بانک شماره موبایل ایجاد کنید

بانک شماره موبایل ایجاد کنید

همین امروز دست به کار شوید و یک بانک موبایل ایجاد کنید، بانک شماره های موبایل مشتریان خود.

این نکته را می دانید که حتی آن شخصی که از خدمات و یا محصولات شما استفاده نمی کند می تواند مشتری شما باشد؟ و یا اینکه حفظ مشتریان قدیمی چند برابر جذب مشتری جدید هزینه دارند؟

پس بهتر است که فرصت را از دست ندهید و یک بانک موبایل ایجاد کنید که برای ایجاد این بانک موبایل فقط کافیست که یک کار را انجام دهید و آن ایجاد انگیزه در مشتریانتان است تا شماره موبایل خود را در اختیار شما قرار دهند.

به طور مثال شما می توانید برای مشتریان در روز تولدشان تخفیف های ویژه در نظر بگیرید و دریافت این تخفیف را به شرط دریافت پیامک تبریک تولد از سمت شما بگذارید.

مثلا در روز تولد مشتریانتان به آنها پیامک تبریک ارسال کنید و در این ارسال پیامک، قید کنید که شما می توانید امروز با 50٪ تخفیف از فروشگاه ما خرید کنید و یا اگر صاحب یک کافی شاپ و یا رستوران هستید می توانید در روز تولد مشتری تان تخفیف ویژه ای در نظر بگیرید تا مهمانانشان را به کافی شاپ شما دعوت کنند و جشن خود را در آنجا برگزار کنند.

اگر شما صاحب شرکتی هستید که نمی توانید به اینصورت از مشتریان خود شماره ی موبایلشان را بگیرید، می توانید به راحتی و با برگزاری قرعه کشی ماهانه و یا سالانه از آنها شماره موبایلشان را بگیرید.

برقراری ارتباط با مشتریان قدیم و جدید باعث پیشرفت در کسب و کار شما میشود، تعدادی از مشتریان شما ممکن است بخاطر اینکه نیازی به خدمات شما در طولانی مدت را ندارند شما را فراموش کنند ، پس شما برای جلوگیری از این اتفاق می توانید با استفاده از سامانه پیام کوتاه مکث برای آنها پیامک ارسال کنید و به آنها یادآوری کنید که به یاد آنها هستید.

حتی اگر شخصی تمایل به دریافت پیامک نداشت شما می توانید فقط در یک مناسبت خاص مانند تولد و یا عید نوروز برای آنها پیامک ارسال کنید.

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post