استراتژی هایی برای تبلیغات آتلیه عکاسی

استراتژی هایی برای تبلیغات آتلیه عکاسی

ما در مطالبی که تا به حال نوشته ایم، از مزایای پنل پیامک برای مشاغلی از جمله هتل ها، باشگاه های ورزشی و مدارس گفته ایم. امروز در این مطلب می خواهم از استراتژی هایی برای تبلیغات آتلیه عکاسی برایتان بگویم. در ابتدا از مزایای داشتن یک سایت در کسب و کارتان می خواهم شروع کنم…

داشتن یک وب سایت

با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی و نحوه تبلیغات داشته ایم، امروزه داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری مهم و ضروری است. می پرسید چرا؟ باید بگویم که الان بازاریابی اینترنتی توسعه زیادی دارد و همچنین پر بازده ترین راه برای تبلیغات نیز هست. پس بنابراین اگر بخواهید تبلیغات پربازده و اثر بخشی داشته باشید، وجود یک سایت برای کسب وکارتان لازم است.

مزایای وب سایت برای آتلیه عکاسی

همانطور که گفته شد، شکی نداشته باشید که داشتن وب سایت برای تبلیغات آتلیه عکاسی تان مزیت هایی دارد که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهم کرد:

قرار دادن نمونه کارها در سایت

خودتان را به جای مشتری بگذارید؛ یکی از مواردی که می تواند به مشتری در انتخاب یک آتلیه عکاسی خوب کمک کند، دیدن نمونه کارها می باشد. بدین صورت مشتری هایتان به شما اعتماد یافته و انتخابشان نیز آسان تر می شود.

شما می توانید در سایتتان نمونه کارهای عکاسی خود را قرار داده و در افزایش بازدید سایتتان نیز قدمی برداشته باشید. همچنین می توانید با ارائه قیمتی مناسب مشتری جذب کنید و آنها را ترغیب کنید.

دسته بندی عکس ها متناسب با نوع آن ها

اغلب آتلیه ها در زمینه های مختلفی عکاسی می کنند. از جمله عکاسی اسپرت، عکاسی هنری، عکاسی کودکف عکاسی عروس و داماد و … شما می توانید نمونه کارهایتان را دسته بندی کرده و در سایت قرار دهید و برای برای جذب مخاطبانتان برانامه ریزی کنید.

رزرو وقت به صورت آنلاین

در صورتی که بازاریابی اینترنتی شما به نحو احسن اجرا شد و مشتریانتان افزایش یافت، می توانید در قسمتی از سایتتان امکان رزرو وقت به صورت آنلاین را قرار دهید. بدین ترتیب مخاطبانتان بعد از دیدن نمونه کارهای مد نظرشان می توانند آنلاین از شما وقت عکاسی بگیرند!

حال شما را با استراتژی هایی برای تبلیغات آتلیه عکاسی آشنا می کنم، این شما و این هم استراتژی ها…

استراتژی هایی برای تبلیغات آتلیه عکاسی

در این بخش می خواهم استراتژی هایی را برای بازاریابی و تبلیغات آتلیه عکاسی، در میان بگذارم که میتواند کسب وکارتان را زیر و رو کند. بیشتر تمرکز این بخش در مورد تبلیغات پیامکی و اینترنتی خواهد بود. پس با ما در ادامه همراه باشید.

استراتژی اول: آموزش دهید

متاسفانه ما مقاله های با کیفیتی به زبان فارسی در مورد آموزش نحوه عکاسی نداریم! اگر شما بتوانید محتوایی با چنین مضمون و با کیفیت با موضوعاتی مانند عکاسی کودک، قیمت عکاسی، نکاتی در مورد عکاسی و … تولید کرده و در سایتتان قرار دهید، شانستان در تبدیل شدن به یک برند و جذب مخاطبان زیاد، بیشتر می شود.

هر چقدر بتوانید مخاطبان زیادی را به سمت سایت خود بکشانید، می توانید زمینه ساز استفاده آنها از خدمات و نیز کسب درآمد شوید.

استراتژی دوم: رپورتاژ آگهی تهیه کنید

اولا رپورتاژ چیست؟ رپورتاژ به تعریف ویکی پدیا به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.

حالا شما باید چه کنید؟ شما در ازای پرداخت پول به برخی از سایت های پر بازدید می توانید، از آنها در خواست کنید که گزارشی از سایت شما منتشر کنند. در این گزارش لینک هایی به سایت شما داده می شود و مخاطبان می توانند از طریق آن به سایت شما مراجعه کنند. اینکار باعث می شود که شما بازدید کننده های بیشتری داشته باشید و مشتری جذب کنید.

استراتژی سوم: در اینستاگرام فعالیت داشته باشید

استراتژی هایی برای تبلیغات آتلیه عکاسی

با توجه به اینکه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است، به همین علت می تواند برای بیزینس عکاسی گزینه ای مناسب برای تبلیغات باشد!

شما می توانید نمونه کار های خودتان را در اینستاگرام قرار دهید و از افرادی که فالوور های زیادی دارند، برای بازدهی بیشتر استفاده کنید.

استراتژی چهارم: با استفاده از پیامک انبوه جذب مشتری کنید

یکی از بهترین استراتژی هایی برای تبلیغات آتلیه عکاسی ، استفاده از پیامک انبوه می باشد، اما نه اینکه ارسال بی هدفی داشته باشید! شما می توانید با ارسال منطقه ای آتلیه خودتان را در محدوده ای که وجود دارد، شناخته تر سازید. برای اینکار شما نیاز به سامانه ای دارید که قابلیت ارسال از روی نقشه و ارسال منطقه ای را داشته باشد که در مکث اس ام اس این امکانات وجود دارد.

به این صورت که مخاطبان شما بر اساس ویژگی هایی از جمله جنسیت، سن، شغل، محل زندگی و غیره دسته بندی شده اند. به این ترتیب شما می توانید انتخاب وسیع تری داشته باشید.

استراتژی پنجم: سامانه پیامک خود را به وب سایتتان وصل کنید

با وصل کردن سامانه پیامک به وب سایتتان می توانید بر ثبت نام کاربران نظارت داشته و آنها را تایید کنید. مزیت دیگر این روش آنست که شما میتوانید لیستی از مخاطبان ایجاد کنید و به آنها خبرنامه پیامکی ارسال کنید.

استراتژی ششم: ارسال پیشنهادات برای اعضای خبرنامه پیامکی

سعی کنید طوری خبرنامه طراحی کنید که مخاطبان تان شما را رد نکنند. به عنوان مثال یک تخفیف ویژه برای عکاسی از زوج های جوان، یا کودکان و نوزادان، از جمله پیشنهاداتی است که کمتر کسی آنها را رد می کند! سعی کنید زمانی متناسب و نیز با خلاقیت خودتان پیشنهادات ویژه به مخاطبانتان بدهید.

استراتژی هفتم: با استفاده از پیام کوتاه یادآوری کنید

با اینکار شما به مشتریان تان نشان می دهید که چقدر برای آنها ارزش قائلید و مشتریان نیز احساس مهم بودن می کنند. شما می توانید یک روز قبل، رزرو آنها را یادآور شوید و یا زمانی که عکس آنها آماده شده است با یک پیامک به آنها خبر بدهید.

حرف آخر…!

تا به اینجای مقاله که آمدید، شما را با چندین استراتژی هایی برای تبلیغات آتلیه عکاسی آشنا کردم. در نهایت می خواهم مقاله های دیگری برایتان معرفی کنم که سر زدن به آنها بدک نیست!

[irp posts=”18177″ name=”تاثیر زمانبندی در بازاریابی پیامکی و اهمیت آن”]

[irp posts=”11902″ name=”نحوه نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی”]

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment