پنل اس ام اس برای باشگاه های ورزشی

خدمات پنل اس ام اس برای باشگاه های ورزشی

درگذشته ورزش به عنوان یک تفریح تلقی میشد اما امروزه به عنوان یکی از ضروریات زندگی افراد به حساب می اید. به طوریکه اکثر افراد خود را ملزم میدارند که فعالیت های ورزشی را جزء برنامه روزانه خود قرار دهند.به دلیل انگیزه بسیار بالای ورزشی در افراد و تاثیرات بسیار زیاد فعالیت های ورزشی در زندگی روزمره افراد و شادابی و سلامتی که به ارمغان می اورد افراد بیشتری در هر منطقه و هر مکانی ترغیب می شوند تا در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنند و سلامتی و تناسب اندام خود را حفظ کنند.

با توجه به افزایش علاقه مندی افراد به ورزش کردن و اهمیت بسیاری که ورزش با گذشت زمان پیدا میکند رفته رفته تعداد باشگاه های ورزشی نیز رو به افزایش است.مسلما مهم ترین ملاک انتخاب یک سالن ورزشی مناسب برای افراد ارائه خدمات عالی به مشتریان میباشد و افراد به سمت باشگاه هایی جذب می شوند که در ارائه خدمات حرف اول را بزند .

یکی از بهترین راه های جذب مشتری و افزایش رضایت او و هم چنین افزایش کیفیت خدمات استفاده و نصب پنل پیامکی در باشگاه های ورزشی میباشد.ارسال پیامک به افراد مزیت های فراوانی دارد که میتوانید با تهیه کردن ان در بهبود خدمات خود موفق تر باشید.افراد فراوانی را به سالن ورزشی خود جذب کرده و در نتیجه در امد بیشتری را کسب کنید.

تبریک اتوماتیک تولد و مناسبت های دیگرورزشکاران و ارائه تخفیف به آنها :

به یاد داشتن روز تولدافرادو اعضای باشگاه و همچنین هدیه دادن به انها در این روز بسیار پر ارزش برای انان ،تاثیر بسیار بالایی در حفظ او و جذب رضایت وی خواهد داشت .دلگرمی که شما در روز تولدش به وی القا میکنید مدت ها در ذهن و روان او نقش خواهد بست و چه بسا افرادی که حتی با یک ارسال پیامک تولد و یا مناسبت های دیگر خودشان به عنوان یک بازاریاب برای باشگاه شما عمل کرده و دوستان و اشنایان خود را به این سالن دعوت خواهد کرد.

درست کردن کلاب پیامکی ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها:

مسلما گرفتن تخفیف از یک باشگاه ورزشی نسبت به سالن هایی که به مشتریان خود اینچنین خدماتی ارائه نمیدهند افراد بیشتری را جذب خواهد کرد .ولی اطلاع رسانی در چنین مواردی معمولا هزینه بردار ووقتگیر است .ما به شما ارسال انبوه و منطقه ای پیام تبلیغاتی را پیشنهاد میکنیم که ضمن جلوگیری از هزینه های هنگفتی که انواع دیگر تبلیغات دارند ازدریافت و خوانده شدن پیام خود توسط افراد مطمئن شوید و در زمان با ارزش خود صرفه جویی به عمل اورید.

ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن به باشگاه:

این کار میزان توجه و علاقه مندی شما به حضور هر فردی در ان سالن را نشان میدهد .و رفتار محترمانه شما با او دلگرمی خاصی در قلب وی ایجاد خواهد کرد .و رضایت اورا از خدمات ارائه شده به دنبال خواهد داشت.

افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان:

شاید از تبلیغات بنری و یا انواع دیگر تبلیغات خسته شدید به طوریکه به دلیل بازدهی ناچیز این نوع تبلیغات دیگر حاضر به استفاده از ان ها نیستید .اطلاع رسانی با هر روش دیگری مشکلات احتمالی زیادی دارد شاید استفاده از یک بنر با قیمت بالا بازدهی قابل توجهی نداشته باشد ولی ارسال پیامک پربازده ترین است زیرا مسلما اکثریت افراد حداقل یک گوشی موبایل به همراه دارند و اکثریت پیام های شما در کمتر از 1 دقیقه توسط افراد خوانده شده و پیام شما به انها خواهد رسید.(این یعنی تبلیغات نوین و موثر)

گرفتن هزینه باشگاه توسط ورزشکاران با ارسال یک عدد به شماره اس ام اس شما:

امروزه به دلیل مشغله کاری افراد و صرفه جویی در وقت اکثریت افراد مایل نیستند به غیر از تایم های ورزشی خود به سالن مراجعه کنندو یا شما هم به دلیل کمبود وقت از مراجعه تعداد افراد زیاد به سالن درتایم های غیر راضی نیستید .ایجاد امکان پرداخت وجه با ارسال تنها یک پیامک برای افراد جذابیت و ارامش خاصی خواهد داشت.

ایجاد ارتباط بین ورزشکاران با ارسال پیامک:

با ارسال پیامک به ورزشکاران سالن خود میتوانید برای ارتباط بیشتر ورزش کاران با همدیگر تبادل نظر و گفتگو ایجاد کنید.اعضا میتوانند در این فروم ها ثبت نام کرده و امکان این را داشته باشند که در مورد مسائل ورزشی به بحث و گفتگو بپردازند.این کار همبستگی افراد باشگاه را به هم به دنبال خواهد داشت و ترک سالن شما برایشان امکان پذیر نخواهد بود.علاوه بر این شما نیز میتوانید به راحتی وهمواره با اعضا سالن خود در ارتباط باشید.

ارسال نکات سودمند ورزشی برای ورزشکاران:

یکی از مسائل قابل توجه برای ورزشکاران یادگیری نکات سودمند برای ورزش است.انها باید بدانند چه رژیمی غذایی برای آنها مناسب است,برای جلوگیری از آسیب دیدگی چه اقداماتی باید انجام دهندو یا بهتراست قبل و بعد از تمرین چه حرکاتی انجام دهند,معمولا ورزش کاران علاقه مند هستند. به مطالب علمی کاربردی در رابطه با ورزش خود دسترسی داشته باشند و بسیاری از موارد و نکات دیگری موجود میباشد که انها مایلند از طرف سالن ورزشی که در ان عضو هستند دریافت کنند.شما با نصب پنل پیامک و ارسال نکات مفید در مورد ورزش از طریق پیامک با صرف اندکی هزینه رضایت مشتریان را جلب می کنید و آنها را عضو دائمی باشگاه خود خواهید کرد.

یاداوری زمان پایان اعتبار ثبت نام:

شما میتوانید اطلاعاتی در مورد زمان پایان اعتبار ثبت نام و مسابقات,زمان کار و زمان تعطیلی باشگاه و یا زمان برگزاری کلاس های ویژه را به اعضا ارسال کنید .تا ضمن یاداوری به انها به انجام صحیح و به موقع خدمات خود کمک کنید.
برگزاری قرعه کشی ماهانه
ارسال پیامک های سرگرمی به افراد جهت حفظ روحیه انها
و…
در این مقاله ما به چند مورد از کاربرد های پنل اس ام اس برای باشگاه های ورزشی پرداختیم استفاده از سامانه پیامکی برا سالن های ورزشی کاربرد های بی شماری دارد که ما از پرداختن به تمامی انها خودداری کردیم و استفاده از ان ها و ایجاد خلاقیت در استفاده از ان جهت حفظ مشتری مداری و جذب ورزش کار را به عهده خودتان گذاشتیم مسلما تا به اینجا ایده های جالب و کارایی به ذهنتان خطور کرده است.

پنل پیامکی مکث اس ام اس در تمام مراحل اطلاع رسانی, بازاریابی, و ارائه خدمات به مشتری در کنار شما مخاطبان عزیز خواهد بود و با ارائه مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته و امکان چت انلاین در سایت و ارائه خدمات تخصصی و منحصر به فرد همواره پاسخ گوی سوالات شما در زمینه های مختلف تبلیغاتی خواهد بود.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment