فروش کالا با منشی هوشمند پیامکی

فروش کالا با منشی هوشمند پیامکی

ممکن است تا به حال یک بار هم که شده در زندگیتان از فروش های تلویزیونی خرید کرده اید. در این خرید های تلویزیونی، همانطور که می دانید یک کلید واژه ی خاصی را به سامانه پیامک SMS می کنید و منتظر تماس یا اطلاع رسانی آنها می مانید. در گذشته معمولا برای ثبت سفارش کالا، مشتریان با شماره تلفن آنها تماس می گرفتند و پشت صف های طولانی تماس منتظر می ماندند! بماند که اکثر اوقات تلفن بوق اشغال میزد و … به عنوان مثال فرض کنید محصولی دارید و با روش های تبلیغاتی مختلفی آن را تبلیغ کرده اید. انواع کانال های تبلیغی از جمله تلویزیون، بیلبورد های شهری، فضای مجازی، پخش کردن تراکت و …
اگر از روش قدیمی گذشته استفاده کنید، بدین گونه که مشتریان با شما تماس گرفته و ثبت سفارش کنند، اغلب مشتریان شما از دست خواهند رفت چرا که توانایی ثبت سفارش را با توجه به هجوم مشتریان زیاد به تماس با شماره تلفن، نخواهند داشت.
امروز در این مقاله به مزایای فروش کالا با منشی هوشمند پیامکی و چگونگی کارکرد آن خواهیم پرداخت. پس اگر محصولی دارید و می خواهید آن را به فروش حداکثر برسانید با ما در ادامه همراه شوید…

کارکرد منشی هوشمند پیامکی

بگذارید این موضوع را ابتدا با یک مثال توضیح دهم. فرض کنید شما در کار فروش انواع قابلمه ها هستید و در تبلیغ خود آنها را نیز معرفی کرده اید. شما باید بک کد اختصاصی به هر نوع از کالاهای خود واگذار کنید. به عنوان مثال:

” قابلمه سرامیکی 1، قابلمه چدن 2 ، ….”

خریدار شما با مشاهده تبلیغاتتان کد محصول مورد نظرش را به سامانه پیامکی تان SMS می کند و در این هنگام است که منشی هوشمند پیامکی وارد عمل می شود و  پیامکی با محتوای با معنی “سفارش شما با موفقیت ثبت شد، منظر تماس کارشناسانمان باشید” به مشتریان ارسال می کند.

کارکرد منشی هوشمند پیامکی

شما توسط منشی هوشمند پیامکی می توانید به راحتی بدانید که سفارش او چیست؟ و نیز شماره تلفنی از او نیز خواهید داشت تا با وی در تماس باشید. و اما مزیت منشی هوشمند پیامکی چیست؟

مزایای منشی هوشمند پیامکی

فکر می کنم تا به اینجای مقاله که آمده اید، در پشت پرده کلمات متوجه مزایای منشی پیامکی شده باشید. این قابلیت که در سامانه مکث اس ام اس نیز وجود دارد، مزیت های زیر را داراست:

  • صرفه جویی در هزینه (با توجه به هزینه های ناشی از تماس تلفنی برای مشتریان و نیز پیگیری آن برای صاحبان کسب و کار)
  • صرفه جویی در زمان (همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد؛ وجود صف های طولانی و خسته کننده تماس ها)
  • سهولت ثبت سفارش (مشتری بلافاصله دست به کار می شود!)

علاوه بر این موارد شما با استفاده از منشی پیامکی، به سفارشات خود نظم خاصی نیز می بخشید و این سهولت در انجام کارها شامل خود شما نیز خواهد شد.

کلام آخر …

فروش کالا با منشی هوشمند پیامکی یکی از قابلیت هایی است که صاحبان کسب و کار های مختلف می توانند از آن بهره مند شوند چرا که راهی برای تعامل و حفظ صمیمیت با مشتری نیز محسوب می شود. مشتریان شما با فرستادن کلید واژه ی خاصی که شما تنظیم کرده اید، متنی امیدوار کننده دریافت می کنند و خیالشان از خرید و سفارش راحت می شود. بدین ترتیب شما می توانید اعتماد مشتریان تان را نیز جلب کنید!

[go_pricing id=”basic15″]

4.8/5 - (13 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment