مزایا و کاربرد بازاریابی پیامکی برای عکاسان

مزایا و کاربرد بازاریابی پیامکی برای عکاسان

عکاسان و صاحبین آتلیه های عکاسی در هر سبکی میتوانند با استفاده از بازاریابی پیامکی و امکانات سامانه پیام کوتاه روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. پیام کوتاه یک روش سریع و مطمئن جهت برقراری ارتباط با مشتریان در زمینه های تعیین قرار ملاقات،‌ارائه تخفیفات، اطلاع رسانی از متدهای جدید عکاسی و…..میباشد.

در این مبحث به چند نمونه از کاربردهای بازاریابی پیامکی برای عکاسان و صاحبین آتلیه عکاسی اشاره می کنیم.

یادآوری زمان ملاقات جهت عکاسی

می توانید با یادآوری قرار ملاقات به مشتریان خود، از این موضوع که آنها برای عکاسی در وقت تعیین شده حضور پیدا میکنند مطمئن شوید. میتوانید با استفاده از ارسال زماندار این قرار ملاقات ها را زمانبندی کرده و برای مشتریان ارسال کنید و یا اینکه میتوانید با اختصاص دادن شماره اختصاصی و کلمات کلیدی از مشتریان بخواهید گزینه مناسب را ارسال کنند.

مشتری گرامی جهت تائید قرار عکاسی خود در تاریخ………ساعت……… عدد ۱ و برای لغو این قرار عدد ۲ و یا برای تغییر قرار ملاقات عدد ۳ را به شماره…….ارسال کنید.

آتلیه عکاسی سبز

تخفیفات مدت دار

میتوانید باتوجه به ساعات شلوغی و خلوتی آتلیه خود، تخفیفاتی را برای ساعات خلوت و بدون مشتری در نظر بگیرید.با این روش میتوانید تمام روز مشتری داشته باشید.

مراجعه از ساعت ۸ شب شامل ۳۰٪ تخفیف می باشد.

آتلیه عکاسی سبز

ارسال نکات عکاسی

یکی از روش هایی که باعث میشود حس اعتماد و صمیمیت مشتری را بیشتر کنید ارسال هفتگی و یا ماهیانه در مورد اطلاعات و نکات جالب عکاسی میباشد.

این نکته را توجه کنید که پیامک را در ساعات غیر اداری ارسال نکنید.

برگزاری نظر سنجی

با استفاده از سامانه پیام کوتاه میتوانید در مورد نحوه خدمات و نوع عکاسی خود یک نظرسنجی برگزار کنید و از مشتریان بخواهید در این نظر سنجی شرکت کنند.

اطلاع رسانی درباره اخبار و رویدادهای عکاسی

به طور مثال امکانات و ابزار به روز و جدیدی را برای آتلیه تهیه کرده اید و یا یک سبک جدید به عکاسی تان اظافه کرده اید و میخواهید مشتریان هر چه زودتر از این اخبار مطلع شوند، با ارسال پیامک انبوه برای مشتریان آتلیه عکاسی این اخبار را به اطلاع شان برسانید.

تبلیغات آتلیه عکاسی

از آنجایی که بالای ۹۰٪ پیامک های ارسالی در ۳ دقیقه ابتدایی خوانده میشوند، میتوان از این ویژگی منحصربفرد پیامک برای تبلیغات آتلیه استفاده کرد. در ابتدا با ارسال پیامک های تبلیغاتی آتلیه خود را به مشتریان معرفی کنید، خواهید دید که ظرف مدت کوتاهی مشتریان شما بیشتر خواهند شد. همچنین میتوانید با پیامک هایی که حاویه اطلاعات ، امکانات و یا خدمات آتلیه عکاسی شما می باشد گستره تبلیغاتی خود را بیشتر کنید.

تبلیغات پنل پیامک مکث
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

− 4 = 1