دلایلی که ارسال پیامک باید زماندار باشند

دلایلی که ارسال پیامک باید زماندار باشند

با استفاده از پنل اس ام اس و ماژول ارسال زماندار (ارسال پیامک زماندار)، به شما اجازه می دهند که برای ارسال پیامک هایتان برنامه ریزی کنید و زمانتان را با کمپین بازاریابی پیامکی بیازمایید و در دسترس داشته باشید.

زندگی و کار پرمشغله است و مسائل عادت دارند در دقیقه آخر پدیدار شوند و شما و برنامه هایتان را به هم بریزند. بوسیله ماژول ارسال زمانبندی ، این ترسها و نگرانی ها از بین خواهند رفت.

زمانبندی کردن روزانه ، هفتگی و یا ماهانه پیامک ها حقیقتا می تواند به شما کمک کند که کار خود را برنامه ریزی کنید. در این مقاله به چند مورد از دلایلی که چرا شما باید ارسال هایتان را زمانبندی کنید، اشاره می کنیم.

[irp posts=”15339″ name=”امکان ارسال زماندار پیامک”]

از لیست خط بزنید

اصولا همه ما کارهای زیادی روی میز خود داریم و همینطور لیست فزاینده کارهای انجام نشده.

بنابراین زمانبندی کردن کمپین های تبلیغاتی شما به این معناست که شما به طرزی تاثیرگذار میتواید آن را از لیست خط بزنید و بدانید که بدون ترس از فراموش شدن و انجام نشدن ،‌ارسال خواهد شد.

برنامه ریزی

با زمانبندی کردن ارسال پیامک هایتان شما به صورت تاثیرگزاری می توانید روز ،‌هفته و یا ماه خود را برنامه ریزی کنید .

ارسال خارج از ساعات کاری

با زمانبندی کردن ارسالها ، شما مجبور نخواهید بود تا محدود به ساعات کاری خود باشید ،‌به طور مثال برخی از فروشندگان با ارسال کردن کمپین های بازاریابی خود در ساعات اولیه شب و روزهای تعطیل موفقیت کسب کرده اند.

بدون اشتباه و عجله

با کنترل زمان خود ، شما یک کمپین تبلیغاتی بدون اشباه و دقیقا در زمان دلخواهتان ارسال خواهید کرد ،‌انجام آن در آخرین دقیقه تنها به معای اینست که شما عجول خواهید بود که این موضوع باعث اشتباه خواهد شد.

آمادگی برای بازخورد

ارسال کردن کمپین های بازاریابی پیامکی می تواند مقادیر بازخورد زیادی را به همراه داشته باشد ، ما از خرابی های احتمالی وب سایت ها باخبریم ، از مسدود شدن خطوط تلفن و…..

پس با زمانبندی کردن پیامک هایتان و مطلع ساختن تیم خود از زمان آن ، شما کاملا می توانید برای بازخورد عظیم آماده باشید.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment