امکانات پنل اس ام اس برای ارایشگاه ها

پنل پیامک مکث 545452

امروزه با حرکت به سوی دنیای مدرن و علاقه مندی اکثریت افراد به زیبایی و اراستگی تعداد ارایشگاه ها و سالن های زیبایی روز به روز در حال افزایش است.با این حال رفته رفته رقابت در ارائه خدمات گوناگون با سایر سالن های زیبایی امری بسیار چشم گیر به نظر میرسد و نیازمند یک راهکار نوین و کارا می باشد.معمولا جذب مشتری و مهم تر از ان وفادار سازی مشتری نسبت به خدمات ارائه شده کاری دشوار به نظر میرسد.با گذشت زمان و اگاهی اکثریت افراد از دنیای اطراف، افراد نسبت به گذشته حساس تر و دقیق تر شده اند و اهمیت بیشتری را به خدماتی که از ان بهره مندند قائلند.برای موفقیت در عرصه ی رقابت در سالن های ارایشی به مخاطب خود خدماتی را پیشنهاد دهید که احساس میکنید به ان نیازمند است و به دنبال ان میگردد.

اگر دغدغه شما افزایش تعداد مشتریانتان می باشد ,اگر بدنبال ارائه خدمات پویا و نوین هستید,و یا اگر صرفه جویی در وقت و هزینه برای شما در درجه اول اهمیت قرار دارد ما به شما سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس را توصیه می کنیم.پنل پیامکی مکث اس ام اس راهی آسان در جهت افزایش مشتری و ایجاد رضایت در مشتری خواهد بود.

پنل مکث اس ام اس می تواند روش بسیار ساده و کم هزینه برای جلب مشتری، دادن وقت ملاقات و یا تغییر آن ها و در نهایت داشتن مشتریانی ثابت و وفادار باشد . شما می توانید گاهی با ارسال پیامک ارائه کوپن تخفیف و یا ارسال پیامک هایی حاوی نکات آرایشی و بهداشتی برای مشتریان خود و یا دعوت از ان ها برای استفاده از خدمات ،ان ها را به سمت و سوی خود بکشید.مسلما تبلیغات پیامکی بیشترین تاثیر را در شلوغی سالن شما خواهد داشت.

در طول ماه تعداد افرادی از که از منزل خود نقل مکان کرده و به محله جدیدی میروند کم نیست مسلما این افراد نیاز دارند ارایشگاهی را بشناسند که به محل زندگی شان نزدیک تر باشد شما با ارسال پیامک تبلیغاتی به این چنین افرادی انان را غافل گیر خواهید کرد ویا حتی با دادن پیشنهاد تخفیف به افراد نزدیک مکان ارایشگاه اکثریت افراد را به سالن خود بکشانید.پس آرایشگاه ها و سالن های زیبایی میتوانند به خوبی از بازاریابی پیامکی و اس ام اس های تبلیغاتی بهره مند شوند و روابط خود را با مشتری تحکیم کنند و همچنین مشتریان جدیدی را نیز به مجموعه خود اضافه نمایند.

از جمله پیامک هایی که در تحکیم مشتری موثر خواهد بود ارسال پیامک یادآوری وقت آرایشگاه مشتری خود میباشدهمچنین یکی از نکته های مفید بازاریابی برای آرایشگاه ها آن است که برای مخاطبین خود نکاتی در مورد مسائل زیبایی به صورت ماهانه  یا هفتگی ارسال نمایند.

بازاریابی پیامکی محلی نسبت به روش های دیگر می تواند تاثیر بهتری و بسزایی داشته باشد. چرا که همه افراد تمایل خواهند داشت تا با دریافت پیامک از پیشنهاد های خدمات و امکانات نزدیک منطقه مسکونی خود مطلع شوند.در ادامه به چند مورد از دلایل محبوبیت اس ام اس تبلیغاتی برای سالن های زیبایی میپردازیم.

دلایل محبوبیت بازاریابی پیامکی برای سالن های زیبایی:

طبق امار های بررسی شده حدود بیش از 90% اس ام اس های ارسالی در کمتر از 3 دقیقه ابتدایی ارسال خوانده خواهند شد پس واضح است تبلیغات پیامکی به نوبت خود سریع ترین نوع تبلیغات میباشد.

امروزه معدودی از افراد را میتوان یافت که ازپیامک برای ارتباط با دیگران بهره مند نشود طبق بررسی ها حدود بیش از 96%جوانان از این نوع ارتباط راضی هستند و ان را تر جیح میدهند پس چرا از این ارتباط صمیمی و همه گیر در کسب و کار خود و ارتباط با مشتریان خود استفاده نکنیم.

تعداد پیامک های تبلیغاتی خوانده شده توسط افراد چند برابر نامه های الکترونیکی و یا انواع دیگر تبلیغات میباشد. زیرا گوشی موبایل یک وسیله شخصی میباشد و دائما افراد ان را به همراه دارند. و در هر زمان و هر مکان میتوانند به ان دسترسی داشته باشند.پس ارایشگاه ها نباشد این روش اسان و در دسترس تبلیغات را از دست بدهند.

تبلیغ با ارسال اس ام اس یکی از ارزان قیمت ترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات است و به هیچ وجه با شیوه های دیگر تبلیغات از لحاظ هزینه قابل قیاس نمیباشد .شما میتوانید با صرف هزینه اندک چندین و چند برابر سود کنید.

هنگامی که مشتری می پذیرد که پیامک های یک سالن زیبایی را دریافت نماید ، فضای سرد تجاری را برای ان ها صمیمانه و گرم تر سازید تا شما را به عنوان یک دوست بپذیرد.

در این قسمت بار دیگر به ذکر تعدادی از کاربرد های پیام کوتاه برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی به طور خلاصه میپردازیم.

کاربرد پنل اس ام اس برای سالن های زیبایی:

• ارائه پیشنهاد های ویژه در مورد خدمات جدید آرایشگاه یا مزون ها

• ارسال پیامک اتوماتیک برای یادآوری وقت به مشتریان

• ارسال هفتگی نکات ارایشی و بهداشتی (جهت حفظ مشتری مداری)

• ارسال پیامک تبلیغاتی و معرفی آرایشگاه و خدمات بر اساس منطقه و محله , ارسال از طریق کد پستی و ارسال از دکل های مخابراتی

• سرویس هوشمند و پیشرفته نوبت دهی پیامکی جهت وقت دهی به مشتریان

• امکان برگذاری نظرسنجی از کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان

• ارائه کوپن های تخفیف به مشتریان سالن های زیبایی با ارسال پیامک

• ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مناسبت ها (جهت حفظ مشتری مداری)

• تبریک اتوماتیک تولد مراجعین آرایشگاه و ارائه تخفیف به آنها در روز تولدشان (جهت حفظ مشتری مداری)

• ارائه پیشنهادات و تخفیفات ویژه به مراجعین و مشتریان

• تنظیم منشی هوشمند و تحلیل گر پیامک جهت پاسخگویی خودکار به پیامک های دریافتی

• ارائه کد تخفیف به مشتری با ارسال عدد مشخص شده

• اطلاع رسانی از خدمات جدید ارائه شده در آرایشگاه

• دریافت نظرات، انتفادات و پیشنهادات از طریق سامانه پیام کوتاه

• افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان , کاهش هزینه های تماس با مشتریان

• ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با آرایشگاه

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از قابلیت های پنل مکث اس ام اس برا ی بازار یابی پیامکی میباشد و هر فردی با استفاده از هوش و قدرت بررسی شرایط موجود میتواند از ان به نحوی استفاده کند که بیشترین بازدهی را داشته باشد.ما در این مطلب فقط بازار یابی پیامکی را برای رونق کسب و کار شما معرفی کردیم باشد که بتوانید به نحو احسن از ان بهره برده و شاهد موفقیت روز افزون شما باشیم.
مکث اس ام اس همواره به صورت شبانه روزی اماده پاسخ گویی به سوالات و ابهامات موجود در ذهن شما می باشد امیدواریم با راهنمایی شما در عرصه بازار یابی سهم کوچکی از موفقیت شما در پیشرفت شغلیتان داشته باشیم.
.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment