استخدام افراد با اس ام اس

استخدام افراد با اس ام اس

امروزه تکنولوژی پیامک همه گیر شده است و اکثر استخدام افراد با اس ام اس صورت می گیرد و به هدف خود می رسند. با وجود رسانه های اجتماعی از جمله تلگرام، واتس آپ و … مردم توجه ویژه ای به پیامک دارند به این دلیل که شما به صورت شخصی با آن ها گفتگو می کنید و احتمال دیده شدن پیام هایتان 98% است!

شما با پنل های اس ام اس مکث دیگر نگران این نخواهید بود که  مشتریان هدفتان پیامک تجاری شما را نخوانده اند! شما حتی می توانید پیامک های ارسال شده خود را مدیریت کنید.

حال سوال اینجاست که چگونه استخدام را با ارسال پیامک مدیریت کنیم؟ آیا اصلا می شود از این طریق افراد را جذب کرد؟

 

پیامک استخدام

 

چگونه پیامک استخدام را مدیریت کنیم؟

قبل از اینکه بخواهم نکته هایی در این مورد بگویم، باید بدانید که یک پیام استخدام ممکن است به صورت ناگهانی به افراد ارسال شود پس باید شما بدانید به چه کسانی پیامک استخدام ارسال کنید تا باعث ایجاد مزاحمت یا ناراحتی نشوید.

استفاده از پیام هایی با متن کوتاه

با توجه به تجربه ای که خودمان داریم، هیچگاه به متن هایی که محتوای طولانی دارند، توجه نمی کنیم. مخاطبان شما نیز امکان دارد از خواندن پیامک های بلند و طولانی شما صرف نظر کرده و حتی نخوانده آن را حذف کنند! تعداد کاراکتر های متن شما باید به اندازه یک توییت باشد (چیزی حدود 140 کاراکتر). اگر قصد ارسال پیام های طولانی را دارید، ایمیل بهترین گزینه می باشد.

ظاهر پیام را حرفه ای نشان دهید

شما باید متن پیام خود را به گونه ای طراحی کنید به هنگام ارتباط با مخاطبان تماستان را با آنها حرفه ای نگه دارید. به عنوان مثال از زبان غیر رسمی و خودمانی استفاده نکنید، اموجی یا شکلک به کار نبرید و از کلمات به صورت مخفف استفاده نکنید و در نهایت پیام خود را بررسی کنید تا هیچ گونه غلط املایی و یا نگارشی د آن وجود نداشته باشد.

به عنوان یک استخدام کننده مرتب باشید

سعی کنید مسئولیت های خود را برنامه ریزی کرده و مخاطبان را نا امید و یا بی اعتماد نسازید. شما باید شماره تلفن مخاطبان را تایید و زمان مصاحبه برای آنان در نظر بگیرید که این کار ممکن است کمی زمان گیر باشد. بدین منظور می توانید از اپلیکیشن های مرتبط استفاده کنید.

از چه چیزهایی پرهیز کنیم؟

  • زمانبندی مناسبی برای ارسال پیامک در نظر بگیرید. زمانی پیامک ارسال کنید که واقعا نیاز است و نیز از ارسال پیام هایی با متن طولانی خودداری کنید.
  • از ارسال پیامک در خارج از ساعات کاری بپرهیزید. در غیر اینصورت ممکن است مخاطبان تان حس کنند که به آنها ارزش نمی دهید.
  • با استفاده از شماره تلفن خود پیام ندهید، از شماره کسب و کارتان استفاده کنید همچنین می توانید از سرویس استخدام نیز استفاده کنید.

کلام آخر

پنل اس ام اس در هر کسب و کاری کاربرد زیادی دارد، اینکه بدانید چه زمانی از آن استفاده کنید، بسیار به کسب و کارتان کمک می کند.

 

5/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment