اشتباهاتی که ممکن است ارزش تبلیغات پیامکی را کاهش دهند

اشتباهاتی که ممکن است ارزش تبلیغات پیامکی را کاهش دهند

یکی از روش های روز بازاریابی کسب وکار، بازاریابی دیجیتالی می باشد. بازاریابی دیجیتالی روش ها و متد های گونانی را دارا می باشد که از مهم ترین و کاربردی ترین آنها می توان بازاریابی و تبلیغات پیامکی را نام برد. بازاریابی پیامکی بعلت استفاده از تکنولوژی روز و بازده مفید ، از کاربردی ترین روش های بازاریابی می باشد ، اما همیشه امکان خطا وجود دارد و بعضی مواقع این اشتباهات و خطاها باعث می شود تجارت شما به مرور زمان از رونق بیفتد و با مشکلات زیادی روبرو شود. در این مطلب به چند اشتباهی که ممکن است باعث کاهش ارزش تبلیغات پیامکی شما شود، اشاره می کنیم.

عدم قرار دادن اطلاعات تماس در پایان پیامک

توجه داشته باشید که در انتهای ارسال هر پیامک حتما اطلاعات تماس راجب کارتان را وارد کنید. عدم قرار دادن اطلاعات تماس در پیامک باعث میشود مشتریان پیامک را جدی نگیرند و برایشان مهم تلقی نشود و این امر باعث می شود از اعتبار کاری شما به مرور زمان کاسته شود.

عدم استفاده زیاد از کلمات کوتاه و مختصر

در ارسال پیامک های تبلیغاتی بهتر است از کلمات کوتاه و مختصر کمتر استفاده کنید. در بعضی موارد ممکن است استفاده از این نوع کلمات معقول به نظر برسد اما استفاده بیش از حد از این کلمات مناسب نمی باشد و باعث می شود دید مشتری نسب به شما عوض شود و نشانگر غیر حرفه ای بودن کار شما می باشد.

عدم قرار دادن کد تخفیف در پیامک

سعی کنید در هر ارسال پیامک تبلیغاتی یک هدف را در نظر بگیرید و برای هدف تعریف شده  یک پیشنهاد و یا کد تخفیف قرار دهید. برای یک هدف تبلیغاتی هیچگاه چندین پیشنهاد تخفیف قرار ندهید.

به طور مثال پیامکی ارسال کنید با این موضوع:

با مراجعه به کتابفروشی ما تا تاریخ……….. از20%تخفیف خرید کتاب ،بهره مند شوید.

عدم درج صحیح کلمات در ارسال پیامک

ممکن است این موضع به نظرتان یک موضوع پیش پا افتاده و بی اهمیت بیاید ، اما مطمئن باشید مخاطبین شما کلمات اشتباه املایی پیامک شما را نادیده نمی گیرند و فراموش نخواهند کرد و این موضوع باعث می شود شما در نظر مخاطبانتان غیر حرفه ای و عجول به نظر برسید و این امر به مرور زمان به رونق در کسب و کارتان صدمه وارد می کند. می توانید همیشه جملات انتخاب شده ای را از پیش داشته باشید و یا سعی کنید قبل از ارسال هر پیامک ، متن را با دقت مرور کرده سپس ارسال کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment