بهبود ارائه خدمات به مشتریان با سامانه پیامکی

بهبود ارائه خدمات به مشتریان با سامانه پیامکی

همانطور که در مقالات پیشین گفته شده، یکی از موثرترین راه های افزایش مشتریان و دست یافتن به حجم انبوهی از مشتریان، ارائه خدمات به مشتریان با سامانه پیامکی است. با توجه به اینکه نرخ دیده شدن پیامک های تبلیغاتی آمار دیوانه کننده ای دارد، و همچنین وابستگی کنونی به دنیای ارتباطات موبایلی باعث شده است حجم زیادی از مخاطبان برای شما به ارمغان بیاید. شما با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید گزارش گیری دقیق از وضعیت ارسال پیامک های خود داشته باشید. امروز در این مقاله از مکث اس ام اس میخواهم 5 استراتژی پیامکی را که توسط آنها می توانید سطح کیفیت خدمات خود را به مشتریان ارتقا دهید، ارائه کنم. این شما و این هم 5 راهکار افزایش مشتری و بهبود ارائه خدمات با پیامک…

1- ارائه خدمات رایگان به مشتریان با پیامک

خودتان را جای مشتری بگذارید؛ اگر می خواهید فیدبک مناسبی را از مخاطبان دریافت کنید، نظر سنجی از آنها نباید هزینه دار باشد. هیچکس تمایلی به پرداخت هزینه بی دلیل ندارد. رایگان بودن این قابلیت باعث می شود مشتریان شما سوالاتتان را پاسخ دهند و در مورد محصولات و خدمات شما انتقاد کرده و نظر خود را به راحتی بیان کنند.

همچنین شما توسط سرویس اس ام اس می توانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

به عنوان مثال می توانید از آنها بخواهید با فرستادن یک پیامک رایگان به محصول، کالا یا خدمات شما رتبه دهند و شما با توجه به آمار بدست آمده صاحب تجربه نیز خواهید شد.

2- ارائه روشی سریع به مخاطبان برای پاسخ دادن به شما

به یاد داشته باشید که مشتریان همیشه دوست دارند رضایت یا عدم رضایتشان از محصولات شما را ابراز کنند. اما آنها وقت خود را با تماس تلفنی یا ارسال ایمیل تلف نمی کنند.در اینصورت پیامک بهترین گزینه میباشد که کار را هم برای شما و هم برای مشتری راحت تر می کند و علاوه بر آن پیامک سریع و با صرفه است!

شما کافیست با قرار دادن لینک نظر سنجی در پیامک خود، از مشتریان بخواهید که نظر خود را بیان کنند.

نداشتن پشتیبانی پنل اس ام اس رایگان

3- پاسخگویی به مشتریان در هر لحظه

اگر شما در حال حاضر پنل پیامک دارید و با پیامک خدمات ارائه می کنید یا مشتریان از طریق پیامک از شما خرید می کنند، شما باید در هر لحضه 24 ساعت روز و 7 روز هفته پاسخگوی مشتریان باشید. اگر در بعضی از روزها نمی توانید خدمات ارائه دهید، به مشتریان خود اطلاع دهید که چه زمان هایی پشتیبانی می کنید و در این مورد صادق باشید. با اینکار شما اعتماد مشتری را جلب می کنید و محبوبتر هم می شوید.

4- ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان

این را به خاطر بسپارید که ارتباط صاحب کسب و کار هیچ وقت پس از خرید با مشتری قطع نمی شود! برای اینکه مشتریان دائمی داشته باشید باید ارتباط خود را با آنها حفظ کنید. شما با حمایت های پس از فروش از مشتری می توانید آن ها را حفظ کنید و حتی مشتریان جدیدی را هم جلب کنید.

به عنوان مثال؛ اگر مشتریان شما محصولی را آنلاین سفارش دادند، اطلاعات دقیقی از نحوه و زمان تحویل مرسوله به آنها بدهید. این امکان را به آنها بدهید که اگر سوالی داشته باشند بتوانند از طریق پیامک از شما پاسخ گیرند.

5- ارائه پیشنهادات با پیامک

مشتریان شما نمی خواهند تخفیفات و فرصت های استثنائی را از دست بدهند. موضوع دیگر اینکه پیشنهادات خود را منطقی ارائه دهید و پیشنهاداتی که در راستای اهدافتان هستند ارائه دهید.

در ارسال پیامک زمانبندی یک عامل بسیار مهم می باشد. سعی کنید پیامک خود را در ساعات مشخصی از روز ارسال کنید. برای اطلاع بیشتر از زمانبندی حتما به مقاله ی ” تاثیر زمانبندی در بازاریابی پیامکی و اهمیت آن” سر بزنید.

جمع بندی

با استفاده از پیامک شما علاوه بر اینکه می توانید مشتریان جدیدی را جلب کنید بلکه می توانید خدمات بسیار عالی به آنها ارائه دهید. از مشتریان خود بخواهید که در خبرنامه پیامکی شما عضو باشند و با احترام و ادب با آنها برخورد کنید. در اینصورت اعتماد و توجه آنها را به خود جلب می کنید. به خاطر بسپارید که بازاریابی همیشه ی همیشه پاسخگو خواهد بود!

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment