امکانات پنل اس ام اس برای نمایشگاه ها

کاربرد پنل اس ام اس برای نمایشگاه

رفته رفته با افزایش مشغله در زندگی بسیاری از افراد کم کم روش های تبلیغاتی سنتی و قدیمی جای خود را به تبلیغات مدرن و نوین دادند.هر فردی در هر کسب و کاری که باشد باید به این نکته توجه خاص داشته باشد که همسو سازی کسب و کار با علایق افراد و هماهنگی با روش های بازاریابی مدرن حرف اول را در موفقیت در عرصه تبلیغات میزند.

در بازار یابی پیامکی توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد که نباید به سمت نوعی از تبلیغات روانه شویم که برای کسب و کار ما صرفه اقتصادی نداشته و علاوه بر این بازدهی مورد انتظار حاصل نمیشود.هدف هر بازار یابی پیامکی همواره سود،بازدهی خوب و افزایش مشتری میباشد که اولین قدم در ان انتخاب راه صحیح تبلیغات است.

امروزه برای جذب اقشار جامعه به ویژه نیروی جوان باید به دنبال روش های جدید و مدرن تبلیغات باشیم و همواره همگام با فناوری حرکت کنیم. همانطور که میدانید نمایشگاه ها یکی از مهم ترین مشاغلی هستند که جذب مخاطب و بازدید کننده نقش بسیار مهمی را در موفقیت ان ها دارد.راه های مختلفی برای تبلیغات در جذب بازدید کننده برای نمایشگاه ها وجود دارد ولی بر خلاف قیمت بالا و هزینه های هنگفتی که صاحب کسب و کار متحمل میشود بازدهی چندانی نداشته و مسلما برای نمایشگاه ها مناسب نخواهد بود.

در این متن میخواهیم در مورد یکی از رایج ترین انواع تبلیغات که تبلیغات پیامکی میباشد را مورد بحث و بررسی قراردهیم.پنل پیامکی مکث اس ام اس راهی کاربردی و پر بازده در تبلیغات و بازاریابی پیامکی در نمایشگاه ها میباشد.با ارسال پیام کوتاه امکان برقراری ارتباط و در دسترس بودن به راحتی میسر خواهد بود.امروزه اکثریت افراد حداقل یک تلفن همراه جهت ارتباطات خود دارند.علاوه بر این افراد وابستگی نسبتا بالایی به تلفن همراه خود دارند.پس بازاریابی از طریق ارسال پیامک جزو بهترین نوع تبلیغات و کلید موفقیت شما در عرصه کسب و کار خواهد بود.

با ارسال پیامک ضمن صرف هزینه اندک میتوانید دیگران را از نمایشگاه و از خدمات جدید ارائه شده خود ،اثار هنری،زمان برگزاری نمایشگاه ها و…. اگاه سازید.با بازار یابی پیامکی میتوانید در زمان بسیار کمتر از انچه که انتظارش را دارید افراد را به سمت نمایشگاه خود جذب کنید تنها کافیست به صورت مداوم ان ها را از زمان برگزاری نمایشگاه خود مطلع سازید.و بدین صورت میتوانید به سرعت در امد خود را افزایش داده و در سپری شدن زمان بسیار کوتاه شاید موفقیت های روز افزون خود باشید.

از مزایای بازاریابی پیامکی میتوان به در دسترس قرار گرفتن اسان مشتری اشاره کرد. روز به روز تعداد افرادی که کانال‌های ارتباطی آنها از طریق تلفن همراه توسعه می‌یابد، در حال افزایش است.این امر مهم ترین نکته در بازاریابی میباشد و به راحتی میتوانید در هر نقطه و مکانی به مشتری خود دسترسی داشته باشید.

سرعت بسیار بالا و همچنین همگانی بودن ارسال پیامک نیز میتواند افراد را به سمت معرفی کالا و خدمات خود از طریق ارسال پیامک جذب کند. نکته اساسی این است که بازاریابی پیامکی باید هدفمند باشد.و بدون هدف تصمیم به ارسال انبوه نکنید.فقط کافیست مشتریان خود را شناسایی کنید و کسانی را در جریان قرار دهید که با کسب و کار شما در ارتباط هستند.و منتظر اخبار جدید نمایشگاهی شما هستند.و تمایل به استفاده از ان دارند.این گونه افراد نقش مهمی در موفقیت پیامکی شما خواهند داشت.

در بازاریابی پیامکی، یک پیام کوتاه برای مشتری ارسال می‌شود که لازم است فرد مورد‌نظر تنها چند ثانیه برای خواندن آن زمان صرف کند، در حالی که در بازاریابی اینترنتی یا پستی، بیشتر افراد ایمیل‌ها را نمی‌خوانند یا ممکن است اسپم شناخته شود.بازاریابی پیامکی بازدهی فوق العاده بالایی دارد که بیشتر از 97 درصد اس ام اس های ارسالی در ثانیه های ابتدایی خوانده میشوند.میزان بازدهی بازار یابی اینترنتی تقریبا 15 درصد است در حالیکه بازدهی ارسال پیامک حدود 20 الی 70 در صد را به خود اختصاص داده است.و هزینه کمتری هم دارد.

از دیگر مزایای ارسال پیامک دارا بودن یاد اوری بالا و در خاطر ماندن برای مخاطب است.همچنین امکان ذخیره سازی پیام و ارسال ان برای افراد دیگر نیز در صورت جذاب بودن پیام از مزایای تبلیغات پیامکی است.

اگر میخواهید مشتریانی وفادار داشته باشید و اگر میخواهید روز به روز بر تعداد افراد بازدید کننده نمایشگاه شما افزوده شود و یا اگربه دنبال در امد هنگفت و پر سود هستید مکث اس ام اس همواره پشتیبان و همراه شما خواهد بود در صورت بروز مشکل و یا ایجاد سوال با پشتیبانی مکث اس ام اس تماس حاصل فرمایید.

از کاربرد های سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس کاربرد آن در نمایشگاه ها می باشد،در ادامه به ذکر چند نمونه از مهم ترین کاربرد های ان برای نمایشگاه ها با داشتن سامانه اس ام اس مکث میپردازیم :

• ارسال پیامک کلی و به نام به مراجعین پس از پایان نمایشگاه

• ایجاد کلوب پیامی مشتریان و برگزاری قرعه های کشی ها دوره ای

• برگزاری قرعه کشی آنلاین در محل غرفه با ارسال یک عدد به شماره شما توسط مراجعه کننده

• Export اطلاعات جمع آوری شده در قالب فایل Excel

• جمع آوری طبقه بندی شده اطلاعات مراجعین در غرفه نمایشگاه به صورت آنلاین

• ارسال پیامک تشکر از حضور به مراجعین غرفه پس از بازدید غرفه

• ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

• کاهش هزینه های تماس با مشتریان (هر پیامک ۱۰تومان هر تماس با موبایل ۱۴۰ تومان)

• تبریک اتوماتیک تولد مشتریان

• ایجاد بانک اطلاعاتی جامع در مورد اثار هنری و….و ارسال با استفاده از دریافت کلمه کلیدی

• ارائه کد ویژه تخفیف با ارسال پیامک

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment