پنل اس ام اس ویژه ناشران

پنل مکث اس ام اس ویژه ناشران

در دنیای امروز نشریات بهترین ابزار اطلاع رسانی محسوب میشوند زیرا که طیف وسیعی از افراد را مخاطب قرار میدهند.میتوان گفت نشریات علمی فرهنگی _تخصصی اعتبار و رتبه علمی هر کشور را میسنجد.

هر مجله به میزان ارزش و احترامی که به مخاطب خود قائل میشود محبوبیت و جذابیت میابد و یکی از ملاک های اصلی و اساسی مخاطبین در انتخاب نشریه نیز همین موضوع میباشد. به عبارت دیگر هر چه مخاطب به ضریب تاثیر گذاری خود در یک رسانه ملی پی ببرد به همان میزان نیزبه خرید و پی گیری ان مجله علاقه مند خواهد شد.

در عصر حاضر دوران ارتباط و اطلاع رسانی یک طرفه به پایان رسیده است و افراد به سوی تعامل دو جانبه سوق یافته اند..مسلما صاحبان نشریات دارای امتیاز به اهمیت این نکته واقفند که هر چه در نشریات مطلابق با نیازها ی روز و علایق مخاطبان خود پیش بروند موفق ترند.
.
همانطور که میدانید بخش قابل توجهی از مطلالب موجود در نشریات حاصل تعامل فکری مخاطبان با مجله است.به وفور اتفاق می افتد که مخاطب علاقه مند به چاپ مقاله، داستان و یا مطلب خود در زمینه تخصصی خود است.استقبال از این امر علاوه بر سهولت کاردفتر مجله برای چاپ مطلب باعث جلب رضایت فرد صاحب متن نیز خواهد شد و میتواند روش فکری خود را به شما معرفی کند.

و یا گاهی اتفاقات و یا حوادث غیر منتظره ای رخ میدهد که به دلیل ناگهانی بودن انها تنها افراد محلی میتوانند از ان گزارش تهیه کنند.و در صورت ارتباط شما با افراد میتوانند گزارش خود را برای شما ارسال کنند این امر نیزمسلما جذب قشر عظیمی از افراد ان منطقه را به همراه دارد.

میتوانید با استفاده از پنل ارسال پیامک از مخاطب بخواهید تا اعلام کنند که در شماره بعد تمایل دارند با کدام یک از بازیگران و هنرمندان مصاحبه شود.و یا اینکه تمایل دارند در شماره بعد در مورد چه موضوعی گزارش تهیه شود.برگزاری چنین پیامکی شوق مشارکت و خرید نشریه را در خواننده افزایش داده و تعداد مخاطبین شما را افزایش خواهد داد…و( این یعنی کسب درامد بالا برای ناشران)

همانطور که میدانید مخاطبان نشریات تنها افراد ساکن شهر های صنعتی و بزرگ نیستند و امکان دارد به دلیل عدم دسترسی افراد به نشریات در شهر های کوچک و یا روستا ها دریافت مجله امکان پذیر نباشد.و یا حتی در شهر های بزرگ نیزبه دلیل مشغله کاری افراد دریافت مجلات گاهی امکان تهیه مجله مهیا نیست…

شما می توانید با استفاده از پنل پیامکی امکان اشتراک مجله را برای افرادمختلف در سطح کشور اعم از شهر و روستا فراهم کنید.بدین ترتیب فرد با استفاده از تلفن همراه در کمترین زمان و در هر مکان می تواند از طریق پیامک مشترک ماهانه و یا هفتگی نشریه شما شده و به راحتی مجله مورد نظر خود را دریافت کنن و از مطالب ان لذت ببرند.

با خرید پنل اس ام اس می توانید به افراد امکان دهید تا به صورت روزانه بخشی از مطلب مورد نظر خود را به ازای پرداخت مقدار مشخصی هزینه دریافت کنند.به طور نمونه در یک روزنامه ممکن است فرد تنها به یک ستون خاص علاقه داشته باشد.در این صورت فرد با عضویت در سامانه پیامکی می تواند اخبار مربوط به بخش مورد نظر خود را به طور روزانه دریافت کند که این امر موجب صرفه جویی در وقت میشودو هم چنین دیگر نیاز نیز مخاطب برای استفاده کردن از یک بخش خاص کل مجله را دریافت نماید.

پس به این نتیجه رسیدیم که خوانندگان هر نشریه علاقه و تمایل خاصی به ارتباط با مسئولان و نویسندگان آن و ابراز نظرات و دیدگاه های خود و یا درج عقیده خود در نشریات دارند اما راهکارهای ارتباطی قدیمی نظیر مکاتبه و ایمیل در عین سابقه مثبتی که دارند، برای افراد پرمشغله جامعه امروزی کاربردی نیستندو مخاطبان پر مشغله را بران میدارد که عرصه شرکت در فعالیت علمی کشور و بیان نظرات خود را ترک کنند.

سامانه پیام کوتاه و پنل ارسال اس ام اس انبوه بهترین و کاربردی ترین راهکار در اسان سازی این ارتباطات برای هر نشریه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقیم بین خوانندگان و نشریه مورد علاقه آن هاو جذب ان ها به سمت انواع نشریات، پتانسیل کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده را داراست.

علاوه بر این سرویس ارسال اس ام اس خط فکری جدیدی را به همکاران و کارکنان و نویسندگان و مشتریان خود ارائه میدهند که به سختی میتوان نمونه مشابهی ازاین خدمات را در ابزار دیگری مشاهده کرد.

در ادامه تیتر وار چند مورد از امکانات و مزایای سامانه پیامکی در نشریات که در گذشته یاداور نشدم ویا به توضیح ان پرداخته ام را به طور خلاصه و سریع را برای شما خواننده عزیز مرور میکنیم…

امکانات و مزایای سامانه پیامکی در نشریات:

اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان…

برگزاری نظرسنجی پیامکی…

دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی…

دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ…

اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک…

ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش ازانتشار…

ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها…

نظر سنجی برای صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول –سردبیر…

برگزاری مسابقه پیامکی :مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق نرم افزار…

ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها…

ارسال اخبار به شهروندان…

ارسال اخبار فوری -اخبار سراسری -اخبار محلی -خلاصه اخبار…

ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار (مثلا بخش اجتماعی-ورزشی و…

ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات…

ارسال قیمت های سهام ارز و سکه…

جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد…

 

در اخر از مخاطبان خود دعوت به عمل اورید !

در مواقع خاص و ویژه با استفاده از پنل پیامکی میتوانید به همکاران و مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید.برای مثال هنگام برگزاری نمایشگاه مجلات با ارسال پیامک از مشترکین,همکاران و سایر افراد دعوت می کنید تا از غرفه شما بازدید داشته باشند و یا به انها پیامک خود امد گویی ارسال نمایید و اعلام دارید که لحظات خوشی را برایشان ارزومندهستید…

می توانید در مواقع برگزاری نمایشگاه های کتاب و مجلات با ارسال کوپن های تخفیف به طور گسترده از افراد دعوت کنید تا با حضور در نمایشگاه و ارائه کوپن تخفیف مجلات را با قیمت کمتری خرید کنند.مسلما این یکی از راهکار هایی هست که معمولا عامه مردم طرفدار ان هستند..

همچنین می توانید چند روز پیش از انتشار نشریه خود با ارسال پیامک انبوه و تبلیغ بخشی از عناوین نشریه میزان درآمد خود را افزایش دهید. پنل پیامک راهی ارزان و موثر در معرفی نشریه خود به مردم,ارتباط مخاطب با نشریه وافزایش درآمدهاست..

پنل پیامک مکث اس ام اس با اراده خدمات ویژه و منحصر به فرد راهی مطمئن در افزایش مخاطبین و رونق کسب و کار شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن پشتیبانی :041_32354417

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment