استراتژی طلایی پیامکی برای جذب مشتری

استراتژی طلایی پیامکی برای جذب مشتری

همه ی ما هر روز روی گوشی های تلفن همراه خود حداقل یکبار پیامک تبلیغاتی جذب مشتری مشاهده می کنیم! ممکن است اغلب این پیامک ها حتی خوانده نشوند. اما حقیقت چیز دیگریست…! اگر پیامک های تبلیغاتی مثمر ثمر نبود و هیچ فیدبکی نداشت، قطعا تا به حال از میان روش های تبلیغاتی منسوخ شده به حساب می آمد!!

با توجه به مطالعات حدود 98% درصد پیامک های تبلیغاتی دیده می شوند. اما به چند درصد از آنها واکنش نشان داده می شود؟ ارسال پیامک تبلیغاتی مانند دیگر روش های تبلیغاتی نیز پارامترها و استراتژی های خود را دارد و قرار نیست بی هدف و بدون تجزیه و تحلیل پیامکی ارسال شود!

میانگین مدت زمان خواندن پیامک، 7 ثانیه برآورد شده است! شما تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا مشتری را جلب کنید. قبل از هرچیز شما باید پلانی برای تبلیغات خود در نظر داشته باشید و برنامه ریزی کنید. اصلا هدف شما از تبلیغات چیست؟ افزایش فروش یا ارائه خدمت؟

امروز در این مقاله از مکث اس ام اس، می خواهیم استراتژی هایی برای جذب مشتری از طریق پیامک را به شما شرح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید…

با ارسال گروهی پیامک تبلیغاتی جذب مشتری کنید

طبق تحقیقات، هزینه جذب مشتری جدید 5 برابر حفظ مشتری فعلی است. بنابراین مشتریان فعلی شما سرمایه های کسب و کارتان محسوب می شوند! برای اینکه این مشتریان خود را تبدیل به مشتریان وفادار خود کنید، باید با آنها در تعامل باشید.

به عنوان مثال اگر سرویسی به مشتری خود ارائه کرده اید که مهلت آن رو به اتمام است، پیامک یادآوری برای او ارسال کنید. ارتباط با مشتری های فعلی کم هزینه ترین راه برای افزایش سود آروی می باشد.

ارسال های منطقه ای هدفمند

در قدم اول و قبل از هر چیز، شما باید بازار هدف خود را بشناسید و مشخص کنید. برای اینکار جامعه هدف را باید بشناسید! اینکه خدماتی که شما ارائه می دهید و یا محصولاتی که شما می فروشید، با چه کسانی و با چه ویژگی هایی می تواند هم راستا باشد.

انتخاب بهترین فیلتر شماره برای ارسال پیامک هدفمند

سامانه پیام کوتاه مکث، انواع روش های ارسالی را در پنل های پیامکی خود در اختیار شما قرار می دهد. انواع روش های ارسال مانند: ارسال منطقه ای، ارسال تفکیک سن و جنسیت، ارسال از طریق کدپستی، ارسال به پیش شماره های همراه اول، ارسال از طریق دکل ایرانسل و …

انتخاب فیلتری مناسب برای ارسال یکی از مهمترین کارها برای ارسال هدفمند می باشد. به عنوان مثال اگر صاحب بنگاه املاک ویلایی در شمال هستید، بنابراین باید پیامک تبلیغاتی خود را برای قشری از جامعه ارسال کنید که تمکن مالی برای خرید ان را دارند. بهترین نوع ارسال برای آن می تواند ارسال مشاغل باشد!

متن پیامکی خلاقانه ایجاد کنید

تا به حال پیش آمده که با خواندن متن پیامک تبلیغاتی، لبخند بزنیم و از خلاقیت و جذاب بودن آن خوشمان بیاید! شاید حتی اگر نیازی به خرید محصولات آنها نداشته باشیم سری به سایت و یا فروشگاهشان بزنیم.

توصیه ما به شما این است که از تجربیات رقیبان خود استفاده کنید و از ارسال متون پیامک تکراری خودداری کنید. با خلق متنی تاثیرگذار و مشتری پسند، به مخاطبان خود نشان دهید که از یک مجموعه ای حرفه ای پیامک دریافت کرده اند!

همچنین می توانید راه های ارتباطی تان را با مشتری حفظ کنید. عضویت در شبکه های اجتماعی می تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد.

 

از اینکه همراه ما بودید متشکریم 🙂

5/5 - (2 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment