پنل پیامک برای باشگاه های ورزشی و بدنسازی

پنل پیامک برای باشگاه ها

با توجه به افزایش علاقه مندی افراد به ورزش کردن و اهمیت بسیاری که ورزش با گذشت زمان پیدا میکند، رفته رفته تعداد باشگاه های ورزشی نیز رو به افزایش است. مسلما مهم ترین ملاک انتخاب یک سالن ورزشی مناسب برای افراد ارائه خدمات عالی به مشتریان می باشد و افراد به سمت باشگاه هایی جذب می شوند که در ارائه خدمات حرف اول را بزند. یکی از بهترین راه های جذب مشتری و افزایش رضایت او و هم چنین افزایش کیفیت خدمات استفاده از پنل پیامک برای باشگاه های ورزشی می باشد. ارسال پیامک به افراد مزیت های فراوانی دارد که میتوانید با تهیه کردن آن در بهبود خدمات خود موفق تر باشید. افراد فراوانی را به سالن ورزشی خود جذب کرده و در نتیجه در آمد بیشتری را کسب کنید.

ما در وبلاگ مکث اس ام اس در هر مقاله، کاربردهای پنل پیامک را برای برخی از کسب و کار ها بررسی کرده ایم. امروز نیز می خواهیم در مورد مزایا و کاربرد پنل پیامک برای باشگاه های بدنسازی و باشگاه های ورزشی برایتان بگویم. در ادامه با ما همراه شوید…

آمار ها نشان می دهند که حدود 87% مردم در طول شبانه روز از تلفن همراه خود فاصله نمی گیرند! بدین ترتیب احتمال دیده شدن پیامک های تبلیغاتی بسیار بالا است و می تواند بازخورد مناسبی در کسب و کار شما داشته باشد. تفاوتی ندارد که شما یک خبر جدید، کد تخفیف، رویداد ویژه و یا تبلیغات محصولات تان را ارسال کنید! مهم اینست که 98% پیامک های تبلیغاتی شما دیده می شوند و اغلب مخاطبانتان واکنش نشان می دهند.

پنل پیامک برای باشگاه های بدنسازی با قابلیت ارسال به بلک لیست!

اگر با پنل اس ام اس آشنایی دارید، حتما به مقوله بلک لیست برخورده اید! بلک لیست یا لیست سیاه در اصطلاح به کسانی گفته می شود که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند و نمی توان به آنها پیامک ارسال کرد. اغلب مخاطبین شما نیز احتمال دارد در لیست سیاه مخابرات باشند!

اما نگران نباشید، سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس دارای خط خدماتی می باشد و شما میتوانید پیامک های اطلاع رسانی برای باشگاه ورزشی تان را از طریق این خطوط ارسال کنید تا حتی به بلک لیست نیز برود!

کاربردهای سامانه پیامک برای باشگاه ورزشی

همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه های جذب مشتری استفاده از پنل اس ام اس باشگاه ورزشی می باشد. سامانه پیامک باشگاه بدنسازی قابلیت های زیادی دارد، در ادامه میخواهیم به برخی از قابلیت های آن به صورت خلاصه اشاره کنیم:

یادآوری تمدید عضویت اعضای باشگاه ورزشی با پنل اس ام اس باشگاه های ورزشی

یادآوری تمدید عضویت اعضای باشگاه ورزشی با پنل اس ام اس باشگاه های ورزشی

از مزیت های پنل پیامک برای باشگاه ها این است که شما می توانید یک هفته قبل از اتمام مدت زمان عضویت، با ارسال یک پیامک یادآور تمدید عضویت آنان شوید. ممکن است برخی از مشتریان شما قصد رفتن به باشگاه دیگری را داشته باشند و یا فراموش کرده باشند که قرار است تمدید عضویت کنند! به هر حال شما با اینکار نشان می دهید که برای آنها اهمیت قائلید و به آن ها ارزش می دهید.

تبریک اتوماتیک تولد و مناسبت های دیگر به ورزشکاران و ارائه تخفیف به آنها

به یاد داشتن روز تولدافرادو اعضای باشگاه و همچنین هدیه دادن به انها در این روز بسیار پر ارزش برای انان ،تاثیر بسیار بالایی در حفظ او و جذب رضایت وی خواهد داشت. دلگرمی که شما در روز تولدش به وی القا می کنید مدت ها در ذهن و روان او نقش خواهد بست و چه بسا افرادی که حتی با یک ارسال پیامک تولد و یا مناسبت های دیگر خودشان به عنوان یک بازاریاب برای باشگاه شما عمل کرده و دوستان و اشنایان خود را به این سالن دعوت خواهد کرد.

درست کردن کلاب پیامکی ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها

مسلما گرفتن تخفیف از یک باشگاه ورزشی نسبت به سالن هایی که به مشتریان خود اینچنین خدماتی ارائه نمیدهند افراد بیشتری را جذب خواهد کرد .ولی اطلاع رسانی در چنین مواردی معمولا هزینه بردار ووقتگیر است .ما به شما ارسال انبوه و منطقه ای پیام تبلیغاتی را پیشنهاد میکنیم که ضمن جلوگیری از هزینه های هنگفتی که انواع دیگر تبلیغات دارند ازدریافت و خوانده شدن پیام خود توسط افراد مطمئن شوید و در زمان با ارزش خود صرفه جویی به عمل اورید.

برگرداندن اعضای قبلی باشگاه با پنل پیامک باشگاه بدنسازی

بعضی اوقات افراد به دلایل مختلفی مانند کلاس های دانشگاهی، سفر، امتحانات و … از آمدن به باشگاه منصرف می شوند. حال شما چگونه می خواهید مشتریان خود را حفظ کنید؟ شما می توانید از کاربرد پنل پیامک برای باشگاه ها استفاده کنید و با ارسال یک پیامک می توانید علاوه بر جویا شدن علت، راه حلی برای مشکل مشتریان عزیزتان ارائه دهید. به عنوان مثال اگر آنها به علت کلاس های دانشگاهی خود نمی توانند به باشگاه بیایند، با ارسال یک پیامک جذاب، ساعت جدیدی را در نظر بگیرید و آنها ها را ترغیب کنید.

برای آنکه بدانید متن های جذاب پیامکی را چگونه طراحی کرده و بنویسید؛ به مقاله نحوه نگارش متن پیامک تبلیغاتی ما در وبلاگ مکث اس ام اس مراجعه کنید.

[irp posts=”11902″ name=”نحوه نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی”]

تدوین مسابقه پیامکی با پنل اس ام اس باشگاه بدنسازی

یکی از راهکار های عالی برای جذب مشتری جدید، راه اندازی بک مسابقه پیامکی است. یک منطقه هدف مشخص کنید و پیامک مسابقه ای خود را (مثلا به منطقه ولیعصر و جنسیت آقا) ارسال کنید. به عنوان مثال در مرحله اول از آنها بخواهید برای شرکت در مسابقه کلمه “مسابقه” را به سامانه پیامکی شما ارسال کنند و در مرحله دوم یک سوال ورزشی بپرسید و از آنها بخواهید که جواب را به همان شماره ارسال کنند، در صورت صحیح بودن جواب در هزینه ثبت نام 20% تخفیف به آنها ارائه دهید. این از دیگر مزیت های پنل پیامک برای باشگاه ها می باشد.

نظرسنجی از مشتریان باشگاه با سامانه پیامک باشگاه ورزشی

نظرسنجی از مشتریان باشگاه با سامانه پیامک باشگاه ورزشی

اگر می خواهید مشتریان جدید خود را حفظ کنید، لازم است که از آنها بازخورد مناسبی دریافت کنید. به عنوان مثال، شما لیست مشتریان خود را بر اساس تاریخ عضویت آنها در پنل پیامکی وارد کنید و بعد از یک ماه برای اعضایی که 1 ماه پیش ثبت نام کرده اند، پیامک نظرسنجی ارسال کرده و در مورد نحوه ارائه خدمات خود و میزان رضایت آنها، سوال بپرسید و از آنها بخواهید تا به شما پاسخ دهند. بدین ترتیب شما نقاط ضعف خود را نیز شناخته و در تقویت آنها تلاش می کنید.

ارسال نکات سودمند ورزشی برای ورزشکاران

یکی از مسائل قابل توجه برای ورزشکاران یادگیری نکات سودمند برای ورزش است.انها باید بدانند چه رژیمی غذایی برای آنها مناسب است,برای جلوگیری از آسیب دیدگی چه اقداماتی باید انجام دهندو یا بهتراست قبل و بعد از تمرین چه حرکاتی انجام دهند,معمولا ورزش کاران علاقه مند هستند. به مطالب علمی کاربردی در رابطه با ورزش خود دسترسی داشته باشند و بسیاری از موارد و نکات دیگری موجود میباشد که انها مایلند از طرف سالن ورزشی که در ان عضو هستند دریافت کنند.شما با نصب پنل پیامک و ارسال نکات مفید در مورد ورزش از طریق پیامک با صرف اندکی هزینه رضایت مشتریان را جلب می کنید و آنها را عضو دائمی باشگاه خود خواهید کرد.

کلام آخر

در این مقاله ما به چند مورد از کاربرد های پنل اس ام اس برای باشگاه های ورزشی پرداختیم استفاده از سامانه پیامکی برا سالن های ورزشی کاربرد های بی شماری دارد که ما از پرداختن به تمامی انها خودداری کردیم و استفاده از ان ها و ایجاد خلاقیت در استفاده از ان جهت حفظ مشتری مداری و جذب ورزش کار را به عهده خودتان گذاشتیم مسلما تا به اینجا ایده های جالب و کارایی به ذهنتان خطور کرده است.

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا برای ثبت نام در پنل اس ام اس برای باشگاه های ورزشی از طریق منوی امکانات و تعرفه های پنل پیامک خدمات ما را بررسی کنید.

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment