شخصی سازی کردن پیام های کوتاه ارسالی

شخصی سازی کردن پیام های کوتاه ارسالی

در این مقاله به موضوع شخصی سازی کردن پیام های کوتاه ارسالی پرداخته شده است.

جهت افزایش ارتباط و درگیری بیشتر مشترکین با تجارت شما، باید پیامک های ارسالی را به صورت شخصی سازی ارسال کنید و هر پیامک را مختص شخص گیرنده ارسال کنید. به طور حتم مشتریان شما علاقه دارند تا از طرف برند شما مورد توجه قرار گیرند ، با شخصی سازی پیامکهای ارسالی علاوه بر اینکه اعتماد مشتریان را بیشتر جلب خواهید کرد ، مشتریان جدیدی را نیز میتوانید جذب کنید.

برای شخصی سازی پیامک ها باید مشتریان را در دسته بندی های مختلف تقسیم بندی کنید، این دسته بندی ها میتواند بر حسب سن، جنسیت ، مکان و یا نیاز های مشتریان باشد. برای آشنایی بیشتر و درک مطالب ذکر شده موارد ارائه شده در ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

 

شخصی سازی کردن پیام های کوتاه ارسالی

 

لزوم آمارگیری و اهمیت آن

جهت دسته بندی کردن مشتریان خود در گرو های مختلف یک آمار کلی از اطلاعات آنها لازم می باشد. اطلاعاتی از قبیل سن، جنسیت، مکان سکونت و…. قبل از ارسال پیامک، محتوای پیامک را بر حسب این اطلاعات دسته بندی نمائید.

عضویت خاص برای مشتریان همیشگی و وفادار

در شخصی سازی پیامک ها باید گروهی را ایجاد کنید که علاوه بر  مشتریان وفادار، مختص مشتریانی که بیشترین استقبال و خرید از محصولات شما را داشته اند نیز باشد.

این افراد باید بهترین تخفیفات و پیشنهادات را نسب به دیگر مشتریان دریافت کنند.

بررسی رفتار و علایق مشتریان و رفع نیازهایشان

از وظایف مهم و اساسی شما شناخت نیازهای مشتریان و اینکه به دنبال چه چیزهایی می باشند، است.

اگر نیاز ها و عادات مشتریان خود را به خوبی بشناسید می توانید بر حسب آنها پیشنهادات خود را ارائه دهید. بررسی این نوع رفتار و علایق میتواند به شما کمک بزرگی در فروش بهتر داشته باشد.

ارتباط برقرار کردن با مشتریان غیر فعال

به طور مثال تعدادی از مشتریان شما در طولانی مدت ارتباطی با شما و کسب و کارتان برقرار نکرده است، این وظیفه شما می باشد که علت این موضوع را جویا شوید. می توانید برای برطرف کردن این مشکل یک گروه تشکیل دهید و افردی که برای مدتی با شما ارتباطی ندارند را به عضویت این گروه در بیاورید و سپس برای آنها پیشنهادات وسوسه انگیز و ترغیب کننده ارسال کنید تا آنها راغب به برقراری ارتباط دوباره شوند.

 

4.9/5 - (10 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment