نوبت دهی پیامکی چیست؟

از طریق این امکان شما قابلیت نوبت دهی هوشمند بصورت پیامک را خواهید داشت،‌کاربرد این قسمت بیشتر برای اموراتی می باشد که با تعیین وقت قبلی ویزیت میشوند. مانند نوبت دهی مطب پزشکان, دندانپزشکی و آرایشگاهها و …

به طور مثال شما یک مطب دندانپزشکی دارید و از ساعت 16 الی 22 هر روز بیماران را ویزیت میکنید، میتوانید با استفاده از این امکان برای بیماران خود با تفکیک هر فرد با پیامک نوبت داده شود، همچنین میتوانید فواصل بین هر نوبت را که فرضا 30 دقیقه می باشد را نیز تعیین کنید و برای هر بیمار وقت مشخص ارسال شود، به طور مثال برای یک بیمار که با ارسال کلمه کلیدی  VISIT به شماره اختصاصی شما پیامک ارسال کرده است ،ساعت 16 برایش زمان ویزیت ارسال میشود و به همین ترتیب برای بیمار بعدی با توجه به زمان تعریف شده از طرف شما ساعت 16:30 ، زمان ملاقات ارسال میشود.

ابتدا به ماژول امکانات پیشرفته در پنل پیامک مکث رفته و گزینه نوبت دهی را انتخاب کنید ، با توجه به تصاویر پایین پس از ایجاد یک نوبت دهی جدید و تنظیم آن بر روی آیتم روزها کلیک کرده و روزها و ساعات مورد نظر را تنظیم نمائید ، سپس مخاطب با ارسال کلید واژه های تعریف شده نوبت می تواند نوبت های خالی را رزرو نماید.

01

01

نوبت دهی پیامکی

نوبت دهی پیامکی

نوبت دهی پیامکی

نوبت دهی پیامکی

عنوان ، در این بخش میتوانید عنوان مورد نظر را انتخاب نمائید.

•دریافت از ، شماره اختصاصی پنل شما که قابلیت دریافت پیامک را دارد.

•ارسال از ، شماره اختصاصی پنل شما می باشد که با آن پیامک را برای مخاطب ارسال می نمائید.

•کلید واژه ، زمانی که مشتری  کلید واژه تعریف شده را ارسال کند ، نوبت برایش ارسال میشود.

•پیام در صورت تکرار ، در صورت تکراری بودن نوبت متن تعریف شده برای مخاطب ارسال میشود.

•مدت ویزیت ، در این قسمت مدت ویزیت هر مخاطب تا نوبت بعدی مشخص میشود.

•ساعت شروع ، ساعت شروع ملاقات در این قسمت تعیین میشود.

•ساعت پایان ، ساعت پایان ملاقات در این قسمت تعیین میشود.

•پیشوند شماره نوبت ، یک مشخصه از نوع حروفی برای شماره نوبت

•روز نوبت دهی ، روز تعیین شده برای نوبت مخاطب در این قسمت مشخص می شود.

نوبت دهی

نوبت دهی

 

تبلیغات پنل پیامک مکثidth=
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

− 6 = 3