دلایل نتیجه نگرفتن از ارسال پیامک

دلایل نتیجه نگرفتن از ارسال پیامک

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران پنل پیامک دارند این است که چرا از ارسال پیامک و یا تبلیغات پیامکی نتیجه مطلوب و دلخواه را نگرفته اند و یا به اصطلاح عامیانه چرا زنگ خور نداشته اند؟ برای پاسخ به این سوال توجه شما را به این مقاله که در مورد دلایل نتیجه نگرفتن از ارسال پیامک نوشته شده، جلب می نمائیم ، اما قبل از مطالعه این موارد باید دانست که این راهکارها در راستای بهبود کیفیت ارسال پیامک می باشد و نمی توان با قاطعیت روشی را ارائه داد که نتیجه بخش باشد ، باید بدانیم که تبلیغات یک سرمایه گذاری است و باید انتظار عقلانی از ارسال هایمان داشته باشیم.

انتظار تاثیر زود هنگام از تبلیغات پیامکی نادرست است

برای آشنایی شما با این موضوع به مثال ارائه شده توجه بفرمائید:

چند ماه پیش در مورد کسب و کار خود پیامک تبلیغاتی ارسال کرده اید اما نه تنها بلافاصله نتیجه دریافت نکردید بلکه با گذشت زمان نیز بازخوردی نداشته است، اما بعد از گذشت چند ماه از همان صنفی که برایشان پیامک تبلیغاتی ارسال کرده بودید با شما تماس گرفتند و …

بنابراین می بینیم که نباید از تبلیغاتی که انجام میدهید انتظار نتیجه زود هنگام داشته باشید ،‌چه بسا این تبلیغات موجب افزایش مشتریان شما در آینده باشند.

ارسال های موفق را مد نظر داشته باشید

ممکن است که بارها این اتفاق پیش آمده باشد که تبلیغات پیامکی شما به تمام شماره هایی که ارسال انجام داده اید نرسیده باشد، که این اتفاق دلایل زیادی میتواند داشته باشد که یکی از این دلایل میتواند لیست سیاه مخابرات باشد و افرادی که در این لیست هستند و پیامک را از شما دریافت نمیکنند، مگر با روش خاص ارسال به بلکلیست.

[irp posts=”12405″ name=”ارسال اس ام اس به بلک لیست مخابرات”]

بنابراین باید توجه کنیم که چه تعدادی از افراد پیامک های مورد نظر را دریافت کرده اند و انتظارمان متناسب با میزان دریافتی ها باشد.

نیاز به تکرار پیامک تبلیغاتی

به طور حتم برای شما هم پیش آمده است که پیامک های تبلیغاتی زیادی از یک فروشگاه دریافت کنید ولی توجهی به آنها نکرده اید،‌ اما بعد از گذشت مدتی و دریافت پیامک های بعدی فروشگاه راغب به مراجعه به آن فروشگاه شده اید تا از صحت تبلیغات آنها مطلع شوید.

پس نتیجه میگیریم که اگر فروشگاه مذکور به همان یکبار ارسال اتکا میکرد مطمئنا شما نیز آن را فراموش میکردید و دیگر سراغی از آن نمیگرفتید،‌اما این تکرار باعث شد تا نظر شما راجب به بازدید از فروشگاه جلب شود.

تداوم در تکرار ارسال پیامک موجب نتیجه بخش بودن تبلیغات تجارت شما میشود.

انتخاب صحیح جامعه مورد هدف

اگر میخواهید از تبلیغات پیامکی خود بازخورد مناسبی را داشته باشید باید این نکته را بدانید که چیزی را که میخواهید برایش تبلیغات انجام دهید برای چه افرادی مفید می باشد؟ به طور حتم تمام افراد نمیتوانند هدف شما باشند. اگر محصولات و یا نوع خدمات شما برای صنف خاصی مفید باشد،‌پیامک را برای آن صنف رسال کنیم.

 

 

Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment