پنل اس ام اس برای نمایشگاه ماشین

کاربرد های پنل مکث اس ام اس برای بنگاه معاملاتی خودرو

معمولا صاحبان نمایشگاه های ماشین و بنگاه های معاملاتی خودرو به دلیل کمبود مشتری و رکود بازار در ایام تعطیل شاکیند . در حالیکه نمایشگاه های ماشین یکی از شغل های در امد زا در بین بازار کار ازاد میباشد ولی امروزه کمبود در امد یکی از مهم ترین مشکلات بعضی از بنگاه های ماشین میباشد.

در عصر امروز افراد به دلیل مشغله کاری بسیار و عوامل گوناگون محیطی علاوه بر کیفیت خود محصول به نوع عملکرد ارائه دهنده و نحوه ارتباط خود با صاحبان خدمات نیز توجه خاصی دارند یکی از راه هایی که بعنوان اکسیر موفقیت در بنگاه های معاملاتی میتواند ارتباط و تعامل شما را با مشتریان بهبود بخشد و سبب حفظ اصل مشتری مداری شود استفاده از پنل اس ام اس میباشد .با استفاده از سامانه پیام کوتاه شما به عنوان یک ارائه دهنده نوین با به کارگیری روش های موثر و متناسب،بازار یابی و ایجاد رضایت در مشتری میتوانید به سرعتی بیش از انچه انتظارش را دارید از رقیبان خود سرعت گرفته وشاهد افزایش روز افزون مشتری و بازدید کننده در نمایشگاه خود باشید.

در بازار کاری امروز علاوه بر جذب مشتری تعامل دوطرفه با وی جلب رضایت او و حفظ رابطه طولانی مدت با استفاده از خدماتی که سامانه پیامکی مکث اس ام اس ارائه میدهند ،حرف اول را میزند.برای حفظ مشتری باید دائما انان را از خدماتی که ارائه میشود مطلع ساخت و انان را در جریان کاری خود قرار داد.مسلما استفاده از سامانه پیامکی بهترین و اسان ترین راه ممکن در ایجاد اگاه سازی دائمی میباشد.بسیار پیش می اید که افراد مشتریان خود را فقط به دلیل کمبود وقت مشتری و ناتوانی در مراجعه مستقیم از دست داده اند.پنل اس ام اس قادر است تمامی نیازهای مشتریان را بر طرف ساخته و روز به روز احساس رضایت را در انان تازه تر کند.

با استفاده از امکان ایجاد دفتر چه تلفن در سامانه پیامکی مکث اس ام اس میتوانید به جمع اوری شماره های تمامی افراد مراجعه کننده ,مشتریان فعلی و سابق و تمامی افرادی که به نحوی با کسب و کار شما در ارتباطند اقدام کرده و با ارسال پیامک های دوره ای به صورت مداوم انها را از پیشنهادات مدرن و جدید خود در نمایشگاه مطلع سازید.

تجربه نشان داده است که روش های ارتباطی دیگر مانند تماس تلفنی ،ایمیل های تبلیغاتی و یا اسپم هر کدام معایب بسیارو مخصوص به خود را دارند و وقت گیر به نظر میرسند.برخلاف این روش ها ارسال پیامک علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه برا ی شما اسایش بیش تر مشتری را نیز برای مشتری به همراه دارد.زیرا با ارسال پیامک دسترسی افراد به خدمات شما چندین برابر اسان تر خواهد شد وبه غیر از موارد خاص نیاز به حضور در محل نمایشگاه را کاهش خواهد داد.

با بازاریابی پیامکی به راحتی میتوانید به تمامی افراد منطقه خود و هر منطقه ی مورد نیاز پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و انها را از جدید ترین خوردو های موجود در نمایشگاه ، شرایط فروش و مشخاص فنی و فیزیکی خودرو با خبر سازید.و یا حتی میتوانید برای جذابیت کار خود به هر یک از خودرو های موجود در نمایشگاه کد ویژه اختصاص داده تا مشتری با ارسال کد خودروی مورد نظر خود بتواند مشخصات و قیمت خودروی درخواستی خود را به اسانی دریافت کند.در ادامه به معرفی برخی از کاربرد های پنل مکث اس ام اس برای بنگاه معاملاتی خودرو میپردازیم.

برخی کاربرد های پنل اس ام اس برای نمایشگاه های ماشین:

  • با ارسال پیامک زمان ارسال مبلغ خودرو، زمان تحویل خودرو، زمان سررسید چک، زمان ملاقات و… را به مشتریان تذکر دهید..
  • به مشتریان جدید بنگاه خود از طریق پیامک خوش آمد گویی کنید.
  • با ارسال پیامک محصولات مکمل و خدمات اضافی ارائه شده توسط بنگاه را تبلیغ کنید.
  • نکات ایمنی در مورد نحوه خرید,نحوه کار با خودرو و…را به مشتری ارسال کنید.
  • لیست قیمت محصولات را از طریق پیامک به معامله گران, توزیع کننده ها و مصرف کنندگان خودرو ارسال کنید.
  • کوپن های پیامکی که شامل تخفیف و پیشنهاد خرید ویژه میشود از طریق ارسال پیامک ارائه دهید و بدین ترتیب افراد را به خرید ترغیب کنید.
  • سیستم رای گیری پیامکی در مورد مسائل مختلف پیرامون خودرو راه اندازید و افراد را به طور غیر مستقیم به خرید از بنگاه تشویق کنید.
  • زمان ورود و خروج مشتری به بنگاه از طریق پیامک به او خوش امد گویی کنید.
  • بررسی و رفع مشکلات مشتری ها از طریق سامانه پیامک
  • ایجاد سامانه اطلاع از آخرین قیمت خودرو ها با ارسال کلمه آن خودرو

پنل پیامک مکث اس ام اس با دارا بودن کادری مجرب و متخصص به شما در زمینه انواع تبلیغات پیامکی برای دست اوردن بازار کار و چگونگی بهره گیری از ظرفیت های موجود در بازار مشورت خواهد داد. اگر نیاز به سیستمی سریع ,معتبر, پایدار و کارآزموده دارید,اگر به دنبال ارائه بالاترین سطح خدمات و همچنین قیمتی مقرون به صرفه هستید,پنل پیامک مکث اس ام اس مناسب ترین است و همواره پشتیبان شما درتمام مراحل بازار یابی خواهد بود.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment