامک و نحوه ی استفاده درست از آن یکی از دغدغه های افرادی است که قصد بازاریابی پیامکی را دارند. کسب و کارهایی که از پیامک تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات استفاده می کنند باید نسبت به متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار، آگاهی لازم را داشته باشند.

اصولا در هر نوع تبلیغات استفاده از کلمات کلیدی دارای اهمیت می باشد، کلمه کلیدی در تبلیغات در حقیقت نکته ی اصلی و مهمی است. کلمات کلیدی در پیامک نیز به همین ترتیب می باشد، اصلی ترین نکته با هدف یک اس ام اس تبلیغاتی با استفاده درست از کلمات کلیدی در پیامک منتقل خواهد شد.

استفاده از کلمات کلیدی در پیام کوتاه به ایجاد یک متن تبلیغاتی تاثیرگذار کمک خواهد کرد، که منظور از تاثیرگذار همان بازخورد مخاطب می باشد. اگر در متن پیامک تبلیغاتی از کلمات و عبارات درستی استفاده شده باشد می تواند در مخاطب ایجاد نیاز کرده و یا او را به سمت استفاده از محصول و یا خدمات شما سوق دهد.نقش کلمه کلیدی در بازاریابی پیامکی

تعریف کلمه کلیدی در پیامک

منظور از کلمه کلیدی در پیامک اصطلاحی منحصر به فرد است که در یک کسب و کار استفاده می شود، این اصطلاح می تواند توصیف کننده خدمات و یا محصولات تجارت شما باشد و یا حتی میتواند یک شعار تبلیغاتی باشد.

استفاده درست از کلمه کلیدی در متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار، می تواند منجر به افزایش فروش، جذب مشتری و اعتماد آنها شود و در نهایت باعث افزایش درآمد گردد. معمولا در شعار تبیلغاتی از صفات و یا ویژگی های خاص جهت متمایز نشان دادن برند استفاده می شود. کلمات کلیدی در بازاریابی پیامکی و یا هر نوع تبلیغات دیگر نیز به همین صورت عمل می کند.

نکات مهم در انتخاب کلمه کلیدی مناسب

برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب توصیه می شود ، کلمات کلیدی پرکاربرد را در کسب و کارتان شناسائی کنید، برای پیدا کردن این کلمات سعی کنید مانند مشتریان فکر کنید، برای مثال در مورد سامانه پیامک ، مشتریان بالقوه ای که به دنبال بهترین سرویس دهنده سامانه پیام کوتاه هستند ، معمولا دنبال کلمات کلیدی از قبیل :

ارسال پیامک

پنل اس ام اس

پیامک تبلیغاتی

پنل پیام کوتاه

پنل اس ام اس

اس ام اس تبلیغاتی و….. هستند.

از کلمات کلیدی حرفه ی خود یک لیست تهیه کنید و بررسی کنید که کلمات یافت شده تا چه حدی با نیاز مشتریان نزدیک می باشد.

به این صورت هر بار که پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید می توانید محتوای متن تبلیغاتی خود را با یک یا چند کلمه کلیدی یکپارچه سازید.

هر چقدر که از کلمات کلیدی خاص تری استفاده کنید جامعه هدف خود را کوچک تر می کنید، پس در انتخاب کلمات کلیدی مراقب باشید و از کلماتی استفاده کنید که جامعه هدف بزرگتری را شامل می شود.

با ارسال چند پیامک تبلیغاتی و استفاده از کلمات کلیدی مورد هدف کسب و کارتان، بازخوردهای آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و کلماتی را که بازخورد بیشتری را دارند به خاطر سپرده و در پیامک های تبلیغاتی بعدی خود از آنها بیشتر استفاده کنید.

بازخورد بیشتر پیامک های تبلیغاتی سبب فروش بیشتر و افزایش مشتریان می شود که در نتیجه باعث پیشرفت روز به روز کسب و کار شما خواهد شد.

Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment