با پیامک تبلیغ کنید!

//با پیامک تبلیغ کنید!

با پیامک تبلیغ کنید!

یکی از تلاش های صاحب هر کسب و کار، اطلاع رسانی و تبلیغات به مشتری مورد نظر است. همانطور که مطلعید برای این کار راه کارهای بسیاری وجود دارد. اما بهتر اینست که بررسی کنیم کدام روش کم به صرفه ترین و پربازده ترین است؟ امروزه و در ایران روش تبلیغات و بازریابی پیامکی کاربرد بیشتری دارد. شما میتوانید با هزینه کم تعداد بیشتری پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و بازخورد عالی هم داشته باشید. اما به شرط آنکه با راه کارها و شیوه بازاریابی پیامکی آشنا باشید. امروز میخواهم درمورد اینکه پیامک تبلیغاتی چیست و هزینه و فیدبک آن چگونه است، صحبت کنم!

پیامک تبلیغاتی یعنی چه؟!

همه افراد با پیامک (SMS) آشنایی کاملی دارند و در زندگی خود حداقل یک بار از آن استفاده کرده اند! منتها استفاده بیشتر ما از پیامک برای انجام کارهای شخصی بوده و امکان دارد تا به حال از قابلیت بازاریابی پیامکی استفاده نکرده باشیم!

آیا به این فکر کرده اید که میتوانید با انتخاب یک متن جذاب و فرستادن آن به گوشی چندین نفر، خیلی راحت برای محصولات خود بازاریابی کنید؟ یا اینکه چطور می توانید متن های تبلیغاتی را به صورت انبوه به صدها یا هزاران نفر ارسال کنید؟ قاعدتا ارسال پیامک از گوشی خود به صدها یا هزاران نفر غیر ممکن است! نگران نباشید! در حال حاضر دو روش برای ارسال SMS تبلیغاتی به صورت انبوه وجود دارد:

راه کار های ارسال پیامک تبلیغاتی در تعداد بالا

روش اول: از نرم هایی که با سیم کارت های معمولی پیامک ارسال میکنند، استفاده کنیم.

روش دوم: از سامانه های پیامک تحت وب که به صورت مستقیم به مخابرات متصل اند و نیازی به سیم کارت ندارند،استفاده کنیم.

چه فرقی میکند؟!

در روش اول 2 ایراد اساسی وجود دارد:

هزینه بالای پیامک های ارسالی: در روش اول، تعرفه ارسال هر پیامک برابر است با نرخ معمولی پیامک هایی که ما هر روز با گوشی خود ارسال می کنیم. اما این تعرفه در روش دوم به دلیل اتصال مستقیم سامانه های پیامک تحت وب به مخابرات یا سامانه های معتبر مخابرات، بسیار کمتر است.

سرعت خیلی پایین: یکی دیگر از مشکلات روش اول، سرعت پایین آن است. حدودا در هر 5 ثانیه یک پیامک ارسال می شود. در مقابل، با استفاده از ارسال پیامک از طریق سامانه، در هر 60 ثانیه می توان پیامک ارسال کرد. به عبارتی سرعت ارسال پیامک در روش دوم، 300 برابر روش اول است.

با توجه به این تفاوت ها میتوان نتیجه گرفت که ارسال پیامک از طریق سامانه های معتبر، راحت تر و باصرفه تر است.

بهره وری پیامک تبلیغاتی چطور است؟!

با توجه به آمار پیامک تبلیغاتی، تقریبا 95% SMS های تبلیغاتی توسط مشترکین خوانده می شود. این آمار نشانگر بهره وری مطلوب این روش بازاریابی است.

تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر است؟!

اگر شما این روش را با سایر کانال های تبلیغاتی از جمله نصب تابلو های تبلیغاتی در خیابان ها، تبلیغ در رسانه هایی مانند تلویزیون، رادیو و … مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که هزینه بازاریابی پیامکی نسبت به سایر کانال های تبلیغی، خیلی کمتر است و این زمانیست که بهره وری مطلوبی دارد و سود خوبی برای شما به دنبال خواهد داشت.

سامانه ارسال پیامک تحت وب چیست و چگونه کار میکند؟

این سامانه نرم افزاری است آنلاین، که صرفا برای ارسال پیامک انبوه، ایجاد شده است. این سامانه به شما اجازه مدیریت پیام های کوتاه را میدهد و به سیستم مخابرات متصل است.

در این سامانه، شما به مخزن های مختلفی از شماره ها دسترسی دارید! این مخزن ها در سامانه های معتبر دیگر بر اساس شهر، سن، منطقه، شغل و … دسته بندی و مرتب شده اند. به کمک این دسته بندی، شما میتوانید تبلیغات خود را بسیاااار آسان تر و هدفمند تر انجام دهید و نتایج مطلوبی کسب کنید.به عنوان مثال تصور کنید که میخواهید تبلیغ افتتاحیه فروشگاه خود را به مردم ارسال کنید. آیا فکر میکنید این پیام بهتر است برای مردم مناطق مختلف فرستاده شود یا تنها برای افرادی که در نزدیکی فروشگاه شما هستند؟!

قاعدتا اگر پیام تبلیغ خود را به گروه مشخصی از افراد بفرستید، شاهد بازخورد بهتری خواهید بود تا اینکه پیام تبلیغاتی خود را به دست مردمی برسانید که اصلا به پیام شما نیازی ندارند! بعلاوه شما با شناخت بازار هدف، از تلف شدن هزینه ها نیز جلوگیری می کنید.

 

با پیامک تبلیغ کنید!

چگونه از بین سامانه های پیامکی مختلف بهترین آن را انتخاب کنیم!؟

برای این منظور باید به این نکات توجه داشته باشید که:

سامانه شما باید همه اپراتور های قانونی مخابرات را تحت پوشش قرار دهد.

خصوصیات و ویژگی های سامانه خود را بررسی کنید.

تعرفه ها و نرخ پیامک سامانه های مختلف را با هم مقایسه کنید.

به پشتیبانی اهمیت دهید.

سامانه شما باید بانک و مخزن قوی و کاملی داشته باشد.

و نهایتا…

اکنون که با بازاریابی تبلیغاتی و راهکار های انتخاب بهترین سامانه آشنا شده اید، برای کسب و کار خود می توانید از این طریق بازاریابی کنید و شاهد بهره وری و نیز نتایج مطلوب باشید. پیشنهاد من به شما این است که با اصول بازاریابی تبلیغاتی به طور کامل آشنا شوید.

 

تبلیغات پنل پیامک مکثidth=
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس
توسط | ۱۳۹۷-۳-۲۳ ۱۵:۵۸:۴۱ +۰۰:۰۰ تیر ۱ام, ۱۳۹۷|تبليغات پيامکی|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دانشجوی رشته نرم افزارم :) و بسی علاقه به شعر *_* ما نباشیم که باشد که جفای تو کشد...؟! ^_^

دیدگاه خود را بنویسید

43 − 40 =