مزایا و کاربرد سامانه پیامک برای موسسات گردشگری

/, اطلاعيه ها, تبليغات پيامکی, تكنیک های تبليغات پيامکی, راهكارهای پيامکی/مزایا و کاربرد سامانه پیامک برای موسسات گردشگری

مزایا و کاربرد سامانه پیامک برای موسسات گردشگری

از مزایای مهم سامانه پیامک برای موسسات گردشگری و یا آژانس های مسافرتی این است که می تواند یک راه ارتباطی آسان و همچنین خصوصی در صنعتی شلوغ و پر مشغله باشد. به طور مثال این سامانه میتواند به آژانس های مسافرتی این امکان را بدهد که خدمات موثر را با کمترین هزینه به مشتریان خود ارائه بدهند. با ارسال اطلاعات سفر با پیامک از قبیل اطلاعات پرواز،‌ اطلاعات رزرو هتل و…. به مشتریان اعتماد آنها را جلب کنید. با این امکانات دیگر نیازی نیست تا کارمندان آژانس های مسافرتی و هتل ها با برقراری تماس تلفنی این اطلاعات را در اختیار مسافران قرار بدهند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم سامانه پیام کوتاه این است که نیازی نیست تا مخاطبین شما با استفاده از رایانه اطلاعات سفر خود را چک کنند بلکه تنها با ارسال یک پیام کوتاه از طرف شما تمام این اطلاعات را در اختیار خواهند داشت.

در ادامه مطلب به این مورد که آژانس های گردشگری چه پیامک هایی را باید ارسال کنند اشاره می کنیم.

ارائه اطلاعات سفر به مشتریان

شما با استفاده از سامانه پیامک و ارسال پیام کوتاه قبل از سفر برای مشتریان، میتوانید آنها را از اطلاعات سفر و یا تغییرات احتمالی آگاه سازید. اطلاعاتی از قبیل ساعت پرواز ، مکان پرواز، تغییرات احتمالی پرواز ، محل اقامت و یا شماره اتاق در محل اقامت.

به مثال زیر توجه فرمائید:

جناب آقای………..

زمان پرواز ………-……… از فرودگاه…….. از ساعت……. به ساعت ….. تغییر یافته است.

آژانس مسافرتی…………..

آگاه ساختن مشتریان از برنامه سفر

موسسات گردشگری میتوانند با ارسال پیام کوتاه مشتریان را از برنامه سفرشان آگاه سازند.

به نمونه پیام کوتاه ارائه شده توجه بفرمائید:

سرکار خانم………

آژانس مسافرتی……….ضمن یادآوری سفر شما از مقصد………به مبدا…… در ساعت………. به استحضار میرساند که پس از ورود به فرودگاه…….. با اولین پرواز سفر شما به مقصد……ادامه خواهد داشت. خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مشکل لیدرهای آژانس……. را مطلع سازید.سفر خوبی را برای شما آرزومندیم.

اطلاعات در مورد مقصد

یکی دیگر از امکاناتی که پنل پیامکی میتواند در اختیار موسسات گردشگری و یا آژانس های مسافرتی قرار بدهد ارائه اطلاعات در مورد مقصد مسافرین میباشد، اطلاعاتی از قبیل اماکن دیدنی و تاریخی ، آداب و فرهنگ مردم مقصد مورد نظر و….

ارائه اینگونه اطلاعات باعث جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برای مسافران میشود.

ارائه تخفیفات و قیمت های جدید

موسسات گردشگری میتوانند تخفیفات خود را که برای مناسبت های مختلف در نظر گرفته اند را از طریق ارسال پیامک در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

همچنین میتوانید مشتریان و اعضای خبرنامه پیامکی خود را با ارسال جدیدترین اخبار در مورد قیمت انواع خدمات، آگاه سازید.

تور یک هفته ای به مقصد پاریس با قیمت باور نکردنی فقط تا 15 اسفند ماه.

آژانس مسافرتی………….

رزرواسیون بلیت

میتوانید با ارسال پیامک و ارائه خط اختصاصی به مشتریان ، آنها را ترغیب کنید تا با ارسال مشخصات خود و سفرشان، بلیت های خود را رزرو کنند.

بلیط هواپیمای از مقصد……به مبدا……. با 50٪ تخفیف. برای رزرو بلیت،  مشخصات خود را به شماره………..ارسال نمائید.

آژرانس مسافرتی…………

 

 

تبلیغات پنل پیامک مکثidth=
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

1 + 8 =