کاربرد پنل اس ام اس برای فروشگاه های اینترنتی

کابرد پنل پیامک برای فروشگاه اینترنتی

امروز می خواهیم از کاربرد های پنل پیامک برای فروشگاه اینترنتی و نیز چگونگی ارسال را شرح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید. فروشگاه های آنلاین اینترنتی امروزه به یکی از منبع درآمد اکثریت مردم تبدیل شده است و همچنین مخاطبان زیادی را نیز به خود جلب کرده اند. به عبارتی می توان گفت یکی از گزینه های خرید مشتریان برای انتخاب و خرید محصولات مورد نظر خود، فروشگاه های اینترنتی می باشد.

از طرفی دیگر این فروشگاه ها و کسب و کار های بزرگ و کوچک، نیاز به دیده شدن و نیز ارتباط با مشتری دارند. تبلیغات یکی از راه های افزایش فروش و جلب مشتری است. اطلاع رسانی به مشتریان نیز به نوبه خود از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. پیامک می تواند راهنمای خوبی برای مشتری در تمامی روندهای ثبت نام، پرداخت، فاکتور و … باشد. اما چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم؟

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه اینترنتی

همانطور که در فوق گفته شد، این گونه کسب و کار های برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارند. علاوه بر این بقای همه کسب و کار ها، فروشگاه ها و … به طور مستقیم به مشتریان وابسته می باشد.

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه اینترنتی در جذب مشتری

اگر کسب و کارتان را تازه به راه انداخته اید پس نیاز به دیده شدن و تبلیغات دارید. بله! چه گزینه ای بهتر از تبلیغات پیامکی؟! بهترین، کم هزینه ترین و سریع ترین راه برای تبلیغات، ارسال پیامک می باشد. شما می توانید سایت خود را به کسب و کار های مختلف بر حسب نیاز خود ارسال کنید. و یا اگر مشتریان شما محدود به جنس و یا رده ی سنی خاصی می باشند، می توانید با فیلتر رده سنی و جنسیت پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید که تمامی این امکانات و ویژگی ها در پنل های اس ام اس مکث گنجانده شده اند.

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه اینترنتی در حفظ ارتباط با مشتری

نبض تداوم هر کسب و کاری، حفظ ارتباط با مشتری است. تمامی تبلیغات و هزینه هایی که در راستای جذب مشتری صرف می شود، برای وفاداری آنهاست. می پرسید چگونه؟

کاربرد پیامک از همان ابتدای روند ثبت نام به چشم می خورد. شما می توانید برای ارسال کد احراز هویت در زمان ثبت نام و ایجاد کاربری از پیامک استفاده کنید. همچنین می توانید پیامک هایی مربوط به وضعیت سفارش، اطلاع از ارسال محصول، فاکتور خرید و … که خریدار انتظار دریافت اینگونه پیامک ها را دارد، ارسال کنید.

بعلاوه می توانید مشتریان خود را در جریان پیشنهادات و تخفیفات ویژه قرار دهید و نیز با توجه به خرید های قبلی او تخفیف در نظر بگیرید!

سخن آخر

اگر کسب وکار شما دارای سایت می باشد، فروشگاه اینترنتی شما می تواند یک سیستم آماده باشد. سیستم هایی مثل : ووکامرس، اوپن کارت و پرستاشاپ

اگر سیستم فروشگاهی سایت شما یک سیستم آماده می باشد، دیگر نیازی نیست برای این ها به طور اختصاصی کدنویسی ارسال پیامک انجام دهید. تنها کافیست با مراجعه به منوی آزمایشگاه پیامک سایت مکث اس ام اس، افزونه پیامکی ووکامرس و سایر سیستم های فروشگاهی موردنظر خود را دانلود و نصب کنید.

از اینکه با ما همراه بودید، سپاسگذاریم 🙂

5/5 - (1 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment