مزایای درگاه بانکی اختصاصی برای نمایندگان پنل پیامک

مزایای درگاه بانکی اختصاصی برای نمایندگان پنل پیامک

همانطور که می دانید درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، یکی از سریعترین و راحترین امکاناتی است که برای پرداخت کاربران آنلاین صورت می گیرد. درگاه های پرداخت آنلاین را می توان از تمامی بانک های دولتی و خصوصی دریافت کرد که شرایط مخصوص خود را دارند. هنگامی که شما یک کسب و کاری را در حوزه اینترنت شروع می کنید، برای جلب اعتماد مشتریان خود بهتر است اقدام به دریافت درگاه اینترنتی کنید.

درگاه های پرداخت اینترنتی دو نوع می باشند؛ درگاه عمومی و درگاه اختصاصی. در این مطلب از مکث اس ام اس می خواهیم به بررسی هر دوی اینها بپردازیم…

درگاه پرداخت پنل پیامکی

هر نماینده پنل پیامکی می تواند درگاه بانکی اختصاصی بگیرد و در پنل خودش ست کند تا کاربرانش از درگاه اختصاصی نماینده پرداخت های آنلاین را انجام دهد ولی اگر نماینده ای درگاه اختصاصی ندارد و یا به هر علتی توانایی اخذ درگاه اختصاصی نداشته باشد، جای هیچ نگرانی نیست! چرا که نماینده می تواند تنظیم کند تا کاربران از درگاه عمومی سامانه با عنوان “شارژ پیامک” پرداخت های آنلاین را انجام دهند.

درگاه عمومی پرداخت اینترنتی

روش کار درگاه های عمومی بدین صورت می باشد که کاربر شما حساب خود را به مبلغ دلخواهی شارژ میکند و حساب او به همان مبلغ شارژ می شود. نماینده نیز از آن مبلغ شارژ شده سود می کند و این سود شارژ پیامک به حساب شارژ نماینده افزوده می شود. نماینده می تواند سود های جمع آوری شده را دوباره به کاربرانش بفروشد.

درگاه اختصاصی پرداخت اینترنتی

داشتن درگاه اختصاصی نشانگر اعتبار کسب و کار شما می باشد همچنین باعث جلب اعتماد مشتریان می شود. همچنین نمایندگانی که دارای درگاه اختصاصی هستند می توانند در جشنواره هایی که ماه به ماه به مناسبت های مختلف در سامانه پیام کوتاه مکث برگزار می شوند، شرکت کند و به ازای خرید 10 میلیون تومان شارژ، یک میلیون هدیه از مکث دریافت کند. سپس با فروش شارژ پیامک، سود نمایندگی پیامک دریافت کند! این درحالی است که اگر نماینده درگاه اختصاصی نداشته باشد، انجام این کار به سختی ممکن است.

شرایط گرفتن درگاه

با توجه به قوانین روز، حتما باید سایت شما دارای نماد الکترونیکی یا E نماد باشد. برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به سایت اینماد به نشانی www.enamad.ir مراجعه کنید.

4.8/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment