سامانه پیامک نرم افزاری بدون نیاز به نصب

سامانه پیامک نرم افزاری بدون نیاز به نصب

همانطور که می دانید، پنل اس ام اس نرم افزاری تحت وب است که نیازی به نصب روی سیستم شما ندارد و روی سرور خودمان نصب است. منظور از نرم افزار تحت وب این است که شما یک درخواست به سیستم خدمات دهنده (سرور) ارسال می کنید، سپس سرور پردازش های لازم را انجام داده و نتایج را برای شما ارسال می کند. سیستم خدمات دهنده بر روی بستر اینترنت قرار دارد و به عبارتی دیگر تحت وب است.

پنل اس ام اس شما پس از ثبت نام به صورت خودکار ایجاد می شود و شما با در دست داشتن شناسه و رمز پنل کاربری تان از طریق سامانه ما می توانید به محیط پنل کاربری خود وارد شوید.

امروز در این مقاله می خواهم در مورد استفاده از پنل اس ام اس در دستگاه های مختلف (سامانه پیامک ریسپانسیو) و همچنین روش پرداخت هزینه آن که سوال بسیاری از کاربران نیز می باشد صحبت کنم. در ادامه با ما همراه باشید…

استفاده از پنل در دستگاه های مختلف

همانطور که در فوق نیز اشاره شد، شما پس از تهیه پنل اس ام اس، با استفاده از هر دستگاهی (موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و ..) که به اینترنت متصل می شود، می توانید به راحتی و تنها با داشتن شناسه و رمز کاربری خود از طریق منوی ورود به سامانه مکث اس ام اس، وارد پنل کاربری خودتان شوید و از امکانات آن بهره مند شوید.

ورود به سامانه

پنل اس ام اس واکنش گرا

تفاوتی ندارد که با چه دستگاهی وارد محیط پنل خود می شوید، چرا که صفحه پنل کاربری شما در هر دستگاهی حتی گوشی موبایل واکنشگرا (Responsive)  می باشد. منظور از واکنش گرا یا Responsive، روشی است که سایت یا صفحات وب نسبت به دستگاه مورد استفاده کاربر (گوشی تلفن هوشمند،آی پد، لب تاپ، انواع مانیتور کامپیوتر خانگی و…)  واکنش نشان داده و خود را بر مبنای اندازه صفحه یا اسکرین آن نمایش می دهند.

صفحه کاربری

 

روش پرداخت هزینه پنل اس ام اس

ثبت نام اولیه مکث اس ام اس، نیازی به پرداخت هزینه ندارد. پس از اینکه پنل اس ام اس شما به صورت خودکار ایجاد شد، از داخل محیط کاربری پنل، گزینه خرید پنل، اقدام به خرید و پرداخت هزینه می کنید. پنل شما تمامی امکانات اولیه برای ارسال پیامک و … را دارا می باشد. پنل های اس ام اس مکث، به 5 دسته تقسیم بندی شده اند که در برگه منوی ” امکانات و تعرفه ها” می توانید اطلاعات دقیق تری بدست آورید.

پس از اینکه هزینه پنل را پرداخت کردید، به مقدار دلخواه حساب کاربری خود را شارژ می کنید سپس می توانید با داشتن بانک شماره تلفن مخصوص خودتان ارسال انجام دهید.

[go_pricing id=”basic15″]

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment