پنل اس ام اس شرکتی

پنل پیامک برای شرکت ها

یکی از ابزارهای مهم وکاربردی برای ارتباط با مشتریان و کارکنان در شرکت های معتبر، پنل پیامک می باشد. امروزه اغلب شرکت های حرفه ای با مشتریان و کارکنان خود از راه دور ارتباط دارند. بدین ترتیب اطلاع رسانی های شرکت و امور دیگر را با روش هایی مثل تماس تلفنی ، ایمیل و … به دست مخاطبان می رسانند. از این رو بهترین روش برای اطلاع رسانی و … پنل اس ام اس می باشد. اما چگونه می توانیم از پنل اس ام اس شرکتی استفاده کنیم؟ آیا بازدهی آن مطلوب خواهد بود؟ امروز در این مقاله می خواهیم از کاربرد ها و ویژگی های پنل اس ام اس شرکتی صحبت کنیم…! در ادامه با ما همراه باشید…

همانطور که میدانید، تماس تلفنی جهت یادآوری برخی مسائل، اطلاع رسانی ها و… هزینه و زمان زیادی را می طلبد. اطلاع رسانی از طریق ایمیل نیز شاید کارایی داشته باشد اما امکان اینکه ایمیل شما توسط شخص گیرنده مشاهده نشود، وجود دارد. یا حتی برخی از مخاطبان دسترسی به ایمیل در هر لحظه را نداشته باشند.

سرویس دهی به کارکنان با پنل اس ام اس شرکتی

سرویس دهی به کارکنان با پنل اس ام اس شرکتی

شما با استفاده از پنل اس ام اس شرکتی، می توانید به کارکنان و حتی مشتریان خود در هر زمان که میخواهید با هزینه ای کمتر پیامک ارسال کنید. همچنین می توانید کارمندان را از قرار ملاقات، جلسات و نشست ها، اخبار و قوانین جدید شرکت و … آگاه سازید. بعلاوه می توانید از داخل سامانه برای پنل اس ام اس شرکتی خود همکار تعریف کنید. این برای زمانی مناسب است که دسترسی پنل تحت 2 نفر یا بیشتر باشد و زمانی که شما دسترسی به آن ندارید شخص دیگری بتواند به آن دسترسی داشته باشد.

همچنین برای اینکه ارتباط خود را با کارکنان صمیمی تر سازید، میتوانید در اعیاد و مناسبت های مختلف پیام تبریک برای آنها ارسال کنید. با استفاده از پنل پیامک شرکتی مکث اس ام اس میتوانید به تمامی این امکانات دسترسی پیدا کنید و آسان و سریع اطلاع رسانی کنید…!

سرویس دهی به مشتریان با پنل پیامک شرکتی

با توجه به امکاناتی که سامانه پیام کوتاه دارد؛ شما میتوانید با یک برنامه زمان بندی شده و هدفمند، به صورت اتوماتیک به مشتریان خود پیامک ارسال کنید. این پیامک ها می توانند اطلاع رسانی های پرداخت، خدمات و محصولات جدید، تقاضای ارسال مدارک و … که متناسب با کارکرد شرکت هستند، باشند.

همچنین میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی، جهت ارائه خدمات بهتر از مشتریان خود نظرسنجی کنید و همچنین مسابقات پیامکی برگزار نمایید.

کلام آخر…!

شما با استفاده از سامانه پیام کوتاه می توانید به راحتی و با هزینه ای بسیار کم تر، هم تبلیغات کنید، اطلاع رسانی کنید، برندسازی کنید و مشتری جذب کنید. جهت اطلاعات بیشتر از چگونگی برند سازی از طریق پیامک، می توانید به مقاله “برندسازی از طریق پیامک” در وبلاگ مکث اس ام اس مراجعه کنید.

تنها کافیست به برگه امکانات و تعرفه ها مراجعه کنید و پنل مورد نظر خود را انتخاب کنید. پنل های اس ام اس مکث، دارای امکاناتی از جمله:

را نیز دارا میباشد که برای ارسال هایتان می توانید از این امکانات بهره بگیرید. تنها کافیست برای یکی از پنلها ثبت نام کنید تا شرکت شما نیز صاحب پنل اس ام اس شود!

[go_pricing id=”basic15″]

4.2/5 - (30 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment