سوالات اعضای جدید بازاریابی پیامکی

سوالات اعضای جدید بازاریابی پیامکی

مطمئنا افرادی که تازه با بازاریابی پیامکی آشنا شده اند، سوالات زیادی برایشان در مورد اصول مهم و اساسی بازاریابی پیامکی پیش آمده است. در این مطلب چند نمونه از سوالات اعضای جدید بازاریابی پیامکی پیش آمده باشد را ارائه می دهیم:

با چه روشی می توان تعداد مشترکین خود را افزایش داد؟

راه و روش های گوناگونی برای افزایش مشترکین و جذب آنها وجود دارد، اما قبل از انتخاب روش مناسب این نکته را بخاطر داشته باشید که مهمترین نکته برای جذب مخاطب آگاهی داشتن از نیازها و اهداف آن ها در حیطه کسب و کارشان می باشد.

بعضی از طریق برگزاری مسابقات و یا تخفیفات پیامکی مخاطبان خود را جذب می کنند و تعدادی نیز با تبلیغ خبرنامه پیامکی خود در صفحات اجتماعی این کار را انجام می دهند.

کلمه کلیدی چیست؟

شما میتوانید با تعریف تعدادی کلمات کلیدی، یک راه آسان و ساده را برای جذب مشترک انجام دهید.استفاده از کلمات کلیدی باعث می شود مخاطب تنها با ارسال یک کلمه با سرعت هر چه بیشتر به جواب خود دست یابد. سعی کنید از کلمات کوتاه در کلمات کلیدی استفاده کنید و از نوشن جمله و یا عبارت خودداری بفرمائید.

به طور مثال شما با تعریف کلمه کلیدی TAKHFIF می توانید به راحتی با مشتریانی که خواستار دریافت تخفیف از شما می باشند ، ارتباط برقرار کنید.

پاسخ دادن بصورت خودکار و اتوماتیک چیست؟

به طور مثال یکی از مشترکین شما جهت عضویت کلمه کلیدی تعریف شده از سوی شما را ارسال می نماید، بعد از ارسال پیامی از طرف شما در پاسخ به این ارسال فرستاده می شود، به این نوع روش ارسال پیامک، پاسخگوی خودکار گفته می شود. پیامک ارسال شده می تواند حاوی اطلاعاتی راجب تجارت شما باشد و یا می توانید از عبارات خوش آمد گویی به مشترکین، استفاده کنید.

پنل مناسب کسب و کار من چه پنلی می تواند باشد؟

ابتدا قبل از پاسخ به این سوال باید نیازها و اهداف کسب و کارتان را به خوبی بشناسید. با این شناخت می توانید بهترین و مفید ترین پنل را انتخاب کنید.

به طور مثال شما میخواهید روزانه به 1000 نفر از مشترکین خود پیامی را ارسال کنید، و همچنین خواستار کم ترین هزینه نیز می باشید، پس برای اینکه به اهداف خود دست یابید باید پنلی مطابق با کسب و کار و نیاز مخاطبانتان، انتخاب کنید.

 

 

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment