نحوه ارسال لینک پیج اینستاگرام و تلگرام با پیامک

ارسال هوشمند آیدی تلگرام، اینستاگرام و شماره تماس

قبل از هر چیز می خواهم یک خاطره ای از محدودیت های گوشی های موبایل قدیمی که هوشمند نبودند برایتان بگویم! اگر کسی شماره تلفن کسی یا آدرس سایتی  و یا ارسال لینک پیج اینستاگرام آیدی یا تلگرام را برایمان ارسال می کرد، مجبور بودیم آن را یادداشت کنیم یا به زور در حافظه کوتاه مدت مان نگه داریم تا دوباره با آن شماره تماس بگیریم یا به آن لینک اینترنتی سر بزنیم! اما با ظهور گوشی های جدید و هوشمند کافیست با یک اشاره به لینک اینترنتی در صورت دسترسی به اینترنت به آن سایت یا اپلیکیشن وارد شویم و یا تنها با لمس شماره تلفن با آن تماس بگیریم. امروز در این مقاله می خواهیم نحوه ارسال پیامک لینک اینستاگرام و تلگرام و شماره تماس با پیام کوتاه را برایتان بگوییم. در ادامه با ما همراه باشید…

قراردادن لینک سایت در پیامک

قبل از اینکه بخواهم چگونگی این کار را برایتان توضیح دهم، باید به نکته ای بسیار مهم اشاره کنم. اگر کسب و کارتان دارای سایت اینترنتی نیست، پس هر چه سریعتر یک سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید همانطور که بیل گیتس می گوید: اگر کسب و کارتان در بستر اینترنت نباشد، چند سال دیگر وجود نخواهد داشت.

به همین دلیل برای اینکه از مشتریان خود بخواهید که برای مشاهده محصولات و … به سایت شما سر بزنند، باید لینک سایت خود را در انتهای پیامک خود قرار دهید.

اما چگونه؟ شما کافیست که قبل از آدرس خود //:http بنویسید.

به عنوان مثال: maxsms.co آدرس سایت ما می باشد و برای اینکه آن را در متن پیامک ارسال کنیم آن را به این صورت خواهیم نوشت: http://www.max-sms.ir

اگر می خواهید برای صرفه جویی در استفاده از تعداد کاراکتر و یا جلوگیری از طولانی شدن پیامک اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، به مقاله “افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت از طریق بازاریابی پیامکی” ما سر بزنید.

نحوه ارسال لینک در پیامک

 

ارسال لینک پیج اینستاگرام و تلگرام با اس ام اس

سوال بسیاری از کاربران و مشکل آنها می باشد که کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرامی برای کسب و کار خود دارند و می خواهند مشتریان شان تنها با یک اشاره به کانال یا پیج آن ها سر بزنند! برای اینکار، شما به جای قرار دادن آیدی کانال تلگرامی خود، باید لینک آن را در متن پیامکی خود قرارداده و ارسال کنید.

به عنوان مثال: اگر آیدی کانال تلگرام شما maxsms@ باشد، برای اینکه در محتوای پیامک آن را ارسال کنید باید بدین صورت بنویسید: http://t.me/maxsms

یعنی پس از علامت “/” شما آیدی کانال خود را بدون درج علامت @ می نویسید.

اما لینک اینستاگرامی چطور؟ اگر آیدی اینستاگرام شما maxsmspanel@ باشد، شما باید در متن پیامکی خود اینگونه بنویسید:

https://www.instagram.com/maxsmspanel

ارسال شماره تلفن در متن پیامک به صورت هوشمند

برای اینکه بخواهید در پیامک خود شماره تلفنی برای تماس قرار دهید، چه تلفن ثابت چه همراه، باید قبل از نوشتن شماره تلفن 98+ بنویسید.

به عنوان مثال:   خط ثابت 982128424350+    و شماره تلفن به صورت 989123334455+

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری Max SMS
دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری Max SMS

دستگاه ارسال لینک شبکه های اچتماعی به مشتریان

تا به این قسمت از مقاله با نحوه ارسال لینک آشنا شدید. اما آیا دستگاه ارسال لینک اینستاگرام را میشناسید؟ دستگاه ارسال لینک اینستاگرام و تلگرام در واقع دستگاهی است که شماره مشتریان و کاربران حضوری شمارا جمع‌آوری میکند. و حتی میتواند به صورت آنی به آنها پیامکهای مختلفی مانند پیامک تشکر از خرید، پیامک خوش‌آمد گویی، پیامک حاوی لینک اینستاگرام و تلگرام و … را ارسال کنید.

امروزه دیگر کارت ویزیت‌های کاغذی از رده خارج شده‌اند. و جای خود را به کارت ویزیتهای مدرن و پیامکی داده‌اند. یکی از مزیت‌های کارت ویزیتهای پیامکی این است که دیگر از هزینه‌های طراحی و چاپ کارت ویزیت رها  خواهید شد. و همچنین نگران گم شدن آنها نخواهید بود. و به صورت اتوماتیک متن و لینکهای دلخواه شما به کاربر و مشتریانتان ارسال خواهد شد.

 

کوتاه کردن لینک ها در ارسال پیامک حاوی لینک اینستاگرام و تلگرام

همانطور که میدانید متن پیامک های تبلیغاتی محدودیت کاراکتر دارد. اما نگران نباشید، شما میتوانید با استفاده از سایت های خاص، لینک خود را کوتاه کنید! جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین برای افزایش بازدید سایت خود، میتوانید به مقاله “افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت از طریق بازاریابی پیامکی” مکث اس ام اس مراجعه کنید.

از اینکه ما را همراهی می کنید متشکریم 🙂

4.3/5 - (15 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

5 Comments

  • آواتار حسین

    حسین

    مارس 18, 2019 - 02:40

    سلام توضیحاتتون بسیار کامل و شفاف بود ولی در مورد درج لینک اینیستا گرامی چیزی نگفتید
    من هنوز نمیدونم که میشه با یک کلیک به پیج اینیستا دسترسی داشت یا خیر؟؟؟؟

    • آواتار فائزه مشمول

      فائزه مشمول

      مارس 18, 2019 - 11:32

      با سلام
      دوست عزیز، لینک اینستاگرامی هم دقیقا مانند لینک تلگرامی بود. اما برای توضیحات بیشتر این نکته نیز در انتهای مطلب اضافه گردید.

  • آواتار علی

    علی

    سپتامبر 18, 2019 - 14:54

    سلام ممنون از توضیحاتتون. میخواستم بدونم شماره تلفن ثابت رو هم میشه بصورت لینک دار کرد؟ مثل همون +۹۸ که فرمودید میشه؟

    • آواتار فائزه مشمول

      فائزه مشمول

      سپتامبر 18, 2019 - 17:09

      سلام علی عزیز
      شماره تلفن ثابت و موبایل از این بابت هیچ تفاوتی ندارند و میشه به همین روش شماره تلفن ثابت ها را هم لینک دار کرد.

  • قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ | ‎پنل اس ام اس مکث

    آوریل 13, 2021 - 13:38

    […] در مقاله ارسال هوشمند آیدی تلگرام و اینستاگرام کاملا به این موضوع پرداخته ایم. شما با این کار مخاطب را […]

Leave a comment