مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان

مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان

همانطور که در مطالب قبلی بیان کردیم، بازاریابی پیامکی برای صاحبان تجارت مزایای فراوانی دارد، از جمله گسترش موفقیت آمیز کسب و کار، کسب سود ،سرعت پاسخگویی بالا و…. حال این سوال پیش می آید که مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان چیست؟

مشتریان با عضویت در خبرنامه پیامکی می توانند از چندین مزیت چشمگیر بهره مند می شوند، از جمله این مزیت ها میتوان به دریافت کپن تخفیف و یا پیشنهادات ویژه محصولات و خدمات  اشاره کرد. اکنون در این مطلب میخواهیم به چند مورد دیگر از مزایای مفید بازاریابی پیامکی برای مشتریان صحبت کنیم.

یادآوری رویدادها و وقایع

می توانید پس از عضویت در خبرنامه پیامکی از اخبار و وقایع به روز فروشگاه باخبر شوید. فروشگاه مد نظر شما روزانه اخباری را در مورد محصولات و خدمات خود برای شما ارسال می کنند.

به طور مثال فروشگاه شما ماهیانه اخباری را در رابطه با ارائه محصولات جدید، بصورت پیام کوتاه برای شما ارسال میکند و شما به راحتی از این موضوع آگاه میشوید و می توانید در اولین فرصت از این خدمات استفاده کنید.

آسان و راحت بودن

به طور مثال شما کوپن تخفیفی از فروشگاهتان دریافت کرده اید، اگر این تخفیف به صورت پیامک برای شما ارسال شده باشد،دیگر نیازی نیست برای یافتن کاغذ کوپن تخفیف همه جا را بگردید بلکه کافیست با یک اشاره کوتاه بر روی تلفن همراه خود ، آن را بدست بیاورید.

سرعت دسترسی

فرض کنید فروشگاهی حراج فصل خود را با مدت محدود آغاز کرده است، اگر شما عضو خبرنامه پیامکی این فروشگاه باشید می توانید جزو اولین نفراتی باشید که از موضوع اطلاع پیدا می کند. حتی ممکن است قبل از شروع حراجی نیز از آن مطلع باشید.

مطمئن باشید فروشگاه مورد علاقه شما همیشه به وفادارترین مشتری خود اولین پیامک حاوی اخبار جدید را ارسال میکند و زودتر از دیگران از رویدادهای  مهم خود آگاه می سازد.

پنل اس ام اس بهترین راهکار تبلیغات!

شما با خرید پنل اس ام اس می توانید علاوه بر تبلیغات، برای کسب و کار خود سودآوری کنید. همانطور که می دانید پنل اس ام اس دستگاهی فیزیکی و یا نرم افزار قابل نصب نیست و شما تنها با یک دسترسی به صورت آنلاین می توانید بازاریابی پیامکی کنید. پنل های پیامک مکث اس ام اس با امکانات ویژه در جدول زیر گرد آوری شده است. می توانید به راحتی بررسی کرده و برای یکی از پنل ها ثبت نام کنید.

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment