ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی

یکی از جدیدترین روشهای تبلیغات ارسال پیام صوتی به مخاطبین است که نسبت به ارسال پیامک عادی برتری ها و ویژگی های خاصی دارد. تبلیغات مهمترین قسمت هر تجارت و کسب و کاری را تشکیل میدهد و موفقیت هر کاری در نحوه تبلیغات آن نهاده شده است. به همین خاطر تمام صاحبان مشاغل دنبال بهترین و بروزترین شیوه تبلیغات هستند و به مرور زمان شیوه های جدید تبلیغات ابداع میشوند که از جمله جدیترین آنها ارسال پیامک های تبلیغاتی است.

در پیامکهای متنی عادی، شما متن را نوشته و برای مخاطب ارسال میکنید و مخاطب متن را میخواند ولی در پیامک صوتی شما صدای خودتان را ضبط کرده و به گوش مخاطب میرسانید. بدین صورت انرژی و لحن جذاب را میتوانید در خاطر مخاطب حک کنید و این یعنی بالاترین تاثیرگذاری در تبلیغات از نوع مخابراتی! در پیامک صوتی شما میتوانید خلاقیت و ابتکار عمل بکار ببرید. مثلا یک آهنگ ضمینه در نظر بگیرید و از شخصی که صدای دلنشینی دارد برای ضبط صدا کمک بگیرید.

برتری پیامک صوتی نسبت به پیامک متنی ساده

مهمترین و برترین ویژگی پیامک صوتی نسبت به پیامک متنی ساده اینست که در پیام صوتی بلک لیست معنایی ندارد و سامانه پیامکی با تمامی شماره ها و مخاطبین تماس میگیرد. بنابراین در این نوع ارسال، خیالتان از بلک لیست راحت است چرا حتی آنان هم این تماس را دریافت خواهند کرد و پیام شما به گوش آنان خواهد رسید.

  • با پیامک صوتی سوء تفاهم پیش نمی آید!

با توجه به اینکه در پیامک نوشتاری لحن بیان مشخص نمیباشد از این رو ظرافت ها، انرژی و لحن جذاب به مخاطبان منتقل نمیشود. به قول آن شعر معروف: تنها صداست که میماند!

  • پیام صوتی بلافاصله دریافت میشود!

حتما اگر تا به حال پیامک متنی ارسال کرده باشید، شاید برایتان پیش آمده باشد که پیامک شما توسط وی دریافت نشده باشد و یا اصلا آنرا نخوانده باشد! تعجبی ندارد که عده ای از افراد نسبت به پیامک تبلیغاتی بی توجه اند و به دلیل مشغله زیاد امکان چک کردن پیامک های تلفن همراهشان را ندارند. در این مواقع برقراری تماس تلفنی راهی کارآمد و سریع میباشد که میتوان برای مسائل زمانی از آن استفاده کرد.

  • ارسال پیامک صوتی بهترین راه برای انتقال رویدادی خاص!

ملاقات و دیدار حضوری شاید همیشه امکان پذیر نباشد از این رو تماس تلفنی راهی جایگزین برای انتقال آگاهی به افرادی است که میخواهیم ارتباطی خصوصی با آنها داشته باشیم. ارسال پیامک صوتی علاوه بر اینکه باعث ایجاد صمیمیت بین شما و مشتریان تان میشود، به شما این توانایی را میدهد که بتوانید اخبار مهم را به گوش آنها برسانید.

  • ارسال پیامک صوتی مقرون به صرفه است!

بدلیل اینکه پیامک صوتی قابلیت ارسال به بلک لیست را دارد، در نتیجه در مقایسه با ارسال پیامک متنی از طریق سیمکارت بسیار با صرفه تر است! از طرفی پیامک متنی محدودیت کاراکتر دارد ولی شما در 1 دقیقه از پیامک صوتی میتوانید حجم وسیعی از اطلاعات را برای مخاطبان انتقال دهید.

امکانات ارسال پیام صوتی

یکی دیگر از مزیت های ارسال پیامک صوتی اینست که شما فقط به شماره های موبایلی محدود نمیشوید و میتوانید به شماره های تلفن ثابت هدف نیز پیام صوتی ارسال کنید.

امکانات ارسال پیامک صوتی

در ارسال پیام صوتی میتوانید از تمام امکانات ارسال و بانک شماره های سامانه بهره ببرید:

  • ارسال تکی و گروهی
  • ارسال به دفترچه تلفن
  • ارسال منطقه ای کشوری کلی و براساس پیش شماره
  • ارسال مشاغل
  • ارسال مشاغل با تفکیک استانها
  • ارسال با تفکیک کدپستی همراه اول و ایرانسل
  • ارسال محله ای
  • ارسال از فایل متنی و اکسل

[irp posts=”11765″ name=”ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی”]

مشخصات فایل صوتی در ارسال پیامک صوتی

  1. فایل صوتی می بایست با فرمت wav بوده و بهتر است دارای مشخصات 8000hz,16kb,Mono باشد.
  2. نرخ هر ثانیه در قسمت پروفایل درج شده است: 0.15 تعرفه اصلی (اپراتور 1000 و 3000)
  3. در این نوع ارسال هزینه پیام های نرسیده به مخاطب عودت می گردد.
  4. ممکن است در ارسال پیام، سیستم مالی سامانه فایل صوتی را با یک ثانیه اختلاف محاسبه نماید.
  5. ارسال به شماره های غیر از همراه اول، با ضریب 1.3 اعمال می گردد.

می توانید جهت Convert فایل صوتی خود به فرمت مورد تایید، از لینک زیر استفاده نمایید:

VMessage

نکته قابل توجه اینکه پیامک صوتی نیز مانند انواع دیگر ارسالها تنظیماتی برای ارسال در آینده دارد و شما نیازی ندارید هر بار اقدام به ارسال کنید!

ارسال پیام صوتی به بلکلیست مخابرات

شماره موبایل هایی که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند اصطلاحا بلکلیست یا لیست سیاه مخابرات نام دارند. ارسال پیامک از سامانه پیامکی در حالت عادی به بلکلیست امکان ندارد و شرکتهای پنل اس ام اس راهکارهای متفرقه برای ارسال بلکلیست ارائه میکنند. در ابتدای همین توضیحات خیال شما راحت کرده و اعلام میکنیم در ارسال پیام صوتی هیچگونه بلکلیستی وجود ندارد و به تمام شماره موبایل ها و حتی شماره تلفن های ثابت میتوان ارسال کرد. علت این امر هم اینست که در واقع ارسال پیام صوتی بر اساس تماس تلفنی انجام میشود و با مخاطب یک تماس سیستمی گرفته میشود و به محض اینکه مخاطب تماس را پاسخ دهد، پیام صوتی برایش پخش میشود.

نمایندگی فروش پنل ارسال پیامک صوتی

یقینا ارسال پیام صوتی بعنوان روش نوین و کارآمد تبلیغات، طرفدارن بسیاری دارد و فروش پنل ارسال پیام صوتی نیز شغلی پرسود خواهد بود. اگر توانایی فروش پنل را دارید مطمئنا سود خوبی بدست خواهید آورد فقط کافیست نمایندگی بگیرید و همکار ما شوید. پنل اس ام اس مکث در کنار قابلیت ارسال پیام صوتی، دیگر قابلیت های سامانه پیامکی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به منوی پنل های نمایندگی مراجعه کنید.

 

4.8/5 - (13 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

2 Comments

  • آواتار safirak.com

    safirak.com

    جولای 20, 2019 - 02:48

    سلام
    یه سوال دارم خدمت تون:
    آیا پیامک صوتی به تلفن های ثابت هم ارسال میکنید؟ و اگر این طور هست هزینه تلفن هایی که قطع هست و یا کسی پاسخ نمیدهد نیز کسر می کنید یاخیر؟
    ممنون میشم پاسخ بدین.

    • آواتار مديريت

      مديريت

      جولای 20, 2019 - 12:18

      سلام
      بلی پیام صوتی به شماره تلفن ثابت هم انجام میشود و هزینه ارسال به شماره هایی که پاسخگو نبودن، عودت میخوره.

Leave a comment