ارسال کد هدیه با پنل پیام کوتاه

ارسال کد هدیه با پنل پیام کوتاه

حتما اگر صاحب کسب و کاری هستید تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید با ارسال کد هدیه به مشتریان تان، آنها را خوشحال کنید! اما نمیدانید چگونه و از چه طریقی میتوان کد هدیه به مشتریان ارسال کرد؟ در این مقاله میخواهیم در مورد ارائه کد هدیه به مشتریان و مخاطبان تجارت شما صحبت کنیم.

ارسال کد هدیه با پنل اس ام اس

در این بخش ابتدا شما باید یک تعداد کدهای تعریف شده را توسط فایل اکسل وارد پنل اس ام اس کنید. در صورتی که کاربر و مخاطب یک عبارت خاص تعریف شده از جانب شما را به سامانه ارسال نماید، یکی از کدهای هدیه موجود در فایل اکسل برای کاربر ارسال می گردد. هچنین در صورت ارسال عبارت (کلمه کلیدی) اشتباه و یا تکراری نیز متن تعیین شده برای مخاطب ارسال خواهد شد.

از این امکانات میتوان برای ارائه کد و یا بن تخفیف در مناسبت های خاص و… استفاده کرد. همینطور این بخش بیشتر برای شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، شرکت های تبلیغاتی و یا شبیه آن با هدف تبلیغات و ارسال کد هدیه با پیامک استفاده کرد.

به عنوان مثال شما صاحب یک آموزشگاه موسیقی هستید و قصد دارید بعنوان هدیه پایان ترم برای تعدادی از هنرجویان شارژ تلفن همراه ارسال کنید. به طور مثال شما 100 هنرجو دارید و میخواهید به 50 نفری که زودتر درخواست کنند کد هدیه ارایه شود،‌ برای حل این مشکل و سهولت در کار میتوانید از قسمت کد هدیه درسامانه پیامک استفاده کنید.

سخن آخر…

با توجه به توضیحاتی که در ابتدای بحث گفته شد میتوانید با استفاده از فایل اکسل و وارد کردن هر شماره شارژ در این فایل به راحتی ارسال خود را انجام دهید. بعد از ایجاد کدها یا همان شماره شارژ در فایل اکسل شما به کلمه کلیدی نیز احتیاج دارید تا هنرجویان با ارسال این کلمه کلیدی بتوانند شارژ خود را از سامانه دریافت کنند.

لازم به ذکر است که سامانه پیام کوتاه بعد از ارسال هر کد، کد جدید را در صف ارسال قرار میدهد تا ارسال تکراری انجام نشود. از ارسال کد هدیه میتوان استفاده های خلاقانه مانند قرعه و تخصیص شانسی امور و جملات و فال نیز استفاده کرد.

[go_pricing id=”basic15″]

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment