بازاریابی پیامکی بهترین راه کار تبلیغاتی در زمان بحران های اقتصادی

بازاریابی پیامکی بهترین راه کار تبلیغاتی در زمان بحران های اقتصادی

امروزه صاحبان و تجار کسب و کارهای مختلف از روش های قدیمی بازاریابی خسته شده اند و بدنبال راه های جدید و موفق تر می باشند. بازاریابی پیامکی اکنون یکی از بهترین راه کار تبلیغاتی ، می باشد که با توجه به امکانات و مقرون به صرفه بودن آن در زمان بحران اقتصادی میتواند به گسترش کسب و کار تجار کمک های زیادی کند.

اما با این حال صاحبین تجارت باز هم به نتیجه بخش بودن این روش مشکوک هستند و ممکن است نتوتنند تصمیم خوبی بگیرند.

در این مطلب به اینکه چرا بازاریابی پیامکی در عصر بحران اقتصادی میتواند کمک بسزایی داشته باشد، اشاره میکنیم.

وسیله ارتباطی به صورت مستقیم

یکی از ویژگی های پیامک که در شرایط بحران اقتصادی کمک بسزایی میکند این است که شما با استفاده از سامانه پیامک و ارسال پیام کوتاه برای مشترکین، آنها میتوانند در لحظه و به صورت آنی پاسخگوی اس ام اس های شما باشند، این روش به شما این امکان را میدهد تا با آزمون و خطا متوجه سلایق و خواسته های مشتریان بشوید، همچنین می توانید آمار بیشترین و بهترین استقبال کمپین های تبلیغاتی متفاوت خود را بشناسید.

بازدهی عالی به شرط استفاده درست

این نکته را همیشه بخاطر داشته باشید یک موضوع مهم و ارزشمند را در مناسبترین زمان برای مشتران خود ارسال کنید.

همانطور که میدانید در زمان بحران های اقتصادی مردم می خواهند پول بیشتری را پس انداز کنند.

با یک پیشنهاد عالی و ارسال آن در زمان مناسبش هر دو طرف برنده این ماجرا خواهند بود.

سریع ترین روش موجود

به طور یقین هیچ ابزاری قابل رقابت با ابزار پیامک و هیچ روش تبلیغاتی قابل مقایسه با بازاریابی پیامکی از نظر سرعت نخواهند بود.

این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا به سرعت محصولات و خدمات خود را به مشتریان پیشنهاد داده و بفروشید زیرا مخاطبان در کمتر از یک دقیقه این پیشنهاد را دریافت میکنند.

بازاریابی پیامکی امکان آمار گیری و بررسی نتایج را دارد

به طور مثال شما برای فروش محصولات خود با ارسال پیامک تخفیف ارائه میدهید و مشتریان شما در مدت زمان کوتاهی از این موضوع اطلاع پیدا میکنند و در فرصت های زمانی مختلف جهت خرید به شما مراجعه میکنند. شما با استفاده از این قابلیت میتوانید آمار و نتایج بدست آمده را بررسی کنید و علاوه بر این از پیامکهایی که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است اطلاع پیدا کرده و برای مشتریان دیگر خود ارسال کنید.

بازاریابی پیامکی یک روش بدون رقیب

بعلت اینکه این روش بازاریابی از جدیدترین روش ها میباشد، امکان داشتن رقبای زیاد، کمتر است.

با ارسال پیامک، مشتریان حس خوبی از دیدن پیامک برندهای محبوب خود، خواهند داشت. به همین علتها است که بازاریابی پیامکی بهترین روش تبلیغاتی در زمان بحران های اقتصادی می باشد.

 

 

4.9/5 - (10 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment