کاربرد پنل پیامک برای هتل ها

چه صاحب هتل مجلل و زنجیره ای با مسافرانی از تمام دنیا، یا هتلی کوچک و محلی و مشتریان محدود، بازاریابی پیامکی میتواند کمک بسیار مهمی برای شما باشد.

با توجه به ارقام و آمار بدست آمده تقریبا 90٪ پیامک های تبلیغاتی ارسالی توسط مخاطب خوانده میشود، اما در روش های دیگر بازاریابی، تبلیغات درصد پایینی از توجه مخاطب را جلب میکند.

به طور مثال مسافری به شهر شما آمده اما نتوانسته هتل مناسبی را پیدا کند و همان موقع پیامکی از طرف شما بدستش میرسد، به طور حتم نتیجه خوبی خواهد داشت.

شما با استفاده از خدمات پنل پیام کوتاه و ارسال پیامک تبلیغاتی میتوانید هتلی باشید که پیشنهادات ویژه خود را به موقع بدست مشتریان خود میرساند.

نکات مهم بازاریابی پیامکی برای هتل ها

اگر این تصمیم را دارید که برای کسب درآمد هتل خود از بازاریابی پیامکی استفاده کنید باید نکاتی را رعایت کنید. با استفاده از این نکات میتوانید در این راه موفق شوید.

توجه داشتن به حریم شخصی مشتری

این یک تصمیم اشتباه است که فکر کنید، چوت مشتری هتل شما را انتخاب کرده پس علاقمند به دریافت پیامک های مربوط به هتل شما است و شما برایشان پیامک ارسال کنید.

اجازه بدهید این کار با علاقه خودشان باشد و به عضویت خبرنامه پیامکی هتل شما در بیایند. به همین منظور میتوانید امکان اشتراک آنها را از طریق وب سایت هتل، ثبت نام و یا شبکه های اجتماعی فراهم بیاورید.

ایجاد رابطه نزدیک با مشتری

در هنگام ارسال پیامک به این نکته توجه کنید که لحن صمیمی بکار ببرید و با مشتری یک ارتباط نزدیک و صمیمانه اس ام اسی برقرار کنید. به این ترتیب مشتری احساس اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت و درنتیجه باز هم از مشتریان هتل شما خواهد بود.

ارزشمند بودن پیامک ارسالی

از دیگر نکات مهم بازاریابی پیامکی ارزشمند بودن موضوع و یا پیشنهاد ارسالی می باشد. پیشنهادات ارسالی شما باید برای مشتری ارزشمند باشد و مشتری احساس کند که از این پیشنهاد سودی میبرد، با این کار مشتری متوجه میشود که هتل شما متمایز با دیگر هتل ها می باشد. سعی کنید متن ارسالی شما علاوه بر تداعی چشم انداز مناسب و عالی هتل شما برای مشتریان، به نفع آنها نیز باشد و مشتریان از این پیامک ها احساس مزاحمت نداشته باشند.

کاربرد بازاریابی پیامکی برای هتل شما

از بازاریابی پیامکی میتوانید برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان قدیمی و جدید خود استفاده کنید. در ادامه مطلب به چند نمونه از این کاربردها اشاره میکینم :

میتوانید  برای تائید گرفتن، ارائه کد رزرو و یا حتی پیامک یادآوری استفاده کنید.

ارائه هدیه به مشتریانی که به عضویت خبرنامه پیامکی هتل شما درآمده اند، از قبیل تخفیف در پرداخت هزینه اتاق.

برگزاری نظرسنجی و آمار در مورد نظرات مشتریان درباره نحوه خدمات دهی هتل شما.

برنامه ریزی جهت کسب سود آخر هفته با ارائه پیشنهادات جذاب برای مشتریان.

ارائه پیشنهادات آخر لحظه ای برای جذب مشتریان و پر کردن اتاق های خالی.

برگزاری مسابقات جذاب همراه با اهدا جوایز نفیس و چشمگیر برای مشتریان.

 

تبلیغات پنل پیامک مکثidth=
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

− 3 = 1