نظم دادن به آخر سال با اس ام اس

هر ساله در ایام نزدیک به سال نو همه افراد در حال تدارک شرایط و لوازم مربوط به تحویل سال جدید هستند، خریدها ،‌تماس های تبریک و انجام امور عقب افتاده و یا باقیمانده کارها در این زمان از سال ، بیشتر از کل سال می باشد.

حجم کارها و زمان کوتاه کاری و دغدغه های سال نو باعث می شود تا اغلب برخی از امور که حتی ممکن است بسیار مهم و ضروری باشند فراموش شوند و به صورت کامل انجام نگیرند.

می توان از راه های بسیاری برای نظم دهی به حجم انبوه کارهای آخر سال استفاده کرد از قبیل نوشتن یادداشت ، اعلام کارها از طرف مدیران، نوت های زماندار و….. ، اما هر یک از این روش ها می تواند ضعف هایی نیز به همراه داشته باشد.

یکی از متدهایی که می توان به عنوان پیشنهاد ارائه داد ارسال پیام های کوتاه یادآوری و یا زمان دار می باشد.

ارسال پیام کوتاه علاوه بر صرفه جویی در زمان می تواند اطمینان بالای در برابر تماس تلفنی داشته باشد.

در ارسال پیامک یادآوری می توانید لیست امورات مهم را به همراه زمان مورد نظر برای انجام آن را در یک پیامک گذاشت و به شخص مورد نظر ارسال کرد.

با ارسال پیام کوتاه یادآوری هر زمان که طبق برنامه شما باشد تمام موارد و کارها برایتان یادآوری می شود و می توانید به راحتی امور مربوط به خود را بپردازید.

پیشنهاد دیگر ما ارسال پیامک تکی زماندار و یا حتی پیامک انبوه زماندار است. علاوه بر شما افراد بسیاری ممکن است که کارهای خود را به دلیل شرایط انتهایی سال فراموش کنند ،‌می توانید لیست اموراتی که باید انجام دهید را در ارسال زماندار قرار دهید و در زمان مورد نظرتان  آن را به شخص مورد نظر ارسال کنید.

حتی می توانید برای کارهای مهم یک روزه ، زمان همان کار را در متن قرار دهید تا اگر تاریخ و یا ساعت را فراموش کردید مجددا به یاد آورید.

لازم به ذکر است که ارسال پیامک یادآوری مربوط به تاریخ و ارسال زماندار مربوط به زمان است،‌ پس اگر ارسالی از نظر روز اجرا برای شما مهم است از ارسال پیامک یادآوری استفاده نمائید .

 

5/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment