مزایا و کاربرد سامانه پیامک برای سینما

مزایا و کاربرد سامانه پیامک برای سینما

استفاده از سامانه پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی یک راه مطمئن و سریع برای جذب بیشتر تماشاچیان سالن های سینما می باشد. با توجه به اینکه در صنعت سینما رقابت های تنگاتنگی وجود دارد ابزاری مثل بازاریابی پیامکی میتواند کمک بسزایی برای دارندگان سالن های سینما داشته باشد. در این مطلب به چند نمونه از کاربردها و ویژگی های سامانه پیامک برای سینما اشاره می کنیم.

جذب تماشاچیان جدید با سامانه پیامک برای سینما

بازاریابی پیامکی میتواند کمک موثری را برای جذب بیشتر تماشاچی داشته باشد.هر چقدر تعداد تماشاچیان بیشتر باشد، آمار کسب سود سالن های سینما و شهرت آنها نیز بیشتر می شود. میتوانید با در نظر گرفتن کپن های تخفیف و یا ارائه بلیط های نیم بهاء مشتریان بیشتری را جذب سالن های سینما کنید.

ارائه خدمات بهتر و اطلاع رسانی اخبار توسط پنل اس ام اس برای سینما

میتوانید با استفاده از بازاریابی پیامکی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان را بالا ببرد.همچنین میتوانید با ارسال پیامک آنها را از فیلم های روی پرده و سانس نمایش فیلمهای سینما خود آگاه سازید. میتوانید مشتریان را از فیلم هایی که قرار است در آینده روی پرده بیایند نیز مطلع سازید. و یا به طور مثال جهت نمایش یک فیلم کارگردان و دست اندرکاران آن فیلم نیز در سینمای شما قرار است که حضور داشته باشند، این خبر را با ارسال پیامک انبوه میتوانید به اطلاع مشتریان برسانید.

ارتباط با تماشاچیان توسط سامانه پیامک برای سینما

ارتباط با تماشاچیان توسط سامانه پیامک برای سینما

برقراری ارتباط صمیمانه با مشتریان در هر کسب و کاری از رموز موفقیت می باشد.میتوانید برای تماشاچیان سینمای خود پکیج ها و تخفیفات منحصربفرد و خاص مشتریان وفادار را ارائه بدهید.

پر کردن صندلی های سینما با پنل پیامک سینما

بوسیله بازاریابی پیامکی برای سینماها میتوانید انبوهی از تماشاچیان را روانه سینما کنید. پیامک بعلت مقرون بصرفه بودن و سرعت پاسخگویی بالا و دسترسی برای تمام اقشار یک جامعه، میتواند یک ابزار مهم برای جذب بیشتر مشتری برای کسب و کارهای مختلف باشد.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment