مزایا و کاربردهای سامانه پیامک برای موسسات حقوقی و وکلا

/, اطلاعيه ها, تبليغات پيامکی, تكنیک های تبليغات پيامکی, راهكارهای پيامکی/مزایا و کاربردهای سامانه پیامک برای موسسات حقوقی و وکلا

مزایا و کاربردهای سامانه پیامک برای موسسات حقوقی و وکلا

قبل از اینکه بحث را راجب مزایای استفاده از سامانه پیامک برای وکلا و یا موسسات حقوقی باز کنیم، کوتاه و مختصر به چند مورد از فواید پیامک که قبلا نیز در مباحث سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس اشاره شده است، می پردازیم.

از ویژگی های مهم و اساسی پیامک می توان ان چند مورد را نام برد:

مقرون به صرفه بودن

پیامک های تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی از هزینه کمتری برخوردار می باشد. یقینا پرداخت چند ریال برای هر پیامک در برابر سود بدست آمده از جذب مشتری از طریق بازاریابی پیامکی و تبیلغات بسیار اندک و ناچیز خواهد بود.

دیده شدن پیامک ارسالی

تحقیقات بدست آمده این نکته را ثابت میکند که 95٪ از پیامک های ارسالی در عرض 2 الی 3 دقیقه ابتدایی به دست مخاطب میرسد.

دسترسی همیشگی

با استفاده از ارسال پیامک میتوانید تبلیغات خود را در زمان های مناسب و در هر کجا بدست مخاطبین خود برسانید. زیرا تلفن همراه همیشه در دسترس و همراه مخاطب می باشد و افراد با ذخیره شدن پیامک در تلفن همراه خود میتوانند در هر زمان و مکان که خواستند پیامک را مشاهده نمایند.

هدفمند بودن

در بازاریابی به روش سنتی هدف مشخص و خاصی وجود ندارد و به امید اینکه تعدادی از افراد از تبلیغات شما باخبر شوند آن را منتشر می کنید و جذب مشتریان معمولا به صورت اتفاقی می باشد.

اما بازاریابی پیامکی و تبلیغات با ارسال پیامک هدفمند بوده و شما تنها برای افرادی که علاقمند به محصولات شما باشند پیامک ارسال میکنید.

اکنون به مزایا و کاربرد پنل پیام کوتاه برای وکلا و موسسات حقوقی می پردازیم.

مزایا و کاربردهای سامانه پیامک و بازاریابی پیامکی برای موسسات حقوقی و وکلا

بازاریابی پیامکی علاوه بر کمک به وکلای جوان و تازه کار، به وکلای قدیمی و یا موسسات حقوقی حرفه ای و با سابقه نیز میتواند کمک بسزایی داشته باشد. میتوانید از این ابزار برای جذب بیشتر مشتری و عضویت آنها در خبرنامه پیامکی خود استفاده کنید و برای آنها پیشنهادات ارزشمند ارسال کنید. پیشنهاداتی از قبیل تخفیف در هزینه ها و یا مشاوره های رایگان. با عضویت مخاطب در خبرنامه پیامکی، شما میتوانید با ارسال پیشنهادات ارزشمند وفاداری آنها را نسبت به خود بیشتر سازید.

بهتر است پیامک های تبلیغاتی بیشتر از ارسال 2 بار در هفته نباشد و همچنین از ارسال پیشنهادات تکراری و یکنواخت خودداری کنید.

با استفاده از سامانه پیام کوتاه و امکانات آن میتوانید قرار ملاقات های خود با مشتریان را تنظیم و برای آنها ارسال نمایید. می توانید ازسر قرار آمدن مشتریان خود مطمئن شوید و یا مبلغ دریافتی بابت حق وکالت را برای آنها ارسال کنید.

با استفاده از شخصی سازی پیامک های ارسالی میتوانید برای مشتریان خود پیام های تشکر ارسال کنید و یا با ارسال مطالب قانونی برای مشترکین خود، اطلاعات آنها را در این موارد بیشتر سازید.

این نکته مهم را در خاطر داشته باشید که قبل از ارسال هرگونه پیامک، از رضایت مشتریان جهت دریافت پیام کوتاه مطمئن شوید.

مطمئن باشید که بازاریابی پیامکی بهترین راه برای جذب بیشتر مشتریان شما خواهد بود.

 

 

تبلیغات پنل پیامک مکثidth=
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

1 + 5 =