راه کار استفاده از کلمات کلیدی در پیامک های تبلیغاتی

راه کار استفاده از کلمات کلیدی در پیامک های تبلیغاتی

یکی از روش های کسب سود بیشتر در تجارت استفاده از پنل های پیامکی و ارسال پیام های تبلیغاتی می باشد و یکی از روش های موثر و جذب بالای مخاطب استفاده از کلمات کلیدی در پیامک های تبلیغاتی می باشد. می توانید با استفاده از کلمات کلیدی فهرست مطالب و اخبار کسب و کارتان را تقسیم بندی کنید.

در این مطلب به چند مورد این تقسیم بندی ها اشاره می کنیم :

ارسال چند نوع پیامک تبلیغاتی

تعدادی از مشتریان شما علاقمند به دریافت اخبار مربوط به تخفیف های فروشگاهتان و تعدادی دیگر از مشتریانتان علاقمند به دریافت اخبار جدیدترین محصولاتتان هستند.

در این مواقع شما با استفاده از کلمات کلیدی در ارسال پیامک می توانید چند نوع تقسیم بندی ایجاد کنید و به راحتی به تمام مشتریان خود بر حسب نیازشان پاسخ دهید.

به طور مثال برای آن دسته از مشتریان که علاقمند به دریافت اخبار راجب تخفیفات فروشگاهتان هستند، بخواهید کلمه  کلیدی TAKHFIF را برای شما ارسال کنند و یا از مشتریانی که خواهان دریافت اخبار مربوط به اجناس جدید فروشگاهتان هستند بخواهید کلمه کلیدی JADID را ارسال کنند.

اطلاع رسانی مشتریان از اخبار فروشگاه هایتان

به طور مثال شما صاحب دو فروشگاه کیف و کفش در فاصله نزدیک بهم ، هستید. یکی از فروشگاه های شما اجناس را با تخفیف و فروشگاه دیگری اجناسی را به صورت حراج در اختیار مشتریان قرار داده است.

به طور یقین شما نمی خواهید مشتری با دریافت پیامک حراجی به فروشگاه تخفبف خورده ، برود! برای حل این مشکل می توانید در ارسال پیامک های تبلیغاتی خود از کلمات کلیدی استفاده کنید و نوع ارائه خدمات فروشگاهایتان را از هم جدا سازید.

 

مشتریانی با طبقه بندی مختلفی دارید

ممکن است شما صاحب تنها یک شغل باشید اما مشتریان شما دارای طبقه بندی متنوعی باشند. فرض کنید شما صاحب یک آموزشگاه هنری می باشید ، در روزهای فرد کلاس سه تار برگزار می کنید و روزهای زوج کلاس گیتار. به طور حتم  هنرجویان شما هم علاقمند به دریافت یک نوع موضوع پیامکی نمی باشند ، پس بهتر است برای حل این کار از کلمات کلیدی در ارسالهای پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.

 

 

 

 

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

1 Comment

Leave a comment