پنل اس ام اس برای باشگاه های بدنسازی

پنل اس ام اس برای باشگاه های بدنسازی

آمار ها نشان می دهند که حدود ۸۷% مردم در طول شبانه روز از تلفن همراه خود فاصله نمی گیرند! بدین ترتیب احتمال دیده شدن پیامک های تبلیغاتی بسیار بالا است و می تواند بازخورد مناسبی در کسب و کار شما داشته باشد. تفاوتی ندارد که شما یک خبر جدید، کد تخفیف،رویداد ویژه و یا تبلیغات محصولات تان را ارسال کنید! مهم اینست که ۹۸% پیامک های تبلیغاتی شما دیده می شوند و اغلب مخاطبانتان واکنش نشان می دهند.

ما در وبلاگ مکث اس ام اس در هر مقاله، کاربردهای پنل اس ام اس را برای برخی از کسب و کار ها بررسی کرده ایم. امروز نیز می خوام یکی دیگر از کاربرد های پنل اس ام اس در مشاغل را برایتان بگویم. در ادامه با ما همراه شوید…

پنل اس ام اس برای باشگاه ها

اگر صاحب کسب و کاری مثل یک باشگاه تناسب اندام هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید! در این مقاله شما علاوه بر راهکار های جذب مشتری جدید با روش های حفظ مشتریان فعلی هم آشنا می شوید.

یادآور تمدید عضویت مشتریان شوید!

شما می توانید یک هفته قبل از اتمام مدت زمان عضویت، با ارسال یک پیامک یادآور تمدید عضویت آنان شوید. ممکن است برخی از مشتریان شما قصد رفتن به باشگاه دیگری را داشته باشند و یا فراموش کرده باشند که قرار است تمدید عضویت کنند! به هر حال شما با اینکار نشان می دهید که برای آنها اهمیت قائلید و به آن ها ارزش می دهید.

اعضای قبلی باشگاه تان را بر گردانید!

بعضی اوقات افراد به دلایل مختلفی مانند کلاس های دانشگاهی، سفر، امتحانات و … از آمدن به باشگاه منصرف می شوند. حال شما چگونه می خواهید مشتریان خود را حفظ کنید؟ به نظر من با ارسال یک پیامک می توانید علاوه بر جویا شدن علت، راه حلی برای مشکل مشتریان عزیزتان ارائه دهید. به عنوان مثال اگر آنها به علت کلاس های دانشگاهی خود نمی توانند به باشگاه بیایند، با ارسال یک پیامک جذاب، ساعت جدیدی را در نظر بگیرید و آنها ها را ترغیب کنید.

برای آنکه بدانید متن های جذاب پیامکی را چگونه طراحی کرده و بنویسید؛ به مقاله نحوه نگارش متن پیامک تبلیغاتی ما در وبلاگ مکث اس ام اس مراجعه کنید.

مسابقه پیامکی تدوین کنید!

یکی از راهکار های عالی برای جذب مشتری جدید، راه اندازی بک مسابقه پیامکی است. یک منطقه هدف مشخص کنید و پیامک مسابقه ای خود را (مثلا به منطقه ولیعصر و جنسیت آقا) ارسال کنید. به عنوان مثال در مرحله اول از آنها بخواهید برای شرکت در مسابقه کلمه “مسابقه” را به سامانه پیامکی شما ارسال کنند و در مرحله دوم یک سوال ورزشی بپرسید و از آنها بخواهید که جواب را به همان شماره ارسال کنند، در صورت صحیح بودن جواب در هزینه ثبت نام ۲۰% تخفیف به آنها ارائه دهید.

از مشتریان خود نظرسنجی کنید!

اگر می خواهید مشتریان جدید خود را حفظ کنید، لازم است که از آنها بازخورد مناسبی دریافت کنید.

به عنوان مثال، شما لیست مشتریان خود را بر اساس تاریخ عضویت آنها در پنل پیامکی وارد کنید و بعد از یک ماه برای اعضایی که ۱ ماه پیش ثبت نام کرده اند، پیامک نظرسنجی ارسال کرده و در مورد نحوه ارائه خدمات خود و میزان رضایت آنها، سوال بپرسید و از آنها بخواهید تا به شما پاسخ دهند. بدین ترتیب شما نقاط ضعف خود را نیز شناخته و در تقویت آنها تلاش می کنید.

کلام آخر

تا اینجای مقاله که آمده اید، فکر می کنم که از ضرورت یک سامانه پیامکی برای باشگاه های بدنسازی آگاه شده باشید که چقدر در رشد و افزایش درآمد باشگاه موثر است.

امیدوارم که این مقاله تاثیر مثبتی داشته باشد. 🙂

تبلیغات پنل پیامک مکث
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

دانشجوی رشته نرم افزارم :) و بسی علاقه به شعر *_* همه با یار خوش و... من به غم یار خوشم...!

دیدگاه خود را بنویسید

+ 59 = 62