دلایل شکست خوردن بازاریابی پیامکی

دلایل شکست خوردن بازاریابی پیامکی

ما در مقاله های پیشین از امکانات و مزایای پنل پیامکی صحبت کردیم، اما دلایل شکست خوردن بازاریابی پیامکی چیست؟ رعایت نکردن چه اصول و مواردی باعث زیان مالی و آسیب به یک برند معروف می شود؟ در این مطلب قصد دارم از دلایل شکست خوردن بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ برایتان بگویم. با رعایت کردن این موارد، می توانید نحوه بازاریابی خود را بهبود بببخشید.

زمانبندی نامناسب؛ دلیل شکست خوردن بازاریابی پیامکی

یکی از عوامل کلیدی و بسیار مهم در بازاریابی پیامکی، زمانبندی در ارسال پیامک است. مشتریان شما ربات نیستند! آنها نیز زمان خواب و استراحت و تفریح دارند. شما نمی توانید در زمان های دلخواه خودتان به مشتریان پیامک ارسال کنید. زیرا ممکن است باعث ناراحتی و آزار و اذیت او شوید. اگر میخواهید از تاثیر زمان بندی روی فیدبک بازاریابی خود بیشتر بدانید به مقاله تاثیر زمانبندی در بازاریابی پیامکی و اهمیت آن در وبلاگ ما سر بزنید سر بزنید.

ارسال پیامک های پی در پی مساوی با آزار مخاطبان

متاسفانه برخی تصور میکنند که با فرستادن پیام های پی در پی بیشتر، مخاطبان بیشتری را جذب می کنند. باید بگویم که سخت در اشتباهید! شما علاوه بر هدر دادن هزینه های خود و اتلاف وقت، چیزی بدست نمی آورید! البته که باید مخاطبان شما بدانند که شما آنها را فراموش نکرده اید. اما پیامک های پی در پی باعث آزار و اذیت آنها خواهد شد. شما نباید خودتان را به یک مخاطب اسپم تبدیل کنید!

ارسال پیامک های پی در پی مساوی با آزار مخاطبان

ارسال پیشنهادات بیهوده مساوی با شکست در بازاریابی پیامکی

متن های تبلیغاتی شما باید جذاب باشند تا خواننده دست کم از خواندن آن صرف نظر نکند. شما اگر در جلب نظر مشتریان خود موفق نباشید در قدم اول شکست خواهید خورد! برای اینکه از چگونگی طراحی پیامک ها آشنا شوید مقاله نحوه نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی را از دست ندهید همچنین در مقاله قدرت کلمات در بازاریابی پیامکی ما می توانید با به کار بردن کلمات کلیدی مشتریان زیادی را جذب کنید.

عدم ارائه روش خروج از خبرنامه

باید به این نکته توجه داشته باشید که بالاخره روزی فرا می رسد تا مشتریان شما چه دیر یا زود قصد انصراف از خبرنامه شما را داشته باشند. در صورتیکه شما روش خروج از خبرنامه را به آنها ارائه ندهید، عضو خبرنامه پیامکی شما نخواهند شد. در ضمن عدم انجام اینکار می تواند به اقدامات قانونی منجر شود.

جمع بندی

گاهی اوقات شما با یک بار ارسال پیامک و گرفتن نتیجه مطلوب، دیگر به خود مغرور می شوید که استاد بازاریابی پیامکی شده اید! یکی از اشتباهات نیز همین موضوع است. شما بدون تجزیه و تحلیل نمی توانید از موفقیت یا عدم موفقیت خود در بازاریابی پیامکی آگاه شوید.

این اشتباهات را به یاد داشته باشید و سعی کنید به هنگام ارسال هر پیامکی به آنها توجه کنید. در اینصورت پیامک شما هدفمند خواهد بود و خواهید دید که نتیجه مطلوبی بر بازاریابی و جذب مشتری شما خواهد گذاشت.

4.4/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment