مزایا و کاربرد پنل پیام کوتاه برای خشکشوئی ها

مزایا و کاربرد پنل پیام کوتاه برای خشکشوئی ها

امروزه با گسترش فرهنگ ، بر تعداد کاربران تلفن های همراه نیز روز به روز افزوده می شود، با افزایش استفاده کنندگان از تلفن همراه بازاریابی پیامکی به یکی از شیوه های مفید برای تبلیغات و گسترش تجارت در بازار تبدیل شده است. صنف خشکشویی ها و صاحبین این کسب و کار نیز می توانند با استفاده از امکانات پنل پیام کوتاه برای خشکشوئی ها و مزایای بازاریابی پیامکی، بر تعداد مشتریان خود بیفزایند.

در این مطلب به چند نمونه کاربرد پنل پیام کوتاه برای خشکشوئی ها اشاره می کنیم.

برای شروع کار ابتدا باید تبلیغاتی برای معرفی کار خود انجام دهید، که با انتخاب پنل پیام کوتاه برای خشکشوئی ها خوب و حرفه ای و استفاده از امکانات آن می توانید این کار را انجام دهید.

سپس با جمع آوری شماره تلفن مشتریان خود و راه اندازی بانک تلفن و ارسال پیامک تبلیغاتی برای آنان بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.

همانطور که در مبحث های قبل نیز به آن اشاره کردیم برای جمع آوری شماره تلفن های مخاطبین باید با استفاده از تبلیغات میدانی و ایجاد خبرنامه پیامکی، از مشتریان بخواهید به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند.

همچنین می توانید با استفاده از بانک تلفن همراهی که سامانه پیام کوتاه در اختیار شما قرار می دهد به مخاطبین محدوده کاری خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

برای نمونه می توانید اینگونه پیامک را ارسال کنید :

تخفیف ویژه خشکشوئی…..

با تحویل سه پیراهن، پیراهن سوم بصورت رایگان برای شما شستشو و خشک می شود.

ارسال پیامک با لحن صمیمی برای مشتریان خشکشوئی

برای پیشبرد اهداف و گسترش کسب و کارتان باید بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهید. می توانید با نوشتن مشخصات و شماره موبایل افردای که لباسی به خشکشوئی جهت تمیز شدن تحویل می دهند، یک بانک موبایل حرفه ای برای ارسال پیامک هایتان درست کنید. که با استفاده از این شماره ها هنگام آماده شدن لباس مشتریان با ارسال یک پیامک آنها را از این موضوع مطلع سازید. ارسال این نوع پیامک ها به مرور زمان اسم خشکشوئی شما را بر سر زبانها خواهد انداخت.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment