دلایل استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیامک انبوه

دلایل استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیامک انبوه

ممکن است این سوال برای بیشتر کاربران پنل اس ام اس پیش آمده باشد که چرا از پنل پیامک به جای تلفن همراه برای ارسال پیامک های انبوه استفاده می کنند و تفاوت آنها در چیست؟

در سال های گذشته که امکاناتی مانند پنل پیام کوتاه وجود نداشت، ارسال های پیامک ها انبوه از طریق تلفن همراه اتفاق می افتاد که این امر بسیار وقت گیر و هزینه بردار بود.

به طور مثال شما قصد دارید که پیامکی با متن تبریک سال نو را برای مشتریان و یا کارمندان خود ارسال کنید ،برای ارسال از طریق تلفن همراه شما باید شماره اشخاص را در دفترچه تلفن خود داشته باشید و یا اینکه به صورت دستی وارد کنید و سپس متن مورد نظر را تایپ کرده و بعد از آن عملیات ارسال را انجام دهید.

و یا اینکه قصد داشته باشید تا برای تمام مخاطبان تلفن همراه خود پیامکی ارسال کنید، راهی برای انتخاب تمام شماره ها در یک لحظه وجود ندارد و شما باید پس از انتخاب تک به تک آنها و یا مارک کردن شماره ها آنها را اضافه نمائید.

امروزه پنل های پیامک این کار را بسیار آسان کرده اند و مزایا و حسن های زیادی نسبت به ارسال انبوه پیامک از طریق تلفن همراه را دارند.

مهم ترین و اساسی ترین مزیت پنل پیامک نسبت به ارسال پیامک از طریق تلفن همراه ، سرعت ارسال پیامک می باشد.

همانطور که می دانید در ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل تمام پیامک ها با هم ارسال نمی شوند و به ترتیب پس از ارسال هر پیامک ، پیامک بعدی به اپراتور ارسال می شود که این مورد در پنل اس ام اس وجود ندارد و پس از دستور ارسال شما در پنل، تمامی پیامک ها یکباره به اپراتور مربوطه ارسال می شود.

مزیت بعدی مدت زمانی  می باشد که شما صرف ارسال پیامک می کنید، زمانی که بخواهید از تلفن همراه خود پیامک انبوه ارسال کنید،‌ به طور حتم ارسال پیامک، زمانبر خواهد بود زیرا باید تک به تک مخاطبان تلفن همراه خود را وارد کنید، در صورتی که از طریق سامانه پیامک این کار فقط با چند کلیک ساده میسر می باشد

از دیگر مزیت ها می توان دریافت گزارش از تمامی ارسال ها از طریق سامانه اس ام اس را نام برد، در صورتی که در ارسال با تلفن همراه گزارشات بصورت واضح و کامل نخواهند بود.

در پایان این مطلب میتوان به هزینه ارسال پیامک نیز اشاره نمود که ارسال از طریق سامانه پیامکی بسیار مقرون به صرفه تر از ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل می باشد عللخصوص در زمانهایی که شما قصد ارسال پیامک با حجم بالایی از پیامک ارسالی را داشته باشید.

 

 

 

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

1 Comment

Leave a comment