بازاریابی پیامکی برای فروشندگان لباس

بازاریابی پیامکی برای فروشندگان لباس

در این مطلب در مورد بازاریابی پیامکی برای فروشندگان لباس توضیحاتی ارائه خواهیم داد. امروزه با توجه به اینکه نام های بزرگ و برندهای معروف لباس تسلط بیشتری را در بازار دارند ، برای خرده فروشان پوشاک و مد حفظ کردن و رشد کسب و کارشان بدون استفاده از تاکتیک های بازاریابی عمده گران قیمت روز به روز سخت تر می شود.

در حالی که برندهای بزرگ از بودجه کافی برای بهره برداری از شیوه های سنتی تبلیغات مانند روزنامه ها، تلویزیون ، رادیو و ایمیل برخوردار هستند ، هزینه های اینگونه تبلیغات غالبا به نحوی می باشد که کسب و کارهای کوچک به سختی بتوانند از عهده پرداخت آنها بربیایند.

کمپین های تبلیعاتی یاد شده نه تنها نیازمند به هزینه های توزیعی بیشتری می باشند بلکه لازمه کارشان دسترسی داشتن به تیمی از متخصصان خلاق نیز می باشد که با توجه به بودجه کمتر شرکت های کوچک ، اینگونه خدمات قابل استفاده نمی باشد.

بازاریابی پیامکی برای فروشندگان لباس یک پاسخ واقعی و مناسب برای حل مشکلات تبلیغاتی اینگونه کسب و کارها می باشد ، نه تنها هزینه استفاده از بازاریابی پیامکی در حد کسری از هزینه های کمپین های گران قیمت تبلیغاتی می باشد ، بلکه مزیت های بی شماری را نیز به همراه دارد که باعث شده به واقع در حد و اندازه هایی بزرگتر از انتظارات ظاهر شود.

مزایای بازاریابی پیامکی برای فروشندگان لباس چه چیز هایی می باشد؟

وفاداری مشتریان

وفاداری مشتریان در صنعت پوشاک از اهمیت خاصی برخوردار می باشد، بزگترین تولیدکنندگان این صنعت از مدت ها پیش از کانال های بازاریابی در این صنعت که مشتریان نهایت توجه را به آخرین برندها و فروشگاه ها دارند استفاده کرده اند.

در استراتژی بازاریابی پیامکی کمپین های پیامکی یکی از ارزشمندترین روش های افزایش ترافیک کسب و کار به شمار می روند.

افتتاحیه محصولات جدید

صنعت پوشاک یکی از پویاترین بخش ها در اقتصاد مدرن می باشد. هر سال ، هر فصل و تقریبا هر ماه فرصت های جدید برای رونمایی از محصولات جدید دست می دهد.

شما می توانید با استفاده از کمپین های بازاریابی پیامکی اطلاعات در مورد محصولات جدید و یا مجموعه هایی را که تازه به دستتان رسیده است را در اختیار مشتریان قرار دهید.

اطلاع رسانی در مورد سایزهای مختلف به مشتریان

بعضی اوقات باید قبل از سفارش دادن قواره جدید جند سایز مختلف را امتحان کنید و علاوه بر این امکان دارد سایز دقیقی که مشتریان درخواست دارند همواره در بازار موجود نباشد.

در این مواقع کارکنان فروشگاه و یا مغازه می توانند با سایر مغازه ها و یا تامین کنندگان اجناس در بازار گفتگو داشته باشند تا اندازه دقیقی را که مورد درخواست مشتریان می باشد را بدست بیاورند، اما تا زمانی که اجناس بدستتان نرسد باز هم نمیتوانید از دقیق بودن سایزها اطمینان داشته باشید.

هر کدام از پیامک هایی که ارسال می شوند با هدفمندی و به طور خاص برای کسانی طراحی شده است که علاقمند به دریافت و اطلاع داشتن از خدمات شما هستند.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment