کاربرد پنل پیامک برای فروشندگان طلا و جواهر

کاربرد پنل پیامک برای فروشندگان طلا و جواهر

در مقاله های قبلی مکث اس ام اس، در مورد کاربرد پنل پیامک در کسب و کارهای مختلفی صحبت کرده ایم. امروز می خواهیم در مورد کاربرد پنل پیامک برای فروشندگان طلا و جواهر صحبت کنیم! هرچند که ممکن است هنوز ارسال پیامک در این صنف جایگاه خود را نیافته باشد، اما فروشندگان این صنف می توانند با ارسال پیامک کسب و کار خود را وارد حوزه جدیدی از تبلیغات بکنند همچنین می توانند در راستای مشتری مداری و جلب مشتری نیز پیشرو باشند.

در ادامه می خواهیم به چگونگی انجام این کار به صورت هدفمند بپردازیم. با ما همراه باشید…

صنف طلافروشی مانند همه کسب و کار های دیگر، به تبلیغات در زمینه های مختلفی برای افزایش فروش و … نیازمند می باشد. همچنین مشتری مداری نیز یکی از رکن های اصلی هر کسب و کاری می باشد که در ادامه می خواهیم به صورت مفصل به بررسی آنها بپردازیم.

کاربرد پنل پیامک برای فروشندگان طلا و جواهر

 

تبلیغات در صنف فروشندگان طلا و جواهر

اگر صاحب پنل اس ام اسی هستید، در هر کسب و کاری که فعالیت داشته باشید می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی، مکان فروشگاه یا مغازه تان را به مخاطبان خود معرفی کنید. همچنین می توانید گزارشی از ارسال های خود را در پنل خود مشاهده کنید.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید از انواع روش های ارسالی که سامانه پیام کوتاه مکث ارائه می دهد، بهره مند شوید. می توانید با استفاده از ارسال نقشه، به هر محدوده ای که می خواهید پیامک ارسال کنید.

پیشنهاد مکث اس ام اس در این نوع از ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال تفکیک سنی و جنسیتی می باشد. چرا که عمده ی مخاطبان و مشتریان طلا و جواهر خانم هایی در بازه سنی مشخص می باشند.

مشتری مداری در صنف فروشندگان طلا و جواهر

همانطور که می دانید، مشتری مداری یکی از مهمترین اصول بازاریابی می باشد. برای حفظ مشتریان وفادار و جلب مشریان بیشتر شما می توانید راهکار های ویژه ای را در این راستا تدوین کنید. یکی از ساده ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین راهکار، ارسال پیامک می باشد. فقط کافیست از مشتریان خود به هنگام خرید از شما، تاریخ تولدشان را جویا شوید و با استفاده از ماژول تبریک تولد مکث اس ام اس، علاوه بر تبریک تولد تخفیف ویژه ای را در نظر بگیرید. اینکار علاوه بر حفظ مشتری، باعث رضایت وی نیز خواهد شد و او مشتری وفادار شما خواهد بود!

رویداد دیگری که می توانید نظر مخاطب خود را جلب کنید، تبریک سالگرد ازدواج می باشد. شما کافیست پیامک تبریک سالگرد ازدواج مشتری تان را به همراه هدیه ای ویژه برای او ارسال کنید!

با استفاده از پنل های سامانه پیام کوتاه مکث شما می توانید در کسب رضایت مشتری پیشرو باشید.

منتظر دیدگاه هاتون هستیم 🙂

 

4.8/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment