سوالاتی که قبل از ارسال پیام تبلیغاتی باید از خودتان بپرسید

/, اطلاعيه ها, تبليغات پيامکی, تكنیک های تبليغات پيامکی, راهكارهای پيامکی/سوالاتی که قبل از ارسال پیام تبلیغاتی باید از خودتان بپرسید

سوالاتی که قبل از ارسال پیام تبلیغاتی باید از خودتان بپرسید

از مراحل اولیه بازاریابی پیامکی ایجاد اعضای خبرنامه پیامکی میباشد، شما باید با استفاده از روش های موثر، اعضای مورد هدف کسب و کارتان را افزایش دهید. در مقالات گذشته وبلاگ مکث اس ام اس، به این روش ها اشاره شده است.

دومین مرحله، ایجاد پیشنهادات هدفمند و با ارزش، با نیاز های مخاطبان می باشد، در این مورد نیز در مباحث گذشته راه کار های مفیدی را ارائه داده ایم.

این دو مرحله بسیار مهم بوده و به شما در موفقیت کمک می کند.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که برای ارسال پیامک ها، برنامه ریزی داشته باشید و بدون هدف موضوعی را برای مشترکین خود  ارسال نکنید. انجام این امور به موفقیت و کسب سود در تجارت تان کمک بسزایی می کند.

اما بهتر است قبل از رسال پیامک و ارائه پیشنهاد، سوالاتی را از خود بپرسید.

در این مقاله به چند نمونه از این سؤالات اشاره می کنیم.

با چه روشی مشتریان را ترغیب به خرید کنیم؟

سعی کنید برای هر پیامک پیشنهادی خود راه ارتباطی جهت برقرراری ارتباط با مخاطب قرار دهید.

اگر این کار را انجام ندهید میزان استقبال از پیشنهاد شما بسیار پائئین خواهد بود و نداشتن راه ارتباطی باعث سردرگمی مشتریان خواهد شد.

آیا پیشنهادات پیامکی مشتری را جذب می کند؟

به طور مثال اجناس فروشگاه شما به علت های مختلف فروش نرفته است و شما برای جلوگیری از ضرر، اجناس را به صورت تخفیف می فروشید.

این کار ممکن است ایده خوبی باشد اما، ممکن است با نیاز بسیاری از مشتریان شما مطابقت نداشته باشد.

بنابراین همیشه سعی کنید پیشنهاداتی ارائه دهید که اکثریت مشتریان را به سمتش جذب کند.

مشترکین شما برای دریافت پیشنهادات و تخفیفات عضو خبرنامه پیامکی شما شده اند، پس پیشنهاداتی بدهید که آنها می خواهند.

چه مدت پیشنهاد خود را در دسترس مخاطب قرار بدهم؟

همیشه سعی کنید برای پیشنهادات و تخفیفات خود تاریخ انقضاء مشخصی تعیین کنید.

نداشتن تاریخ انقضاء، مراجعه و خرید مشتریان را به تعویق می اندازد.

زمانی که مشتریان شما از این موضوع که پیشنهاد، تاریخ اتمام دارد اطلاع داشته باشند، برای خرید از شما زودتر اقدام می کنند.

لزومی ندارد برای تخفیف خود 1 ماه زمان تعیین کنید!

 

چگونه مشتریان از پیشنهادات استقبال می کنند؟

از ارائه پیشنهادات قدیمی و منسوخ شده بپرهیزید.

به طور مثال پیشنهاد کرده اید که “با خرید تا سقف  قیمت….اشانتیون به شما تعلق میگیرد”

اما با مرور زمان مشاهده کرده اید که این روش نتیجه و استقبال خوبی را در بر نداشته است، اشتباهات را تکرا نکنید و پیشنهادات جدید ارائه بدهید.

 

 

 

 

تبلیغات پنل پیامک مکثidth=
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

− 1 = 1