اتفاقاتی که در صورت رعایت نکردن اصول بازاریابی ممکن است بیوفتد

اتفاقاتی که در صورت رعایت نکردن اصول بازاریابی ممکن است بیوفتد

مطمئنا شما نمیتوانید در مدت زمان کوتاه تمام اصول بازاریابی پیامکی را به خوبی فرا بگیرید اما می توانید با خواندن مطالب وبلاگ مکث اس ام اس با بیشتر این اصول آشنا شوید. همانطور که می دانید برای رسیدن به موفقیت، راه ها و الگوهای متفاوتی وجود دارد. یکی از این راه ها در عصر حاضر، استفاده از سامانه پیامکی و بازاریابی به وسیله پیام کوتاه می باشد؛ اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که در صورت رعایت نکردن اصول بازاریابی، می تواند مشکلات بزرگی را برای تجارت شما بوجود بیاورد. در این مطلب سعی شده است تا به بعضی اتفاقاتی که در صورت فرا نگرفتن اصول و تکنیکهای بازاریابی ممکن است به وجود بیاید اشاره کنیم.

لغو عضویت در خبرنامه پیامکی

از آنجایی که شما تنها یک شانس برای جذب مشتری دارید، پس سعی کنید این شانس را با استفاده نادرست از روشهای اصولی بازاریابی پیامکی از دست ندهید. مطمئنا مشترکین شما دوست ندارند در خبرنامه ای عضو باشند که اطلاعات مفید درباره نیازهایشان ارائه نمیدهد، وهمین امر باعث لغو عضویت بیشتر مشترکین شما خواهد شد.

عدم رشد مفید لیست خبرنامه پیامکی

ممکن است لیست خبرنامه پیامکی شما اعضای فراوانی داشته باشد ،و روز به روز بر این تعداد افزوده شود، اما با عدم استفاده صحیح از راه کارهای بازاراریابی پیامکی،مطمئنا لیست مفید و هدفمند شما  تعداد کمی از آن را در بر خواهد داشت.

حتی ممکن است با مرور زمان و با تبلیغات ضعیف شما این لیست نیز از اعضای خبرنامه شما کاسته شود.

آزرده خاطر گشتن اعضای خبرنامه پیامکی

اگر شما نتوانید بهترین و موثرترین روش تبلیغات پیامکی را انتخاب کنید با مرور زمان مشترکین شما نیز پیگیر مطالب و اخبار ارسالی شما نخواهند بود و حتی از پیشنهادات شما نیز ممکن است استقبالی نکنند.

به طور حتم شما می خواهید با تبلیغات پیامکی،اعضای خبرنامه پیامکی خود را راغب به خواندن اخبار و اطلاعات خود کنید، اما باید بگوییم با روش نادرست به این مهم دست پیدا نخواهید کرد و نتیجه این اتفاق آزرده خاطر گشتن مشترکین و لغو عضویت آنها خواهد بود.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment