اصول اولیه یادگیری بازاریابی پیامکی

اصول اولیه یادگیری بازاریابی پیامکی

ممکن است برای یادگیری اصول بازاریابی تمام مطالب وبلاگ ما را خوانده باشید ولی ممکن است باز هم بعضی مسائل برای شما نا مفهوم و گنگ باشند. در این مواقع نباید نا امید شوید و یا اینکه از بازاریابی پیامکی صرف نظر کنید. در این مطلب به اصول بازاریابی پیامکی اشاره می کنیم که مطمئنا با خواندن این مطلب دیگر مسئله نامفهومی برای شما باقی نخواهد ماند و با مرور زمان برای شما موفقیت های چشمگیری را به همراه خواهد داشت.

یکی از اصول طلائی سامانه پیامک مکث اس ام اس موفقیت کاربران است و موفقیت کاربران موفقیت ما نیز می باشد.

گسترش اعضای خبرنامه پیامکی

این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر کسی از خبرنامه پیامکی شما اطلاعی نداشته باشد بطبع تعداد اعضای خبرنامه پایین خواهد بود و کمتر کسی عضو آن خواهد شد. پس ابتدا باید خبرنامه پیامکی تان را تبلیغ کنید تا افراد بیشتری با آن آشنا شوند و بشناسند.

روش های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد که بسته به نوع تجارت شما میتواند متفاوت باشد. در مقالات قبلی وبلاگ مکث اس ام اس به روش های تبلیغاتی کاملا اشاره شده است. در ادامه به چند نمونه از این موارد اشاره خواهیم کرد…

توافق پیامکی

اصول اولیه یادگیری بازاریابی پیامکی

برای تعداد ارسال پیامک همیشه یک معیار مشخص انتخاب کنید و هیچگاه این معیار را تغییر ندهید. به طور مثال به مشتریان خود قول 3 پیامک در طول ماه را داده اید، پس این توافق را به هیچ وجه بهم نزنید. شکستن این توافق باعث بی اعتمادی در مشتریان و نتیجه لغو عضویت آنها خواهد بود.

یادتان باشد که موفقیت بازاریابی پیامکی در ارسال پیامک زیاد نیست! بلکه در ارسال مرتب و زمانبندی شده است.

احترام  گذاشتن به اطلاعات مشتریان

همانطور که می دانید بازاریابی پیامکی یک روش کاملا خصوصی می باشد. شما اطلاعات تماس مشتریان خود را دارید و در ازای داشتن این اطلاعات همیشه باید برای مشترکین خود پیشنهادات جذاب و ترغیب کننده ارائه بدهید. مشتریان به شما اطمینان دارند و شماره خود را در اختیارتان قرا میدهند. همیشه با مشتریان بصورت VIP برخورد کنید.

 

 

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment