سود حاصل از تبلیغات را به چه صورت افزایش دهیم؟

سود حاصل از تبلیغات را به چه صورت افزایش دهیم؟

به عنوان صاحب یک تجارت باید همیشه مطمئن باشید که همیشه تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و هیچگاه بابت تبلیغاتی که سودی برای شما نخواهند داشت سرمایه گذاری نکنید.

باید مطمئن شوید که کمپینی که قرار است به راه بیاندازید، ارزش سرمایه گذاری دارد یا نه؟

ما همیشه خواهان موفقیت شما هستیم و میخواهیم با قدرت هر چه بیشتر بهترین تاثیر را در سرمایه گذاری تان داشته باشید.

برای اینکه بتوانید در تجارت خود موفق باشید باید میزان سود دهی و بازگشت سرمایه را محاسبه کنید.

تعیین اهداف

به طور مثال شما میخواهید به مشتریان خود 20٪ تخفیف ارائه بدهید، بنظرتان ارسال چه تعداد

پیامک برای جذب مشتری و با ارزش بودن سرمایه گذاری تبلیغاتی، مناسب می باشد؟

برای هر فرد ممکن است متغیر باشد.

ممکن است تعدادی عضویت 10 نفر را هم موفقیت در سرمایه گذاری خود بدانند.

موفقیت از دیدگاه افراد مفاوت، مختلف است و ممکن است تنها بعد مسائل مالی موفقیت تلقی نشود.

میزان سرمایه گذاری برای کمپین های تبلیغاتی

همیشه برای سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود برنامه ریزی دقیق و مشخصی داشته باشید و میزان آن را برآورد کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که حداقل باید دوبرابر سرمایه گذاری، به عنوان سود بازگشت داشته باشد، در غیر این صورت این سرمایه گذاری ناموفق و بی ارزش خواهد بود.

بررسی و آنالیز ارقام و نتیجه گیری

به طور مثال شما در یک ماه 100 هزار تومان برای تبلیغات تجارت تان سرمایه گذاری کرده اید و برای تخفیفات 20٪ شما ، تعداد 15 نفر استقبال و از شما خرید کرده اند که بنابراین فروش محصولات شما را 600 هزار تومان افزایش داده اند.

برای بدست آوردن سود این کار کافیست میزان فروش را از سرمایه کم کنید تا میزان سود بدست آمده مشخص شود.

که با توجه به مثال ذکر شده مبلغ بدست آمده 400 هزار تومان می باشد ، که با توجه به مقدار ،‌ میتوان گفت موفقیت خوبی کسب شده است.

 

 

تبلیغات پنل پیامک مکثidth=
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

− 4 = 3