استفاده از سامانه پیامک در اداره فروشگاههای اینترنتی

استفاده از سامانه پیامک در اداره فروشگاه اینترنتی

اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید به طور حتم میدانید که این تجارت چقدر سخت و متغیر می باشد.

در عصر حاضر بازاریابی و روند انجام آن مدام در حال تغییر می باشد.ممکن است یک روز بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی راه کار موفق تر باشد روز دیگر از یک روش دیگر بتوان موفقیت بیشتری کسب کرد.

در این مطلب می خواهیم در مورد بازاریابی پیامکی فروشگاه های اینترنتی و تاثیرات مثبت این ابزار ساده بروی کسب و کار شما صحبت کنیم.

قرار دادن قسمت ثبت نام در وب سایت پس از راه اندازی سامانه پیام کوتاه

برای اداره بهتر فروشگاه اینترنتی خود بهتر است در ابتدای راه اندازی سامانه پیام کوتاه یک قسمت برای ثبت نام مشتریان خود در خبرنامه پیامکی قرار دهید، تا مشتریان بعد از مراجعه به وب سایت شما بتوانند به راحتی با یک کلیک عضو خبرنامه پیامکی شما بشوند، اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که بعد از ثبت نام از طریق باکس در وب سایت ، از مشتریان خود بخواهید تا از طریق پیامک و پر کردن فرم ارسالی یک بار دیگر به عضویت خبرنامه پیامکی در بیایند تا مراحل یک بار دیگر بصورت قانونی نیز طی شود.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مزیت این کار چیست؟

جواب این است که، اگر شما مراحل ثبت نام را از طریق پیامک و به صورت قانونی انجام ندهید ممکن است هر کسی از طریق وب سایت با هر شماره ای که میخواهد ثبت نام کند، ممکن است این کار اعضای خبرنامه پیامکی شما را افزایش دهد، اما به صورت قانونی نمی باشد و همچنین شما از این موضوع که از این تعداد اعضاء چند نفر هدف تجارت شما هستند، بی اطلاع خواهید بود.

با ارسال پیام کوتاه از مشترکین بخواهید فعالیت های کسب و کار شما را در دیگر شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنند

میتوانید فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی گسترده تر کنید و با ارسال پیامک به مشترکین  آنها را از این فعالیت آگاه سازید.

جمع آوری اطلاعات مشترکین از طریق بازاریابی پیامکی یا ایمیلی

از طریق این روش می توانید به آسانی به اطلاعات مشترکین و اعضای خبرنامه پیامکی خود دسترسی پیدا کنید.میتوانید با ارسال اس ام اس از آنها بخواهید که به اشتراک خبرنامه ایمیلی شما نیز بپیوندند. هرچقدر که راه های ارتباطی شما با مشترکین بیشتر باشد، موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد.

 

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment