مزایای بازاریابی پیامکی برای خیاط ها

مزایای بازاریابی پیامکی برای خیاط ها

با در نظر گرفتن اینکه در بسیاری از مکان ها کت وشلوار رسمی به عنوان لباس عید پذیرفته شده است، خرید کت و شلوار به یک گزینه ی پرطرفدار در بین آقایان شناخته شده است و بیشتر مشتریان در فکر سفارش کت و شلوارهای جدید خود می باشند ، بازاریابی پیامکی برای خیاط ها در این زمینه می تواند کمک شایانی داشته باشد.

مزایای بازاریابی پیامکی برای خیاط ها

مدل های محبوب

با توجه به نزدیک شدن به سال نو ،بازاریابی اس ام اسی یکی از روش های عالی برای آگاه ساختن مشتریان از مدل های جدید می باشد.

می توانید با استفاده از ارسال پیامک، لینک های سایت اصلی مدل های جدید را برایشان ارسال کنید، بنابراین به راحتی مشتریان امکان بررسی مدل های جدید را خواهند داشت.

توجه داشته باشید که پیامک را در اوقات مناسب برای مشتریان ارسال کنید.

تایید رزرو

یکی دیگر از مزایای بازاریابی پیامکی برای خیاط ها این است که، بعد از رزرو مشتری، می توانید یک اس ام اس حاوی تائید رزرو برای وی ارسال کنید، در صورتی که یادآوری را در قالب پیامک برای مشتری ارسال کنید وی مجبور نیست به صورت کتبی نسبت به یادداشت کردن موعد اقدام کند.

پیشنهادات ویژه

در صورتی که تصمیم به فروش مخصوص در سال را داشتید میتوانید با استفاده از سامانه پیامک و بازاریابی اس ام اسی برای اطلاع رسانی به مشتریان خیاطی اقدام کنید، زیرا مشتریان پیامک ها را سریع تر میخوانند و احتمال اینکه مشتری بعد از دریافت پیامک شما دست به کار شود بسیار بیشتر است.

یادآوری ها

به وسیله بازاریابی پیامکی برای خیاط ها می توانید تاریخ رزرو پرو لباس مشتریان را به آنها یادآوری کنید و یا زمان تحویل سفارش را به آنها اطلاع دهید.

برنامه برای مشتریان وفادار

می توانید با استفاده از ارسال پیامک از مشتریان خود تشکر کرده و آرزوی بهترین ها را در سال جدید به همراه ارسال هدایا و یا تخفیفات ویژه مشتریان وفادار برای آنها داشته باشید.

از دیگر کاربرد های بازاریابی پیامکی برای خیاط ها این است که، می توانید از مشتریان خود بخواهید به عضویت در کمپین مشتریان وفادار درآیند تا بتوانید برای آنها پیامک تشکر ارسال کنید.

 

4.8/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment