نحوه تبلیغات پیامکی موثر

نحوه تبلیغات پیامکی موثر

در این مطلب قصد داریم در مورد اینکه چگونه یک تبلیغات پیامکی موثر ایجاد کنیم بحث کنیم و چند راهکار اصلی را برایتان شرح دهیم.

متن تبلیغات پیامکی موثر

مهمترین پارامتر در نوشتن متن اس ام اس تبلیغاتی توجه به ساده بودن متن است و باید متن را به ساده ترین شکل ممکن تنظیم کنیم و از نوشتن مطالب و نکات اضافی باید بپرهیزیم. اس ام اس و پیامک که نام دیگر آن پیام کوتاه میباشد و باید اصل کوتاه بودن متن رعایت شود چون اکثر مردم پیام های تبلیغاتی طولانی را کامل نمیخوانند یا بخاطر نمیسپارند پس حتما سعی کنید که با کمترین کلمات و جملات یک متن تاثیرگذار تنظیم کنید.

متن تبلیغات پیامکی جذاب

چه چیزی شما را از سایر رقبا متمایز میکند؟ چرا باید مردم شما را به دیگر رقیبان ترجیح بدهند و شما را انتخاب کنند؟ خدمات رایگان دارید؟ گارانتی بازگشت وجه دارید؟ حتما شما یک چیز منحصر به فردی دارید که با اشاره کردن به وجه تمایز در متن اس ام اس خوانندگان تبلیغ را به خودتان جذب کنید.

  • معرفی کردن خود در متن پیامک

همانطور که میدانید در ارسالهای پنل اس ام اس فقط شماره پنل است که روی گوشی مخاطبین میفتد و شما باید نام خودتان یا شرکت و برندتان را در متن اس ام اس معرفی کنید و فقط به درج یک شماره تلفن یا آدرس بسنده نکنید.

  • مشتریان و مخاطبان را به وبسایتتان دعوت کنید

اگر یک وبسایت اینترنتی دارید که در آنجا تمام ویژگی ها و مشخصات و مزایا و خدمات و… خودتان را معرفی کرده اید در پیامک تبلیغاتی به وبسایت اینترنتی خود اشاره کنید تا بازدیدکنندگان به سایت شما بیایند و شما را بهتر بشناسند.

  • مخاطبان را با اسمشان عنوان کنید

در صورتیکه میسر باشد برای هر مخاطب یک متن متمایز تنظیم کنید و آنها را با نامشان خطاب کنید مثلا پیامک اینگونه شروع شود:

جناب آقای محمدی، درخواست شما ثبت گردید. لطفا منتظر اطلاعیه های بعدی باشید…

اینکار باعث میشود تا دریافت کننده پیامک آن را با جدیت بخواند و از اینکه شما ایشان را فراموش نکرده اید خرسند شود.

  • متن های مختلف برای دسته های مختلف

اگر مخاطبان شما چند دسته هستند یا برای گروه های مختلفی پیامک ارسال خواهید کرد سعی کنید برای هر گروه متن متفاوتی تنظیم کنید.

  • یادداشت نتیجه ارسال انبوه

بعد از هر بار ارسال با تعداد انبوه نتیجه بازخود ارسالهایتان را بررسی و یادداشت کنید تا برای ارسالهای بعدی تغییرات لازم و مفید را لحاظ کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

2 Comments

Leave a comment